2020-05-19, 22:54
Medlem
Disbeliefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Grattis till ett av de vettigaste inläggen jag läst i år. Att du är kvinna gör mig nästan lite glad.

Nedan kommer en liten novell om mitt liv som bevisar din tes. Hoppas det är ok

Jag är en sådan man du talar om. Ser bra ut, lyckats ekonomiskt (8-12 miljoner i årsinkomst) med egna bolag.

Träffade så jävla många kvinnor. Alla ”framgångsrika” i samhällets ögon. Advokater, läkare, VDar för mindre bolag. Precis allt kändes fel med dem. De betedde sig som män.
Gav upp och tänkte att jag får njuta av det ekonomiska istället.

Så en dag efter många år som frivillig singel stötte jag ihop med en otroligt vacker kvinna som fångade mitt intresse. Uppvuxen hos sin mormor i en av Stockholms no-go zoner. Redan första dejterna märkte jag att hon var väldigt konservativ. Det skapade större intresse. Jag hade en extra lägenhet jag låtsades bo i när vi dejtade i en förort utanför Stockholm.
Med tiden insåg jag vilket kap hon var. Hon drömde om att ha familj och djur en dag att lägga all fokus på. När vi varit tillsammans ett tag droppade jag bomben om min riktiga livssituation. Inte en min rörde hon. Hon vill fortfarande ha sina nudlar och sin HM-väska. En rolex är bara slöseri med pengar. Inte ens ett kreditkort att låna av mig ville hon ha.

Idag några år senare är vi lyckligt gifta med barn och hund. Trots våra ekonomiska förutsättningar går hon till jobbet på bensinstationen varje dag. Fortfarande sin HM-väska och mormor besöker hon flera gånger i veckan. Hon ger vår lilla familj precis allt hon kan.
Den finaste människa jag någonsin träffat.

Det är hon och jag till döden, det är jag helt säker på.

Härlig historia, broder.

Sådär vill man ju ha det!
Citera
2020-05-19, 22:54
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretaFlintstones
Kvinnor borde känna efter vad som känns bäst. Om det är att konvertera till man och göra karriär inom näringslivet så visst. Jag tror dock att om kvinnor lämnades ifred skulle de ganska snabbt hitta sina naturliga styrkor. Kvinnor har mycket mer sexuell och känslomässigt kapital än vad män har och således en mycket bättre förhandlingsposition på den fronten. Inom näringslivet där styrka, uthållighet och intelligens är the name of the game är det istället männen som har övertaget.

Faktum är att jämställda kvinnor gör mer kvinnliga livsval än icke jämställda. I Sverige med vår jämställdhet väljer de flesta kvinnor typiskt kvinnliga utbildningar och yrken. Vården etc. Fler kvinnor i Pakistan vill bli ingenjörer än i Sverige. Detta har även konstaterats i en svensk studie till svenska feministers förtret.
Citera
2020-05-19, 22:59
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Är de intresserade tar de kontakt. Gör du det kommer de bara att känna sig illa till mods eller bli rädda.

Jag är inte typen som skrämmer någon, jag vill inte heller ha en rädd man så om han är så ängslig så är det något fel. Men det har jag aldrig upplevt. Och man kan vara subtil, inte gå fram och sätta sig i hans knä t.ex. som vissa inte skäms för att göra.
Citera
2020-05-19, 23:36
Medlem
Liebesraums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av islamcultofdeath
Kvinnorna har rört sig mer mot mörkare män de senaste 30 åren. Svenska killar får lära sig vara utan.

Nu talar du som en hund som låter kvinnorna bestämma premisserna. Det är du som skall ta kommandot och skapa ditt eget Öde. Jag förstår att du inte har några manliga förebilder och därför föreslår jag att du läser "Mein Kampf" (länk nedan) och sätter dig in i psykologin och beslutsamheten hos en riktig man. Just nu är du en defaitist som låter dig pissas på av ohederligt pack, och frågan är varför du helt har tappat kampglädjen?

