Citat:
Ursprungligen postat av
Bjoddska
Jeg støtter jo foreløpig bare politiets syn i saken... så da er jeg kanskje stokk dum mens politiet er supersmarte.
Politiet i denne saken har etter å ha pekt ut TH og forsøkt å få han fengslet, lekket hver uke ufordelaktige ting om TH.
Den siste måneden har det vært veldig stille, slutt på lekasjer og fredagsartikler. Ikke noe nye opplysninger som peker på TH eller andre.
Kryptomannen har vi ikke hørt noe mer til, ei heller den nære medarbeideren som skulle være mistenkt.
Nybrottsarbeidet som skulle foregå i S4 bestod av undersøkelser rundt AEHs iphone noe som er universelt og ikke peker på TH.
Jeg også trodde TH satt i baret når han ble arrestert, at han var skyldig og kom til å ryke.
Men når lagmannsretten slipper han og politiet etter 2 år ikke har noe håndfast på han tviler jeg igjen på at han er skyldig.
Jeg ser ikke på politiet som stokk dum eller supersmart, jeg ser på de som fagfolk som er utdannet i det de driver med.
Etterhvert som tiden går så tviler jeg mer og mer på at politiet klarer å få dette på TH og at de får tunge utfordringer med å komme seg ut av knipen de har satt seg i.
Hvis TH er uskyldig, noe jeg ser på som fullt mulig, vil politiet ha skapt en kjempeskandale.
Ikke fordi de har mislyktes, men fordi de har gått så hardt ut i mediene og pekt han ut.