2020-08-20, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tauceti
-I övrigt såg han ut och lät kemiskt påverkad = skvaller!

-Trump har alltså endorsat pizzagate = Det gjorde han ju inte alls = skvaller

Det är väl för fan inte skvaller att säga att någon ser knarkpåverkad ut. Ibland ser han ju riktigt drogad ut med pupiller som tefat.

Att han kan linda in sina ord gör ju inte att man förstår att han lurar sina supportrar som är dumma i huvudet. Om man inte märker det är man inte särskilt begåvad för att uttrycka det milt.
2020-08-20, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Man skulle nästan kunna tro att det var ett gäng robotar som önskar ta död på tråden eftersom graverande data kommit upp idag? Mod skulle kanske göra sitt jobb. Börjar bli löjligt det här. Inte för att jag bryr mig särskilt mycket. Det mesta som poppar upp här är rent nonsens. Man måste ju scrolla ihjäl sig för att hitta något som är intressant att se eller läsa.

Skyldig!

Vilka data syftar du på?
2020-08-20, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Men det är skilnad på Trump mot presidenter som tex Obama, Bush, Clinton eller Reagan. Men jag är ganska överygad om att Trump kommer att bli omvald, dvs för att demokraterna ställer upp med en svag kandidat som kör en otydlig politik och som inte har ngn drivkraft i valkampanjen.

Men det kan ju drivas en effektiv kampanj för ett val av Biden av andra som har mer drivkraft. Han kanske kan vara så där såsig och folk bryr sig inte för de inser att Trump hindrar landet att utvecklas i positiv inriktning.
2020-08-20, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Det är väl för fan inte skvaller att säga att någon ser knarkpåverkad ut. Ibland ser han ju riktigt drogad ut med pupiller som tefat.

Att han kan linda in sina ord gör ju inte att man förstår att han lurar sina supportrar som är dumma i huvudet. Om man inte märker det är man inte särskilt begåvad för att uttrycka det milt.

Vänligen länka till ett klipp där Trump ser ut att verka påverkad!

Era lögner låter sig inte bli obesvarade. Dags för ett skiftbyte? Ni om några verkar påverkade.
2020-08-20, 02:12
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Förmodar att de enda "belägg" du litar på när dina polare skickar dig videoklipp och memes från OANN, Breitbart och Fox News på twitter. Inget annat räknas.

Gonatt, din tomtenisse.

Men du, hur gick det med svaret på min föregående fråga? Blev det svårt i tomteverkstaden nu? Vi tar det igen.

Ponera nu som ett litet tankeexperiment att Trump tror på Pizzagate (vem bryr sig förresten, är det en issue överhuvudtaget?), men låt oss leka med tanken att han tror på det.

Vad är värre i din hycklarvärld, att Trump tror på Pizzagate eller att basement Joe frotterade sig med KKK-ledare och klockrena rasister i många år, samt var deras gode vän? Fundera nu noga på ditt svar och återkom. Det kan bli knepigt.
2020-08-20, 02:14
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Men det kan ju drivas en effektiv kampanj för ett val av Biden av andra som har mer drivkraft. Han kanske kan vara så där såsig och folk bryr sig inte för de inser att Trump hindrar landet att utvecklas i positiv inriktning.
Kanske. Men jag tror inte att stödet för Biden - eller rättare sagt motståndet mot Trump är starkt nog bland det amerikanska folket.

Trump har en helt annan driv runt sig än vad Biden och hans kampanj har, sedan så visar historien att en sittande president alltid har fördel i ett presidentval - särskilt om den förra presidenten var från det andra partiet och fick 2 perioder i vita huset.
2020-08-20, 02:18
Medlem
taucetis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Man skulle nästan kunna tro att det var ett gäng robotar som önskar ta död på tråden eftersom graverande data kommit upp idag? Mod skulle kanske göra sitt jobb. Börjar bli löjligt det här. Inte för att jag bryr mig särskilt mycket. Det mesta som poppar upp här är rent nonsens. Man måste ju scrolla ihjäl sig för att hitta något som är intressant att se eller läsa.
Ja för det är endast robotar som är negativa till Biden. Vanliga människor kan inte vara det? Du glömde att lägga till rysstroll. Lägg ner! Det är bara så genomskinligt numera så fort folk ska ropa rysstroll eller bottar. Du är bättre än att beskylla folk som tycker annorlunda för robotar. Ja det har kommit en massa intressant idag. Du har delat med dig en massa intressant. Men jag tror att folk hoppar över allt som har att göra med russia då trovärdigheten är noll med tanke på alla gånger man har försökt att skylla saker på Ryssland, eller på rysstroll. Jag fick nog efter den senaste reklamen ifrån SAS där vanliga svenskar kände sig kränkta, och det ifrån medias håll beskylldes vara rysstroll. Nä juste, för vanligt folk tar inte illa vid sig när man kränker ett folk och ljuger om att allt bra kommer ifrån utlandet.