Som tur är så har jag mycket beläst inom Carl Jungs psykologi och kan därför hjälpa dig med coachning och samtal. Vi behöver alla få vägledning och hjälp med våra tankesätt och jag råder dig därför att fatta denna hand som jag sträcker ut till dig. Ta chansen innan Muhammed och grabbarna tror att de har dig i sitt grepp. Det är aldrig försent att ändra inställningen till livet och bli en krigare!

Vänligen

https://www.bitchute.com/video/i634RH2iLqtg/

Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Hon lägger det på männen och har STHLMsyndrom känslor till judarna hon låtsas kritisera och avsky. Sedan kommer "svenska män är vackra bla bla" retoriken.. isf hade hon klämt ut ungar och haft en man. Hon är inte annorlunda i jämförelse med feminazis. Samma slags kvinna, annorlunda ideologier.

TS är ett skämt och nu kommer jag bli kallad jude eller något Jag håller med om vissa saker hon ventilerar ut men hon är en libtard utan att fatta det. Fall inte för det.

Ja, här har vi ännu en krämare som vill få mig att framstå i dålig dager! Som dessutom har fräckheten och den dåliga smaken att kalla mig för feminist, eftersom du antagligen måste använda högerhanden och Nivea Bodylotion för att få någon typ av tillfredsställelse här i livet. Har du ingen skam alls?

1. Sluta upp med porren
2. Sluta använda meningar som "klämma ut ungar" och "libtard", det får dig att framstå som ouppfostrad, likt en som växt upp utan föräldrar. (Jobbade din mor också mycket under din uppväxt?) Det blir pinsamt för oss andra att sitta och läsa. Dina bristande insikter gör att du inte kan skilja agnarna från betet, och i din frustration sitter du och skriver ut pinsamma antaganden, som belyser hur vilse du faktiskt är! Varför gör du bort dig såhär?

Vilket mörker! Jag älskar svenska män, men jag älskar inte alltid vad de gör eller hur det för sig. Vad som helst går inte an. Som i ditt fall till exempel, du talar nedvärderande om mig, vilket får mig (som beläst och intelligent kvinna) att förstå att du inte mår bra i dig själv.

Mer vägledning än så tänker jag inte besvära mig ge dig, får inte betalt för detta, men om du behöver psykologisk hjälp, tveka inte att kontakta mig.

Och snälla du, att försöka få uppmärksamhet genom dåligt beteende är en dålig idé. Hade du haft en mor som stannat hemma med dig så hade vi inte behövt ha det såhär från första början. Men jag är säker på att vi kan lösa detta tillsammans, om folk bara börjar vakna upp och lyssnar på vad jag säger.

Vänligen

Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Nej jag är inte särskilt konservativ, ganska livsstilsliberal men nationalist. Vanlig Sverigedemokrat bara. Men hon borde inte ha några problem att förföra en av dessa vackra män. Det är mycket enkelt att förföra män.

Det är inte mitt jobb som kvinna att förföra en man, ty jag är inget luder. Jag är en elegant kvinna. Tack, vi förstod i och med ditt inlägg att du inte är vidare konservativ. Inget du behöver upplysa oss ytterligare om.

Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Jag är inte typen som skrämmer någon, jag vill inte heller ha en rädd man så om han är så ängslig så är det något fel. Men det har jag aldrig upplevt. Och man kan vara subtil, inte gå fram och sätta sig i hans knä t.ex. som vissa inte skäms för att göra.

