2020-08-15, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MangoChutney
Arsenal a.k.a Chelsea Old Boys FC ...

Uppenbart vem som är leading line av Londonklubbarna. Gunners är på väg att bli en farmareklubb till the boys in blue ...
Var det inte Arsenal som vann FA-cupen mot just Chelsea? Lite magstarkt att uttala sig på det viset.
Men Liverpoolsupportrar är inte direkt smartast heller. Tacka incest.
Citera
2020-08-15, 22:56
Avslutad
Vilken jävla skön kväll. Fusk City åker ut CL igen. Det är så förbaskat uselt att man tycker nästan synd om äckelklubben.

När ska ni andra i England förstå att ni är en skam ute i Europa. Ni är i samma fack som Steua Bucharest. Förutom Liverpool som har sex CL titlar och alltid har räddat Englands ansikte. Det är ni som gör att England framstår överskattat varenda jävla säsong.
Citera
2020-08-16, 11:30
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Vilken jävla skön kväll. Fusk City åker ut CL igen. Det är så förbaskat uselt att man tycker nästan synd om äckelklubben.

När ska ni andra i England förstå att ni är en skam ute i Europa. Ni är i samma fack som Steua Bucharest. Förutom Liverpool som har sex CL titlar och alltid har räddat Englands ansikte. Det är ni som gör att England framstår överskattat varenda jävla säsong.

Du verkar ganska arg, hur mår du egentligen?

till annat

KDB vann POTY. Rättvist.

// PoK
Citera
2020-08-16, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab

till annat

KDB vann POTY. Rättvist.

// PoK
Liverpoolsupportrar är speciella människor. De vann inte en riktig buckla. Corona var här ca halva säsongen. Ingen lägger någon vikt vid denna skitsäsongen.
De är sura.
Citera
2020-08-16, 11:52
Medlem
Alex P. Keatons avatar
KdB har haft en grym säsong. Värd att vinna. Bara att gratulera.

Citat:
Ursprungligen postat av awesome5
Liverpoolsupportrar är speciella människor. De vann inte en riktig buckla. Corona var här ca halva säsongen. Ingen lägger någon vikt vid denna skitsäsongen.
De är sura.
. Vem vill vara som alla andra?
Citera
2020-08-16, 17:47
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Har varit inne på souness förut och nu skämmer gubben ut sig igen. Hur är det ens möjligt att han får fortsätta vara expert undrar man. Påstår att messi skulle kunna hamna i Man united nästa säsong. Hur korkad måste man vara för att dra fram en sådan kommentar? Men det är ju standard hos den engelska journalistkåren.

Och när jag ändå är inne på ämnet vill jag påminna vad en viss engelsk expert satt och sa senast Man united och Sevilla möttes i europa.
Citat:
"Sevilla would have been a bottom side in Premier league. United should win this easy"
. Behöver väl knappast påminna om vad som hände.

Och Pep. Ännu en flopp i Champions league. Spelar egentligen ingen roll vilka titlar han plockar i övrigt hans tid kommer definieras av CL. Med dom resurser han har. Total frihet att göra vad han vill. I ett lag som spelar utanför regelboken tillskillnad från alla andra. Att bara plocka premier league och inhemska cup titlar är ju det minsta man kan förvänta sig och kan inte ge något annat betyg än godkänt. Och den här säsongen var deras stora chans. Bra lottning. Man får spela enkelmöte utan publik. Inga hemmaplansfördelar för andra lag. City har ju inget sådant när etihad står tomt på champions league kvällarna.
Citera
2020-08-16, 18:30
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awesome5
De är sura.

Halva säsongen ? De stängde ligan när Liverpool ledde serien med över 20 poäng och behövde 3 vinster till.
Citera
2020-08-17, 09:40
Medlem
Arons avatar
raul sanllehi har fatt ga fran arsenal vilket antiklimax det blev till slut kommer ihag vilka forantningar man hade pa duon sven mislintat och raul nar bada paborjade sin sejour i arsenal for tre ar sen
Citera
2020-08-17, 09:41
Medlem
EnLitenFryss avatar
Hur känner United-fansen för Lindelöf en dag som den här?