Fortsätt att göra din grej bara, du har mycket matnyttigt att dela med dig av. Men snälla, börja inte beskylla folk som agerar på ett sätt som du inte gillar för robotar eller dylikt. Jag är helt säker på att om du kollar in folks historik så är det vanliga människor bara. Folk med olika åsikter i olika trådar. Varken robotar eller betalda rysstroll.

Jag hoppas att du inte tar mitt inlägg på ett dåligt sätt, då jag gillar dina inlägg och ditt sätt att debattera på. Mvh Ryssroboten
2020-08-20, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Vänligen länka till ett klipp där Trump ser ut att verka påverkad!

Era lögner låter sig inte bli obesvarade. Dags för ett skiftbyte? Ni om några verkar påverkade.

Du kan se en bild i denna länk, men annars kan du söka på bilder på Trumps pupiller så du att de är onaturligt stora. Samtidigt som de är stora så sniffar han hela tiden. Hans hjärna tar enormt med stryk just nu och vem vet i vilket skick han är i om 40 dagar då debatterna börjar.

Citat:

Dilated pupils, to this degree, would not occur in a 70-year-old, in a well-lit room unless there is either disease, injury or a pharmacologic cause present. Trump’s pupils are frequently but intermittently this large (sometimes they are indeed within normal size limits).

Trump’s enlarged pupils are much less likely a sign of a significant undiagnosed or undisclosed medical condition — and much more likely, a side effect of a drug/medication (one of a relatively small group of drugs).

Brown states that Trump’s large pupils are most likely due to a medication.

Some of those medications include:

Amphetamines
Barbiturates
Cocaine
MDMA (Ecstasy)
2020-08-20, 02:20
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Kanske. Men jag tror inte att stödet för Biden - eller rättare sagt motståndet mot Trump är starkt nog bland det amerikanska folket.

Trump har en helt annan driv runt sig än vad Biden och hans kampanj har, sedan så visar historien att en sittande president alltid har fördel i ett presidentval - särskilt om den förra presidenten var från det andra partiet och fick 2 perioder i vita huset.

Det bästa av allt är att media har inte lärt sig ett skit från sin förra fadäs. Folk gillar inte mobbare och översittare, och det är precis vad MSM är. Deras ensidiga anti-trump rapportering är så flagrant, att folk i ren protest lägger sin röst på Trump.
And history will repeat itself.
2020-08-20, 02:22
Medlem
Citat:

Trump är betydligt mer energisk men i det här läget är frågan om det ger något positivt. Att ösa energi på att hålla rallyn för redan vunna röster får hela kampanjen att verka vara utan nån kontroll.
2020-08-20, 02:24
Medlem
Citat:
Du kan se en bild i denna länk, men annars kan du söka på bilder på Trumps pupiller så du att de är onaturligt stora. Samtidigt som de är stora så sniffar han hela tiden. Hans hjärna tar enormt med stryk just nu och vem vet i vilket skick han är i om 40 dagar då debatterna börjar.

Jag ser varken en bild på en påtänd Trump eller något som har med ämnet att göra. Trevligt dock att er nya skribent väljer att besvara mig! Vikarie? Den har isf mycket att göra.
2020-08-20, 02:27
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Hur kan du då tro att de gillar Trump om de ogillar översittare och mobbare? Har du ingen självkritik?

Är Trump en översittare och mobbare? ja troligen, men i och med hans ämbete accepteras det på ett helt annat sätt än om MSM spyr ut sin skit 24/7.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in