Emedan den goda kvinnan snällt väntar på en man, har horan redan honom i sitt grepp, redo att kasta honom redan nästa dag! Lätt vunnet – lätt försvunnet!
Senast redigerad av Liebesraum 2020-05-19 kl. 23:39.
Citera
2020-05-19, 23:45
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liebesraum
Det är inte mitt jobb som kvinna att förföra en man, ty jag är inget luder. Jag är en elegant kvinna. Tack, vi förstod i och med ditt inlägg att du inte är vidare konservativ. Inget du behöver upplysa oss ytterligare om.
Emedan den goda kvinnan snällt väntar på en man, har horan redan honom i sitt grepp, redo att kasta honom redan nästa dag! Lätt vunnet – lätt försvunnet!

Jag tror faktiskt inte att du är allvarlig men oavsett så har alla kvinnor alltid flörtat med och även förfört män. Det är kvinnligt, det är det som kallas charm. Du uppfattas inte som elegant utan som känslolös och frigid.
Citera
2020-05-19, 23:45
Medlem
Citat:
God kväll,

En arbetande kvinna är en lös kvinna, mannen kan omöjligt veta vilka relationer kvinnan har med andra män och till chefen på jobbet....Kvinnan måste ständigt förtrycka sin kvinnliga natur om hon skall ut på arbetsmarknaden. Hon måste bli hård, tuff, aggressiv och manipulativ. Detta går helt emot hennes roll som moder och hemmafru. ...Vilka åtgärder behöver tas för att vända denna subversiva utveckling, och hur har ni löst dessa så kallade "utmaningar" i era personliga liv? Vilka ytterligare hinder för familjebildande ser ni i er vardag?

Vänligen

Du resonerar precis som en islamist, de vill likt dig separera kvinnans sfär från mannens. Du kommer likt dina ideologiska vänner bland muslimska fundamentalister förlora din kamp. Du har den demografiska utvecklingen emot dig och det är en stark kraft. Då kvinnor inte längre föder sju eller fler barn i moderna samhällen så får kvinnor mer tid över för annat, vilket jag tror varit positivt för samhället. Jämför med dina favoritsamhällen; strikt könsuppdelade muslimska och se vilka framgångar de skördar.
Citera
2020-05-20, 00:15
Medlem
Liebesraums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machinaryinsect
Du resonerar precis som en islamist, de vill likt dig separera kvinnans sfär från mannens. Du kommer likt dina ideologiska vänner bland muslimska fundamentalister förlora din kamp. Du har den demografiska utvecklingen emot dig och det är en stark kraft. Då kvinnor inte längre föder sju eller fler barn i moderna samhällen så får kvinnor mer tid över för annat, vilket jag tror varit positivt för samhället. Jämför med dina favoritsamhällen; strikt könsuppdelade muslimska och se vilka framgångar de skördar.

Problemet med ditt tankesätt är att du fokuserar på helt fel saker. Svenska kvinnor skäms idag för att de vill bilda familj, de aborterar foster, och folk använder idag varandra som returvaror. Det är ett ovärdigt och skamligt sätt att leva. Det är inget fel med att föda barn till världen, det är så det skall vara, finns inget viktigare än det. Vi är inte islamister, vi är ett intelligent folk med en högt stående civilisation – en civilisation vi nu håller på att ge bort till allsköns pack från tredje världen. Kvinnor tar hit "barn" från Mellanöstern på grund av att de inte längre får föda egna barn, utan förväntas göra karriär och agera män. Den muslimska diasporan har brett ut sig rejält under de senaste årtusendet och nu gör de även intrång i Sverige. Vi har inte råd att låta kvinnor lalla runt på genus-kurser och låta dem sitta och styra vårt land med resultat av att hela landet håller på att förstöras. Den kvinnliga biologin och psykologin passar sig inte för högre positioner i samhället.

