2020-08-24, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adrenalin98
Jag funderade på att åka hem lite senare så att jag hinner besöka artemis men jag tänkte på att det är inte så smart att va där på 1 dagen. Med tanke på att det kan blir proppfullt. Därför ville jag testa istället olika bordeller som är öppna just nu. Jag skulle uppskatta om någon med erfarenhet gav mig lite tips så att jag inte blir lurad.

Den 1 september är en tisdag och det lär inte bli proppfullt, åtminstone inte om du är där när de öppnar, (Normalt kl 11.00), så stanna du ett par dagar extra och gör ett besök. Men rapportera här efteråt hur det var.

På vilket sätt är du rädd för att bli lurad?
Citera
2020-08-25, 19:54
Medlem
YO-M8s avatar
Vet vi att det är 1 September som gäller? Har läst det tidigare på Artemis hemsida men kan inte hitta informationen idag?
Citera
2020-08-25, 20:11
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YO-M8
Vet vi att det är 1 September som gäller? Har läst det tidigare på Artemis hemsida men kan inte hitta informationen idag?

Jodå, det står åtminstone på den tyska startsidan.
Ett tips om man vill öva sin tyska är att alltid läsa den tyska versionen av tyska hemsidor. Dom brukar vara bäst uppdaterade. Med det inte sagt att det kanske står i den engelska versionen också, bara det att jag inta läser den..
Citera
2020-08-25, 20:18
Medlem
YO-M8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Jodå, det står åtminstone på den tyska startsidan.
Ett tips om man vill öva sin tyska är att alltid läsa den tyska versionen av tyska hemsidor. Dom brukar vara bäst uppdaterade. Med det inte sagt att det kanske står i den engelska versionen också, bara det att jag inta läser den..
Ses där Flashback!
Citera
2020-08-26, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Den 1 september är en tisdag och det lär inte bli proppfullt, åtminstone inte om du är där när de öppnar, (Normalt kl 11.00), så stanna du ett par dagar extra och gör ett besök. Men rapportera här efteråt hur det var.

Ska bli intressant se hur många tjejer som är kvar i Tyskland och som "kommer till jobbet" första dagen. Vad tror ni ?
Citera
2020-08-29, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mongerman
Ska bli intressant se hur många tjejer som är kvar i Tyskland och som "kommer till jobbet" första dagen. Vad tror ni ?

Några här som kommer att vara där (Artemis 1 september)?
Citera
2020-08-29, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov

På vilket sätt är du rädd för att bli lurad?
Nu har jag varit Berlin 2 dagar och jag har hunnit besöka några bordeller. Det verkar vara olagligt att ha sex på bordellerna i Tyskland till 1 september men på några av bordellerna jag har besökt var det inga problem med sex man kan få 20 min eller 30 min sex för 40-50 euro. Vissa bordeller säger bara att de erbjuder blowjob och handjob eller erotisk massage (BTB). 30 euro för handjob 40 euro för blowjob ( med kondom). På vissa bordeller kan man övertala värdinnan eller ägaren att tjejerna ska ha sex. Man måste säga till de att man är bara en frisk turist som skiter i reglerna och att lova de att inte ge de till polisen. Men det känns som att tjejerna på alla bordeller vill tjäna sina pengar på mycket enklare sätt via handjob och blowjob. Men om man är envis som mig så kan man övertala de för sex. Hur som helst jag har bestämt mig att åka hem på onsdag så att jag hinner besöka ARTEMIS på tisdag när de öppnar kanske 12-13 tiden och jag hoppas på att det är samma kvalite och priser förut. Jag ska i alla fall testa några bordeller tills dess. Så det bara fråga om ni vill veta mer
Citera
2020-08-29, 21:57
Medlem
Citat:
Nu har jag varit Berlin 2 dagar och jag har hunnit besöka några bordeller. Det verkar vara olagligt att ha sex på bordellerna i Tyskland till 1 september men på några av bordellerna jag har besökt var det inga problem med sex man kan få 20 min eller 30 min sex för 40-50 euro. Vissa bordeller säger bara att de erbjuder blowjob och handjob eller erotisk massage (BTB). 30 euro för handjob 40 euro för blowjob ( med kondom). På vissa bordeller kan man övertala värdinnan eller ägaren att tjejerna ska ha sex. Man måste säga till de att man är bara en frisk turist som skiter i reglerna och att lova de att inte ge de till polisen. Men det känns som att tjejerna på alla bordeller vill tjäna sina pengar på mycket enklare sätt via handjob och blowjob. Men om man är envis som mig så kan man övertala de för sex. Hur som helst jag har bestämt mig att åka hem på onsdag så att jag hinner besöka ARTEMIS på tisdag när de öppnar kanske 12-13 tiden och jag hoppas på att det är samma kvalite och priser förut. Jag ska i alla fall testa några bordeller tills dess. Så det bara fråga om ni vill veta mer

Er det vanliga bordeller eller thaimassage?
Citera
2020-08-29, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Er det vanliga bordeller eller thaimassage?

De är helt vanliga bordeller. Anledningen till att de erbjuder erotisk massage är att det som sagt olagligt att sälja sex pga Corona till 1 september. Det är alltså lagligt att sälja massage med happy ending. Bordellerna har anpassat sig kring det här Corona laget. De har satt upp skyltar som säger att de inte erbjuder sex men de gör det ändå
Citera
2020-08-30, 09:01
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
De har satt upp skyltar som säger att de inte erbjuder sex men de gör det ändå
Mot en extra kostnad gissar jag?
Precis som när lagen som gjorde kondom obligatorisk kom. Då uppstod möjligheten att betala extra för att slippa.
Citera
2020-08-30, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Mot en extra kostnad gissar jag?
Precis som när lagen som gjorde kondom obligatorisk kom. Då uppstod möjligheten att betala extra för att slippa.
Jag har faktiskt övertala de att ha sex för bara 5-10 euro extra. Men på vissa ställen behövde jag betala inget extra eftersom att de inte brydde sig om lagen
Citera
2020-08-30, 22:47
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:

Då ser vi fram emot en uppdaterad recension av läget på Artemis efter ditt premiärbesök!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in