2020-08-21, 20:28
Medlem
Färgkodning för mål för konversationen alltså vad fan haha...

Krångla till det till max så det skickas färre mess, klockrent koncept. Dom här dårarna som hittar på sånt här kan ju inte ha ägnat många minuter med att faktiskt arbeta som ops.
2020-08-21, 20:29
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Vad händer om man får ett meddelande på en halv A4 sida där gubben uttrycker sina kärleksförklaringar för dig? Måste du också skriva en sida med kärleksförklaringar då också?
Finns max-limit på antal tecken de får skriva haha så det kommer du aldrig få vara med om.
2020-08-21, 20:30
Medlem
Kör du svenska eller aus r7ryu?
2020-08-21, 20:31
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Ok

Härliga loggrutiner med. Husdjur loggas under familj och en syster I paris ska in i "annat". Hur fan kan man röra till det värre än JH, men Operador lyckas.
Sånt loggar jag aldrig, bara onödigt haha. Dock så bör "Syster i Paris" loggas under Familj. Det får du säga till dem om, om du fått felaktig info. Inget de bryr sig om heller egentligen om du loggar det under familj istället för i "Others".
2020-08-21, 20:32
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Kör du svenska eller aus r7ryu?
Kör på australienska och nya Zealand-sidan.
2020-08-21, 20:33
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Färgkodning för mål för konversationen alltså vad fan haha...

Krångla till det till max så det skickas färre mess, klockrent koncept. Dom här dårarna som hittar på sånt här kan ju inte ha ägnat många minuter med att faktiskt arbeta som ops.
Ja det är ju klockrent. Enkelt att snabbt veta vad man ska skriva. De färgkoderna lär man sig på fem minuter haha. Dessutom så skriver ju de flesta färgerna likadant så det är inga konstigheter. Du är nog bara inte van vid systemet haha.
2020-08-21, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Kör på australienska och nya Zealand-sidan.

Aight..

Gör ett försök men vid första anblicken verkar dom ju vara jobbigare än JH, trodde inte det var möjligt.
Första fittiga feedback så tackar jag för mig.
2020-08-21, 20:35
Medlem
Citat:
Ja det är ju klockrent. Enkelt att snabbt veta vad man ska skriva. De färgkoderna lär man sig på fem minuter haha. Dessutom så skriver ju de flesta färgerna likadant så det är inga konstigheter. Du är nog bara inte van vid systemet haha.

Det är soklart, men också jävligt meningslöst.
2020-08-21, 20:36
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Det är soklart, men också jävligt meningslöst.
Meningslöst är det inte. Du ser direkt vilka som alltid köper fler krediter, beroende på vilken färg de har. Då kan du pressa dem till att ses haha. Fett kul. Så fort jag ser en blå färg så trycker jag ner en träff i halsen på dem.
2020-08-21, 20:41
Medlem
Citat:
Meningslöst är det inte. Du ser direkt vilka som alltid köper fler krediter, beroende på vilken färg de har. Då kan du pressa dem till att ses haha. Fett kul. Så fort jag ser en blå färg så trycker jag ner en träff i halsen på dem.

Men vad fan meddelanden ska väl iväg bara, hur svårt är det, oj Arne är lila nu ska vi se till så vi gör det noga här. Om Arne är kåt på Lisa så kommer han köpanya krediter, sen om jag tillbringar 15 sekunder eller 3 minuter med att fixa o trixa spelar ju inte roll. "Vill du knulla Arne", så enkelt var det, oavsett om Arne är svart, grön eller mocca brun.

Men ok ordning och reda på Operador det är bra, kan man tjäna lite mindre pengar.

(vet att jag är en gnällfitta men efter alla dessa år så inser man att det inte är nån ide att göra en höna av en fjäder, hellre att gubbarna får svar snabbt)
2020-08-21, 20:45
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Men vad fan meddelanden ska väl iväg bara, hur svårt är det, oj Arne är lila nu ska vi se till så vi gör det noga här. Om Arne är kåt på Lisa så kommer han köpanya krediter, sen om jag tillbringar 15 sekunder eller 3 minuter med att fixa o trixa spelar ju inte roll. "Vill du knulla Arne", så enkelt var det, oavsett om Arne är svart, grön eller mocca brun.

Men ok ordning och reda på Operador det är bra, kan man tjäna lite mindre pengar.

(vet att jag är en gnällfitta men efter alla dessa år så inser man att det inte är nån ide att göra en höna av en fjäder, hellre att gubbarna får svar snabbt)
Du kommer märka sen att det är effektivt, tar lite tid bara. Sedan ser du snabbt i periferin om de är blåa (enda färgen jag lägger vikt på).
2020-08-21, 20:47
Medlem
Citat:
Du kommer märka sen att det är effektivt, tar lite tid bara. Sedan ser du snabbt i periferin om de är blåa (enda färgen jag lägger vikt på).

Jag vill tjäna pengar, är inte det minsta intresserad av något annat hehe. Kan inte tänka mig att detta blir effektivt i längden heller. Är det köer så torskar dom pengar, per automatik, och köer lär det bli om man ska sitta med nån jävla färg palett. Men agree to disagree kompis

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in