2020-12-23, 02:30
Medlem
Prinsessan Sofia är volontär och bäddar sängar på Sofiahemmet nu under pandemin.

Anna, gör lite nytta och gör nåt sånt du med. Det kan leda till ett riktigt jobb.
Citera
2020-12-23, 04:43
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123

Såg någon minut inpå det första klippet och
🤢 Fy 17, vad pinsamt...
Där sitter en medelålders, uppsvullen Anna, som glömt bort att lägga på smal filtret och hyvla av ett antal kilo fett från kinderna och sjunger med någon låt och låtsas hon är 14, sedan detta med hennes
kletande i håret 🤢..

Anna klagar på att hon inte får jobb, jag ser ju svaret bla med hennes värdelösa och pinsamma livande, men naturligtvis även att arbetar man inte för ett jobb, så får man inget.
Men Anna tycker att hon är så speciell att hon utgår från att jobberbjudanden ska komma flygande till henne..

Filmen är tagen med filter, Anna är MYCKET tjockare i verkligheten, hon har också rejält med rynkor, i filmen är hon slät i hyn som ett litet barn.
Senast redigerad av trottwell 2020-12-23 kl. 04:46.
Citera
2020-12-23, 10:17
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sverjevenn
Hon kan snatta sig en tuschpenna.
Jag undrar varför en sådan världsberömd sångfågel låter som en aggressiv fyllkärring i sin lives, raspig, vulgär och otrevlig.
Tar hon kanske inte hand om, och övar, den gudabenådade rösten som glatt såå många såå länge..
Det är på liven hennes sanna jag kommer fram. Det är den personen resten av familjen får dras med hemma dagligen. Dom har det inte lätt.
Citera
2020-12-23, 10:26
Medlem
Annas samarbeten med olika företag kan ju vara hjärnspöken. Med Annas psykiska sjukdomar så kan samarbete med ett företag innebära att dom bjuder på gratis pepparkakor vid receptionen. Eller så skriver hon bara så för att ge sken om att hon är en influencer på riktigt.
Citera
2020-12-23, 11:01
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Jag har tydligen glömt att lägga upp Annas senaste lives 🙈
Förlåt, och GOD JUL till er alla 🤗

https://youtu.be/-6KWnV8KWdc

https://youtu.be/safa9vp48xI

https://youtu.be/osTrpU006cg
Tack Loguita. 👍🏼.
Jag missade tyvärr liven då snoppviftaren dök upp - du har inte bandat den också?
Citera
2020-12-23, 11:25
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Filmen är tagen med filter, Anna är MYCKET tjockare i verkligheten, hon har också rejält med rynkor, i filmen är hon slät i hyn som ett litet barn.

Jag skrev smalfilter. Att hon har vanligt filter är ju uppenbart då blir man automatiskt lite smalare, hon har väl inte råd snart med botox och fillerbehandling,om hon ska få en gratisspruta är hon väl tvungen att åka upp till norraste Norrland för hon har väl utnyttjat alla skönhetssalonger i en radie av 50 mil från Märsta, så då får hon köra budget.. Med filter, som enkelt suddar ut rynkorna gratis.

Möjligt att folk förvånat kommer att träffa på Anna i någon Träskby med skönhetssalong till nyår långt uppe i de djupaste skogarna i Norrland, för att Anna tänkte ta en liten miljövänlig och coronavänlig "dagstripp" med bilen och kolla runt lite..läs lura på någon stackars naiv salongsägare på några gratisinjektioner.
Senast redigerad av cece123 2020-12-23 kl. 11:27.
Citera
2020-12-23, 13:45
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Ja. Den villan i La Espania vill jag allt se en bild på..

Gissar på att "villan" kan ha varit svärfars hus, som han sålde allteftersom han blev äldre och istället skaffade lägenhet som många åldrande människor gör. Men såklart så var det HENNES villa i hennes eget huvud.
Citera
2020-12-23, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Gissar på att "villan" kan ha varit svärfars hus, som han sålde allteftersom han blev äldre och istället skaffade lägenhet som många åldrande människor gör. Men såklart så var det HENNES villa i hennes eget huvud.

Grabbhalvan sa ju i sin live att farfar äger lägenhet och hus och att de fick välja varje år var de ville bo. De valde lägenheten eftersom den låg närmare stranden.
Citera
2020-12-23, 14:32
Medlem
Magictrixs avatar
Ah, nu framgår det varför Anna tigger gran från Småland. Ägarens dotter Anna Benson är en ”kändis” och på Insta kan Anna inte hålla sig från att sakna dottern. Som om de vore såta vänner.
Citera
2020-12-23, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Ah, nu framgår det varför Anna tigger gran från Småland. Ägarens dotter Anna Benson är en ”kändis” och på Insta kan Anna inte hålla sig från att sakna dottern. Som om de vore såta vänner.
Idag skriver hon att hon haft smålandsgran i 29 år Förut har hon sagt 27 år. Dessutom hyllar hon Felicia igen i två inslag på story. Felicia är en kopia av Anna , båda är otäcka. Det är hemskt att behandla Vanessa illa hela tiden. Jag hoppas verkligen att hon börjar studera och flyttar efter att hon tagit studenten våren 2021.
Citera
2020-12-23, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Idag skriver hon att hon haft smålandsgran i 29 år Förut har hon sagt 27 år. Dessutom hyllar hon Felicia igen i två inslag på story. Felicia är en kopia av Anna , båda är otäcka. Det är hemskt att behandla Vanessa illa hela tiden. Jag hoppas verkligen att hon börjar studera och flyttar efter att hon tagit studenten våren 2021.

Jag har också reagerat på det. Bara det faktum att inget av hennes nu vuxna barn vare sig flyttat hemifrån eller haft stadigt arbete och två av dem är kriminella, behandlar hon barnen så olika. Felicia, som är mest misslyckad, hyllas hela tiden för minsta lilla, medan Vanessa mobbas, när hon är den enda skötsamma. (Vad vi vet) Hur kan man sabba sina barn så mycket som Anna gjort? Och vad är Roberto för mähä?
Citera
2020-12-23, 15:23
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula
Jag har också reagerat på det. Bara det faktum att inget av hennes nu vuxna barn vare sig flyttat hemifrån eller haft stadigt arbete och två av dem är kriminella, behandlar hon barnen så olika. Felicia, som är mest misslyckad, hyllas hela tiden för minsta lilla, medan Vanessa mobbas, när hon är den enda skötsamma. (Vad vi vet) Hur kan man sabba sina barn så mycket som Anna gjort? Och vad är Roberto för mähä?

Googla "golden child" + "narcissism". Det hela är klassisk taktik för människor med vissa personlighetsstörningar att behandla barnen olika och därmed skapa klyftor mellan barnen. Det är ett sätt att behålla kontrollen och göra dom beroende av föräldern snarare än att riskera att de faktiskt skapar bra relationer med varandra.

Det skulle inte förvåna mig om den yngsta flyr hemmet och inte ser tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in