Läste att han fick enorma mängder skit för 2-1-målet igår och efter att ha sett det tycker jag det främst är en kollektiv kollaps. Det är EN jävla gubbe i boxen och de är två försvarare, det ska inte vara raketforskning att ha honom. Om det sen var AWB som inte kommunicerade eller VNL som inte hade koll, det låter jag vara osagt.

Men det är väl en liten grej av många, när en spelare är ifrågasatt krävs det så lite för att det ska bli snackisen om han duger eller inte. Hade VvD och Trent släppt det där målet hade det varit olycksfall i arbetet. De har så pass mycket goodwill att de får göra en blunder då och då, så länge det inte är återkommande. (sen hade de iofs inte släppt den bollen ).

Men jag upplever det lite som att Lindelöf är vad Skrtel var för Liverpool - jättebra vissa dagar och matcher, OK andra - men på det stora hela inte bra nog. Spelaren är på en nivå lägre än vad klubben har ambition om att vara, och kommer aldrig komma upp i den nivån.
Citera
2020-08-17, 09:49
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Men jag upplever det lite som att Lindelöf är vad Skrtel var för Liverpool - jättebra vissa dagar och matcher, OK andra - men på det stora hela inte bra nog. Spelaren är på en nivå lägre än vad klubben har ambition om att vara, och kommer aldrig komma upp i den nivån.

Jättebra är nog att ta i, han är bra vissa dagar. Roligt att united fansen fick stånd för att han var bra sista matchen mot Vardy

Han har inget att göra i PL egentligen, i mitt tycke.

// PoK
Citera
2020-08-17, 11:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab

till annat

KDB vann POTY. Rättvist.

// PoK

Arg? Snackar du om? Inlägget var provocerande det kan jag hålla med om.

Dock kvarstår fakta att någon måste börja snacka mer om det engelska fiaskot. Hur kan klubbar som spenderar så mycket pengar och hela tiden vara så usla ute i Europa?

United gjorde en bra match igår men förlorade ändå. Edit:

United skall ha fått sin 22 straff igår för säsongen. Sjukt.. något slags rekord?
Senast redigerad av brigade 2020-08-17 kl. 11:18.
Citera
2020-08-17, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Hur känner United-fansen för Lindelöf en dag som den här?

Läste att han fick enorma mängder skit för 2-1-målet igår och efter att ha sett det tycker jag det främst är en kollektiv kollaps. Det är EN jävla gubbe i boxen och de är två försvarare, det ska inte vara raketforskning att ha honom. Om det sen var AWB som inte kommunicerade eller VNL som inte hade koll, det låter jag vara osagt.

Men det är väl en liten grej av många, när en spelare är ifrågasatt krävs det så lite för att det ska bli snackisen om han duger eller inte. Hade VvD och Trent släppt det där målet hade det varit olycksfall i arbetet. De har så pass mycket goodwill att de får göra en blunder då och då, så länge det inte är återkommande. (sen hade de iofs inte släppt den bollen ).

Majoriteten av engelsmännen tycker att Lindelöf är en OK spelare men att han inte håller för den nivån UNited vill vara på, vilket vi såg i går. Svenska Unitedfans hävdar envist att han är bättre än Maguire och tar varenda chans att kasta skit på Maguire, de har gjort det till en tävling mellan dom.

Min åsikt är mot det förstnämnda. Lindelöf är oftast okej men gör sällan mer än vad han behöver. Jag tycker han ofta är 6/10 men nästan aldrig mer än så. Sedan kommer det matcher, tyvärr för ofta, där han visar att han inte håller. Som i går. För många såna kostsamma misstag. Lindelöfs största problem är att han är för feg och för vek.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in