Kom ur din rädsla, ditt jude-filter och dina moderna villfarelser och börja sätt dig in i dagens verkliga problem, samt börja tänka på över hur vi skall lösa dessa, istället för att sitta och beskylla mig för att vara islamist. Du kan sitta och gnälla nu, men om du började med att erkänna för dig själv vartåt detta barkar, så hade du insett att goda råd nu är dyra, och att din feminism och modernism är en överflödig lyx som vi inom en väldigt snar framtid inte kommer att ha råd med.
Citera
2020-05-20, 00:15
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Jo förvisso, men så är ju Svenska folket ett udda folk, på många sätt. Även jag längtar efter starka och självständiga män, som inte behöver trycka ner andra för att själva må bra. Men tyvärr är ju den svenska mannen en fjant och en tönt, som inte kan utveckla sig själv.

Den manligaste just nu är Paolo Roberto, och han blir ju också mobbad för att han är så självständig och psykiskt stark. Han har vinnarskalle, och det stör sig folk på.

Nej, hans pudlande tyder på motsatsen.
Vad är problemet med att rycka på axlarna och gå vidare.

De som dömer honom är inget annat än administratörer i ett fattigt system utan förankring i vare sig verkligheten eller folket. Det är en situation perversare än den Roberto satt sig i.
Feministmännen som dömer och hånar honom i media, messar själva till prostituerade om nätterna enl. mina underrättelser.
Detsamma kan man säga om de i handeln som nu verkar mot hans varumärke.

Jag har ingen aning om hans finansiella status. Men vore han en smart och diciplinerad man, stod han ekonomiskt ohotad. Hans samröre med prostituerade tyder på motsatsen, i fråga om diciplin.
Därmed är det inte heller uteslutet att han är ekonomiskt beroende av sitt varumärke och han trott sig behöva cucka ur helt och hållet. Han om någon borde veta bättre.

Han kan likväl stå upp för sig själv och relationen till prostituerade. Han borde veta bättre än att cucka. Han hade rent av kunnat bli en prostituerades förkämpe.

Sverige har gott om män med diciplin, styrka och klokskap.
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2020-05-20 kl. 00:20.
Citera
2020-05-20, 00:31
Medlem
Citat:
Vi är inte islamister

Ja, det är väl väldigt svårt för dig att se att din syn på ett strikt könsuppdelat samhälle är exakt vad islamistiska fundamentalister har som en av sina ideologiska grundstenar. Du är kompis med islamisterna här, och liksom de kommer förlora, kommer du förlora.
Citera
2020-05-20, 00:34
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Nu talar du som en hund som låter kvinnorna bestämma premisserna. Det är du som skall ta kommandot och skapa ditt eget Öde. Jag förstår att du inte har några manliga förebilder och därför föreslår jag att du läser "Mein Kampf" (länk nedan) och sätter dig in i psykologin och beslutsamheten hos en riktig man. Just nu är du en defaitist som låter dig pissas på av ohederligt pack, och frågan är varför du helt har tappat kampglädjen?

Som tur är så har jag mycket beläst inom Carl Jungs psykologi och kan därför hjälpa dig med coachning och samtal. Vi behöver alla få vägledning och hjälp med våra tankesätt och jag råder dig därför att fatta denna hand som jag sträcker ut till dig. Ta chansen innan Muhammed och grabbarna tror att de har dig i sitt grepp. Det är aldrig försent att ändra inställningen till livet och bli en krigare!

Vänligen

https://www.bitchute.com/video/i634RH2iLqtg/

Ja, här har vi ännu en krämare som vill få mig att framstå i dålig dager! Som dessutom har fräckheten och den dåliga smaken att kalla mig för feminist, eftersom du antagligen måste använda högerhanden och Nivea Bodylotion för att få någon typ av tillfredsställelse här i livet. Har du ingen skam alls?

1. Sluta upp med porren
2. Sluta använda meningar som "klämma ut ungar" och "libtard", det får dig att framstå som ouppfostrad, likt en som växt upp utan föräldrar. (Jobbade din mor också mycket under din uppväxt?) Det blir pinsamt för oss andra att sitta och läsa. Dina bristande insikter gör att du inte kan skilja agnarna från betet, och i din frustration sitter du och skriver ut pinsamma antaganden, som belyser hur vilse du faktiskt är! Varför gör du bort dig såhär?

