Citat:
Ursprungligen postat av
Evolate
fast det tråkiga med steroider o att pusha sig över sina genetiska gränser, är att du förlorar det om du inte fortsätter. yk-11 ska öka dina gränser, så att ribban läggs högre, när du sen bygger så förlorar du inte lika mycket, då den genetiska gränsen lagts högre. så jag uppfattat det iallafall.
men tack för din bekräftelse om anavar där, följer din rek =)
Detta är så steroider används, YK11 kanske marknadsförs så men det finns inget bevis med YK11 och myostatin
Citat:
Ursprungligen postat av
Jagozar
Nu svarade du väldigt selektivt. Jag skrev "levertoxiskt vid höga doser". Med höga doser menas så höga doser som man aldrig kommer att ta, alltså runt 60mg/dag. Det är samma sak som att folk brukar påpeka att Cardarine minsann är cancerogent. Ja, det är det, vid doser som ligger på 100 gånger så mycket som en rekommenderad dagsdos.
Du är alltså en av dom som tror att SARMs inte ens fungerar? Säg mig då, varför har 80% av alla SARMs då blivit läkemedelsklassade i Sverige?
Källa på detta?
Citat:
Ursprungligen postat av
Jagozar
Jag har sökt runt på många olika sidor. Jag kollar inte bara upp information på en sida utan runt tio sidor när jag söker efter tillförlitlig information. Kristoffer-Robin gav ingen källa till sitt påstående. Om du vill ha källor till mitt påstående så är det bara att googla "yk11 livertoxic" så kommer varje sida du går in på styrka det jag påstått.
Jag är inte någon försvarare av SARMs perse utan jag är en försvarare av sanning och jag ogillar misinformation.
Du sprider missinformation om AAS i flera poster hur kan du vara en försvarare av sanning då?
Ta som ditt anavar exempel där du indirekt påstår anavar är skadligare än sarms vilket är som att jämföra äpplen med fiskmåsar, Anavar och flera andra orala steroider kan du gå rätt högt i doserna på, likaså injects som ren testo e eq masteron primo
Du skriver sedan att du inte kan något om steroider
Att du älskar sarms förstår
alla men tänk på var du skriver och kalla inte folk ignoranta utan att motbevisa