Citat:
Du kan ju i hela fridens namn inte längre vara seriös va? Du kastar ju sten i glashuset så det skriker om det.
Samtidigt som Biden uttrycker sig rasistiskt och hade en mentor som har varit medlem i KKK. Det här börjar likna en parodi show.
Och du skev att du kunde läsa en person som en öppen bok. Det är ju du som debatterar som en öppen bok. När du inte ville svara så attackerar du genom att kalla folk för saker. Börjar att anklaga mig för att vara högerextrem genom att insiniuera att jag får min info ifrån höger medier och sen hoppa på folk om deras IQ:n. När inget av det funkade så går du och söker tröst och medömkan ifrån 2 kollegor som du vet kommer att hålla med dig. Vad fan håller du på med egentligen?
Jag är genuin nu när jag frågar - men vad har du tagit ikväll? Jag kan inte minnas att du någonsin skall ha varit på den här låga nivån.
Samtidigt som Biden uttrycker sig rasistiskt och hade en mentor som har varit medlem i KKK. Det här börjar likna en parodi show.
Och du skev att du kunde läsa en person som en öppen bok. Det är ju du som debatterar som en öppen bok. När du inte ville svara så attackerar du genom att kalla folk för saker. Börjar att anklaga mig för att vara högerextrem genom att insiniuera att jag får min info ifrån höger medier och sen hoppa på folk om deras IQ:n. När inget av det funkade så går du och söker tröst och medömkan ifrån 2 kollegor som du vet kommer att hålla med dig. Vad fan håller du på med egentligen?
Jag är genuin nu när jag frågar - men vad har du tagit ikväll? Jag kan inte minnas att du någonsin skall ha varit på den här låga nivån.
Bra inlägg Tauceti. Jag gillar att du är ärlig och vettig. Själv är jag alltid villig att lära mig något nytt och lyssna på folk från alla sidor (precis som du). Problemet är att nivån oftast är oerhört låg, och för det mesta (inte alltid) så är det folk på vänsterkanten som HepCat-X som antingen spammar sönder trådarna, eller så blir de aggressiva när deras narrativ smulas sönder. Och det har vi sett prov på ikväll/inatt.
De kan helt enkelt inte erkänna var de står i exemplet som jag tog upp och frågade om. Anser de på vänsterkanten att det är allvarligare att Trump tror på Pizzagate (vilket vi inte vet), än att Basement Joe har haft en KKK-ledare som sin mentor och vän, och till råga på allt har varit en nära vän till den störste rasisten i senaten (vilket vi vet)?
Svaret torde vara enkelt om man är normalt funtad, men en sådan som HepCat-X som sitter på sina höga hästar, kan alltså inte erkänna vad som faktiskt är allvarligare mellan Pizzagate och KKK-gate.
Det om något ar sorgligt och visar hyckleriet på den sidan, och jag tycker att det är utmärkt att läsarna får se det. (innan det försvinner)