Citat:
Ursprungligen postat av
omiga
KA
Ja, jo, jag delar uppfattningen att KA förmodligen är trovärdig. Från att jag inte tyckte det alls. Sen vacklat lite igen. Glömt varför.
Om KA inte hade en aning om CA och MOP förrän han blev aktuell i utredningen, men båda föräldrarna trodde det var han, torde det kunnat uppstå märkliga situationer inom familjen. Ingen kom undan detta ämne, kan man tänka. En mördare, två övertygade föräldrar (vilket mördaren ej vet) och en helt ovetande broder.
Citat:
Vid denna tidpunkt har Astrid ännu inte lättat på sitt hjärta till KA:s sambo det sker senare på hösten samma år.
Sambon säger att hon aldrig diskuterat detta med KA. Har modern aldrig gjort det?
Citat:
KA kan ha sett vapnet på 1990-talet. Det stämmer isf med min bild att CA sålde vapnet illegalt hösten 1992 för att tillfälligt slippa undan vräkningshotet. Han sålde samtidigt kamerautrustningen, flipper 625 och pantsatte vapen.
Sålde han mordvapnet som påstått då, till en sydlänning i Kungsträdgården han stött på? Det har isf därefter gått upp i rök, trots tidigare värt 50 miljoner.