Citat:
Ursprungligen postat av
Sandemose
Denne tråden består snart bare av folk som av, en eller annen grunn, heier på politiet.
Det skyldes ikke tiltro til politiet, men mistillit til milliardærer.
Når man leser de gamle innleggene til de folkene som fortsatt pludrer på denne tråden, så «visste» de at det snart kom et gjennombrudd i april, mai, juni, juli og august.
De trodde på det de ble presentert for - storinnrykk med teknikere - og lol det kanskje mest latterlige; den gjengen som raket i THs hage.
Jeg får lyst til å si til alle millardærskeptikere på denne tråden. VÅKNE!
Det vi ser, face it, er et middelmådig tunnelsynpoliti som ikke har etterforsket det de burde, og som nå gjør de siste krampetrekninger. (Wow! Nybrottsarbeid, vi har snakket med Apple, som skal hjelpe oss å undersøke hvordan iPhonen til AEH beveget seg.)
Hvorfor er det ingen som bruker mer krefter på den mest sannsynlige hypotesen?
AEH ble kidnappet.
De som kidnappet stod i ledtog med kryptofolk, som før kidnapping bare hadde holdt på med videospill. De hadde ikke skjønt at hvis du kidnapper, så blir det forhandlinger og krav om livsbevis.
De som utførte bor i Sverige, men jobbet som håndverker i Norge.
OG: Politiet etterforsket aldri dette sporet. (De tenkte storliga (hjelp oss Interpol)).
Fadesen er formidabel. Den bør komme på forsiden av alle landets aviser.
En bønn til sist: Kjære alle dere som bare er innom her av og til, og som er enig eller halvenige med meg. Bruk stemmeretten. La oss sørge for at alle disse «hvor-var-TH-9.04-folkene» blir i mindretall.
Denne tråden består snart bare av folk som av, en eller annen grunn, heier på politiet.
Hvis jeg skal bruke uttrykket «heie på», må det være å heie på at sannheten kommer fram, uansett hva sannheten måtte være. Og de vi har til å finne denne sannheten, er jo politiet, så da må man jo heie på dem. Jeg ønsker å tro at de etterforsker bredt, noe de jo selv hevder de gjør. Men har dessverre litt inntrykk av at de gjør som vitsefiguren «Kjutta», som leter etter noe han mistet under lyktestolpen fordi der er det mulig å se og å finne noe, selv om det han leter etter ble mistet et annet sted. I denne saken har politiet et åsted, et sted der det er mulig å finne noe, derfor konsentrerer de seg om det, rett og slett fordi de ikke ellers aner hvor de skal lete. La oss håpe at de har noe mer enn det vi får inntrykk av gjennom media, en indisierekke som Holden beskriver som «syltynn».
Hvorfor er det ingen som bruker mer krefter på den mest sannsynlige hypotesen?
Kidnapping har vært min hypotese fra mitt første innlegg i denne tråden, og er for meg fremdeles det mest logiske. Slik TH fremstilles i media, blir det det for meg helt ulogisk at han skulle ha satt i gang dette, som en mann som ham ville visst ville skape mediesirkus uten like. Så ulogisk at jeg faktisk ikke tror det er han, selv etter politiets siktelse. Men igjen, jeg håper virkelig at det politiet sitter på, er noe holdbart, ikke bare en masse indisier som kan peke mot TH, men like gjerne kan forklares av andre grunner. Skulle det komme for en dag at dette er noe helt annet enn et partnerdrap, og politiet har brukt ressursene feil pga. av manglende kompetanse, evne eller vilje til å snu etterforskningen i andre retninger, vil det som du sier, være en formidabel fadese. Og at det da vil havne på forsiden av alle aviser, er det ingen tvil om.
For tiden følger jeg heller tråden om Hagen-saken på VGD, bedre debattanter og mer underholdende der, enn her.