2020-08-21, 18:24
Medlem
christallqhulaaas avatar
Kan inte mer än att hålla med ts till 100%.svenska kvinnan är förstörd pillerknaprare med alla möjliga diagnoser.som inte kan hantera en normal relation.det får bli en utländsk traditionell kvinna för mig .
Senast redigerad av christallqhulaaa 2020-08-21 kl. 18:32.
Citera
2020-08-21, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
För att kunna reproducera sig dummer.
Kvinnor besitter de betydlig mer sällsynta äggcellerna, samt livmödrar för foster växa i samt käk för människan sin första tid.
Ingen människa kan existera utan detta.
Sperma har vi ton av, det går också frysa in miljarders av.

Så mänskligheten är faktiskt i det stora hela mer beroende av kvinnor än av män.
Men vad skq du frysa om män vägrar att donera ??😁
Citera
2020-08-21, 18:36
Medlem
christallqhulaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Jag tycker att det verkar vara motsatsen: Att män vill ha en kvinna som är framgångsrik, gör karriär och tjänar pengar. Att män är "loosers" om kvinnan har ett dåligt betalt icke-statusjobb.

Tvärtom för mig.
Citera
2020-08-21, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Män behöver kvinnor till att behålla förståndet och inte bli kompletta barbarer.
Män kan leva som enstöringar ute i vildmarken dom lever och dör ensamma i sin stuga.
Kvinnor skulle aldrig palla med något sånt.

Citat:
För att kunna reproducera sig dummer.
Kvinnor besitter de betydlig mer sällsynta äggcellerna, samt livmödrar för foster växa i samt käk för människan sin första tid.
Ingen människa kan existera utan detta.
Sperma har vi ton av, det går också frysa in miljarders av.

Så mänskligheten är faktiskt i det stora hela mer beroende av kvinnor än av män.
Jaha nu drar du triumph kortet genom att dra fram äggstockarna.

Har ni rätt till män sperma tycker du, nu kanske vi säger ge oss tillbaka vår sperma å hör sen.

Vi män kan ta och klona er äggstock och använda en gris som surrogat typ. Och misstolka nu inte medvetet din snusk.

Och det skulle ändå komma en tid när ni har en stor mage och kan då göra ännu mindre. Lycka till att jobba som byggnadsarbetare eller något annat fysiskt krävande då.
Citera
2020-08-21, 19:22
Bannlyst
Och? Säg det till nån som bryr sig
Citera
2020-08-21, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
En sak som spelar in med åren är sjunkande testosteronnivåer.

Jag ser det i mig själv, bekanta, föräldrar innan dess, sjunkande nivåer lugnar ned mannen På många sätt, så det blir mindre bråk och det får många andra effekter.

Funkar skitbra 😊
Du blir så lugn och timid likt en gammal kastererad st Bernardshund.
Citera
2020-08-21, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh

Men låt tråden dö då nån jävla gång
Citera
2020-08-21, 19:51
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Synd bara att det är kvinnor och deras hypergami som driver män till att kriga och slåss.

Skitsnack.
Citera
2020-08-21, 19:53
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh

Ja perfekt !

Man skiter i..
Citera
2020-08-21, 20:12
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Jag skrev ju precis att det är en befrielse att man nuförtiden inte behöver känna att det finns dessa krav. Vill jag vara utan smink och gå som en fet ko så gör jag det. Vill jag vara en pinuppa som struttar fram med ett leende så är jag det.
Vill man dämpa den sexuella uppmärksamheten från män så kan man välja den feta kosse-stilen, så kan det plötsligt bli lite mer givande att umgås med män.
Ni kan nämligen, en del av er iallafall, under rätt förutsättningar.

Nä, skämt å sido, men man kan göra olika mycket för att väcka sexuell lust hos män och det är rätt intressant att studera skillnaden.

Nu är det inte bara män som har åsikter om hur det motsatta könet skall se ut och bete sig. Jag skulle nog säga att kraven är lika höga, eller kanske t.o.m högre ifrån kvinnor gentemot män.

Och kvinnor är lika lättmanipulerade som män. Ett avslappnat sätt, ett snett leende och ett kroppsspråk som signalerar fullständig trygghet i ens närvaro. Och märkligt nog blir ni än mer intresserade om man är uppkäftig och lite provocerande. Precis som att ni försöker rädda våra förtappade själar med er kvinnliga omsorg.
Ännu märkligare är att när man som mest är inne i zonen, skiter i allt och alla förutom de uppgifter man tycker sig ha framför sig så framstår man som än intressantare. Bekräftelsebehov möjligen, och jag lägger inga värderingar i det. Jag själv blir smickrad ifrån att få uppmärksamhet av en intelligent och vacker kvinna. När de sedan gör det där de gör, busigt leende, lägger händerna på väl valda ställen så finns det förstås en berusning i stunden.
Man kan med fog påstå att det borde finnas en manlig metoo-rörelse så vi i grupp kan motstå era sexuella övergrepp mot oss män.

De som vill ha er uppmärksamhet åker i Ferrari iklädda Armani. Gör vi inte så skall ni lämna oss ifred. Vi har mycket viktigare saker för oss än att slösa på tid på era erotiska lockelser. Saker skall byggas, fixas, lagas. Men det skiter ni och istället ohämmat försöker få oss att tappa fokus med nästintill häxliknande tricks och knep.

Dock vill jag säga att jag med detta inlägg inte kritiserar dig personligen, mycket av det du skrivit i denna tråd är universella sanningar. Om än ur en kvinnlig synvinkel, och den är minst lika viktig som den manliga.
Citera
2020-08-21, 20:29
Medlem
Liors avatar
Citat:
Och varför krigar väldigt rika män, tom kungar, som i princip kunde få vilken brud de ville.

Jag tror bestämt att det var så att Sveriges konungar slutade kunna "få vilken brud de ville" i samband med att de slutade vara krigsförande diktatorer. Det var liksom Silvia som valde att bli drottning i Sverige, inte Pamela Anderson.
Citera
2020-08-21, 20:55
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Skitsnack.

Tack för din insiktsfulla analys.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto