Citat:
Så porrpastor-snoris är i farten så fort SD ligger pyrt till, jag är inte förvånad.
Du påstår att utredningen inte lyckats binda SD till mordet, då har du önsketänkande eller lever i en alternativ verklighet.
Det finns flera avgörande bevis som binder SD till mordet. För det första hans dna på ringen, för det andra LWs blod på hans tvättmaskin.
Om man nu lägger till indicierna, med hot, övervakning och våld, lögner, ändrade uppgifter osv i hans förhör kan HR bara komma fram till en sak.
SD är skyldig till mordet på Lena och döms till livstidsfängelse.
Sedan får väl du gråta dig till sömns över saknaden av din idol och bäste vän.
Du påstår att utredningen inte lyckats binda SD till mordet, då har du önsketänkande eller lever i en alternativ verklighet.
Det finns flera avgörande bevis som binder SD till mordet. För det första hans dna på ringen, för det andra LWs blod på hans tvättmaskin.
Om man nu lägger till indicierna, med hot, övervakning och våld, lögner, ändrade uppgifter osv i hans förhör kan HR bara komma fram till en sak.
SD är skyldig till mordet på Lena och döms till livstidsfängelse.
Sedan får väl du gråta dig till sömns över saknaden av din idol och bäste vän.
Det finns inga bevis som varken kan binda eller binder SD till mordet på LW detta sagt med anledning av att, om det funnits bevis som bundit SD till mordet på LW då hade SD varit dömd för mordet och suttit fängslad, nu är SD en fri man på grund av att SD inte har kunnat bundits till brottet och kan därför inte vara GM.
TR friade SD för mordet på LW med anledning av att det inte fanns några bevis som kunde binda MGM till brottet och jag är övertygad om att HR kommer att göra exakt samma bedömning som TR tidigare gjort. Vad som är mycket viktigt att förstå är att man kan inte mörda en person utan att lämna något spår efter sig, och som bekant är så finns inte ett enda spår som kan binda SD till brottet.
Själv är jag mycket övertygad om att MVM och huvamannen var de två personer som låg bakom detta hemska och brutala mordet på LW, vad tror du om detta ?
DNA:et på ringen och blodet på tvättmaskinen kan ha kommit dit långt före LW blev mördad och är sålunda inga bevis som kan styrka att det verkligen var SD som begick mordet på LW.