Vilket mörker! Jag älskar svenska män, men jag älskar inte alltid vad de gör eller hur det för sig. Vad som helst går inte an. Som i ditt fall till exempel, du talar nedvärderande om mig, vilket får mig (som beläst och intelligent kvinna) att förstå att du inte mår bra i dig själv.

Mer vägledning än så tänker jag inte besvära mig ge dig, får inte betalt för detta, men om du behöver psykologisk hjälp, tveka inte att kontakta mig.

Och snälla du, att försöka få uppmärksamhet genom dåligt beteende är en dålig idé. Hade du haft en mor som stannat hemma med dig så hade vi inte behövt ha det såhär från första början. Men jag är säker på att vi kan lösa detta tillsammans, om folk bara börjar vakna upp och lyssnar på vad jag säger.

Vänligen

o/ Lebensborn o/ Antingen skaffar du dig - under förutsättning att du har en fungerande kropp - barn som i 40tals Tyskland eller lever som en liberal priviligerad manshaftig vit kvinna som nu. Inga barn? Ok zionistchill

Vad är mer feminimt än att föda barn och vara omhändertagande?

Sluta nu spring (((deras))) ärenden
Citera
2020-05-20, 01:55
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R0dspr1t
Dåligt tips för att lösa ett systemfel.

Kvinnlig attraktion är ett nollsummespel. Oavsett hur bra eller usla män är kommer kvinnor vilja ha de bästa 10%-20%:en och tycka övriga är skräp. Manlig attraktion fungerar inte alls så. Den bästa av 20 fula kvinnor ger inte en man mycket glädje. Medan den sämsta av 20 snyggingar ändå är en vinstlott.

Om en man lyckas lyfta sig och göra sig mer attraktiv innebär det bara att en annan man blir oattraktiv. För den enskilde kan personliga investeringar i attraktivitet vara värt det ändå förstås. Om än hopplöst om man inte ligger ganska högt ändå.

Den riktiga lösningen på ett sånt här problem är att kvinnor blir inlåsta i hemmet och att deras man ges artificiell status i hennes åsyn så hon tror att han har hög status. Det är win-win. Stabila familjer kan existera. Kvinnor blir glada eftersom de får en man deras hjärnor luras tro en alfahanne och män får en lydig fru och familj. Den största nackdelen är att det ger viss dysgenik eftersom konkurrensen bland män minskar. Men rimligen är den dysgeniska effekten mycket mindre än i dagsläget än när vi de facto steriliserar alla begåvade kvinnor.

Bara all tid och resurser som sparas in på kostsamma statustävlingar för att hitta partner skulle tiodubbla produktiviteten i landet. Inom 1-3 generationer skulle vi ha kolonier på Månen.
Det är bara deltahanar, muslimer och incels som resonerar så. Svaga rädda nollor.
Citera
2020-05-20, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Det är bara deltahanar, muslimer och incels som resonerar så. Svaga rädda nollor.
Ändrar ju inte att tipset är idiotiskt. En majoritet av män är deltahanar och står för långt över 90% av produktiviteten i ett samhälle. Därför bör man sikta på att få dessa någorlunda motiverade att sträva efter att vara nyttiga. Dvs, se till att de får en familj.

Få män kan bli alfahanar och det är ett nollsummespel. Att istället artificiellt kontrollera kvinnlig sexualitet och göra alla, eller många, män till lokala alfahanar i en familj är basen för all civilisation. Ett vinnande koncept.

Ditt förslag, alltså att alla kvinnor ska vara horor och män ska tävla mot varandra om deras gunst är basen för negersamhällen. Alltså icke-samhällen där kvinnor gör allt jobb och män slåss om att vara alfahannar, alkoholister eller våldtäktsgäng. Det blir inte så bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in