2020-08-15, 17:07
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Det beror på hur man definierar "utnyttjad"?
Jag är ute efter enbart sex genom återkommande träffar, så vem som utnyttjar vem kan man ju undra i så fall, då ingen är ute efter någon relation utan enbart bra sex. Så jag känner mig inte utnyttjad och vi är överens om upplägget redan från början.

Okej, det funkar altså. Min erfarenhet är att om du ligger med en kvinna fler än två gånger, då blir du inte av med dom. Två gånger går bra, blir det fler är det kört. Då vaknar kaninkokaren i dom..
Citera
2020-08-15, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Okej, det funkar altså. Min erfarenhet är att om du ligger med en kvinna fler än två gånger, då blir du inte av med dom. Två gånger går bra, blir det fler är det kört. Då vaknar kaninkokaren i dom..

Okej, men det kan nog se väldigt olika ut?

Och jag är klar med familjelivet, så jag har inte det drivet heller. Jag är nöjd som singel men saknar sex, så det känns detta koncept som det mest rimliga.
Citera
2020-08-15, 17:26
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Okej, men det kan nog se väldigt olika ut?

Och jag är klar med familjelivet, så jag har inte det drivet heller. Jag är nöjd som singel men saknar sex, så det känns detta koncept som det mest rimliga.

Jo, så länge du håller känslorna i styr så går det vel bra. Saknar man sex ska man ha det, man lever bara en gång.
Citera
2020-08-15, 17:29
Medlem
EnGodForlorares avatar
Köp en hora.
Citera
2020-08-15, 17:36
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Tycker inte det minsta synd om dig och det borde du inte heller göra. Om du tycker att du anses som ful och att du borde få en 8-9 poängare minst som du själv skriver. DU tycker att du förtjänar högre standard och att det är orättvist att du ska nöja dig med lägre, men du förväntar dig att någon annan tös ska nöja sig med mindre genom att vara med dig? Du säger emot dig själv och verkar inte kunna se världen från ett annat perspektiv än ditt egna. Ingen är skyldig någon annan någonting i denna världen och ingen tjej är skyldig dig eller mig något alls. Förbättra dig själv och gå efter hur en tjej är istället för enbart hur dem ser ut så har du en vettig chans. Annars ge upp och runka i din källare tills du dör.

Du har skrivit EXAKT det jag tänkte.
Kunde inte förklarat det bättre än du just gjort.
Varför skulle pinglor vilja ligga med fula män?
Varför tror fula män att kvinnor är skyldiga dom något överhuvudtaget?
Ts vill ju själv inte ligga med någon i sin liga så varför skulle en snygg brud sänka sej till att ligga med honom?
Hade han i alla fall haft en vinnande personlighet hade han inte haft dom här problemen, men hans inlägg visar tydligt att han gick förlorande även ur det perspektivet.
Citera
2020-08-15, 17:40
Medlem
triptykens avatar
Skaffa dig en personlighet, fixa det du kan fixa (träna), träffa folk i sociala sammanhang och se inte krogen som nån form av raggningspunkt. Gå dit för att ha kul istället.

Sluta tänka på vad andra ska göra för att du ska få knulla, och fokusera litet på vad du ska göra för att få knulla. Ingen är skyldig dig ett skit.
Citera
2020-08-15, 17:41
Avslutad
Du är fel ute. Vetenskapliga studier som presenterats genom åren har ständigt visat prov på att kvinnor inte värderar utseendet lika högt som social status, självförtroende och personlighet. Självklart finns undantag och självklart underlättar ett vackert yttre men det är ingenting som är direkt avgörande för om du förblir okysst livet ut eller inte.

Med tanke på att du själv tycker att du är ful är jag övertygad om att det syns i din utstrålning. Då blir du automatiskt oattraktiv i de flestas ögon, oavsett hur du ser ut. Jag kan samtidigt garantera dig att en självsäker man med ett fult/medelmåttigt utseende hade varit framgångsrikare än en snygg, blyg man som inte hade pratat överhuvudtaget och som bara hade stirrat ner i golvet ute på krogen.
Senast redigerad av Prinsessbakelse 2020-08-15 kl. 17:57.
Citera
2020-08-15, 19:07
Medlem
Kaffemedaffes avatar
En vis man har sagt att tjocka tjejer knullar bäst, de vet inte när de får till det nästa gång. Kanske lever du egentligen i den bästa av världar.
Citera
2020-08-15, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Visst är det jobbigt?

Jag har alltid haft en hög sexdrift men får sällan komma till i den utsträckningen jag vill. Skulle vilja ha någon riktigt snygg brud att ligga med ibland, men mitt utseende sätter stopp för det. Hur ska man hantera det? Jag har insett att man aldrig kommer kunna få en tiopoängare (räcker kanske med 8-9 poäng iofs) vilket gör mig frustrerad.

Finns det många fula killar här som också är ständigt kåta? Hur hanterar ni det? Hur ska man kunna acceptera det i det långa loppet? Hur ska man kunna acceptera att man får nöja sig med mindre bara för att man är ful? Man får liksom ta den där tjocka bruden bara för att kuken ska ha sitt.

Visst är det jobbigt att man aldrig matchar med snygga brudar på till exempel Tinder? Att man aldrig blir uppraggad på krogen av en söt blondin?

Det känns lite som en ekvation som inte går ihop. Jag menar, är man född ful borde ju ens hjärna "programmerats" så att man typ aldrig är kåt? Eller? Hela ens tillvaro blir ju en plåga annars.

Kan tillägga att jag inte ser mig själv som incel. Kanske är jag det i någon mening, men jag är inte oskuld och har haft ett par seriösa förhållanden. Är mellan 30-35 år.

Finns det tjejer som känner så här? Visst, fula tjejer får alltid ligga om de vill men kanske inte med några fotomodeller?

Är inte livet förfärligt orättvist?

Ja, livet ÄR orättvist

Jag känner med dig, och håller inte alls med snubbarna här som säger saker som att du ska spela i din egen liga osv.

Vill du ha de snyggaste tjejerna så ska du så klart skita i vad somliga här tycker, och istället satsa på dessa, och det finns en lång lång lång rad saker du kan göra för att öka dina chanser med dessa.

Jag tänker inte ge några tips här, men du kan ju snoka bland mina inlägg, länge och väl, tills du hittar något Orkar inte ens lista trådarna här, då du inte frågade om just några tips.

Jag personligen går aldrig på krogen eller försöker ragga på nätet dock. Det finns gott om andra sätt att träffa snygga tjejer.

Jag skulle HELT lägga ner att ens ligga med tjejer du ej är attraherad av, och lägga energin på att försöka få de du faktiskt är intressard av på kroken ist. Jag anser att de flesta (unga) tjejer jag går förbi är rätt snygga alltså, men min egen 10/10 är en söt oskyldig tjej, oavsett härkomst, och hennes väninna, med barnsliga drag och som är lite "lågenergi", som fnittrar lite och ler och som inte har så värst mycket att säga, och är redo att förföras

OCH SÅDANA VIMLAR DET AV I SVERIGE. Har svårt att tänka mig, att om du ängar lite tid åt att försöka få dessa på kroken, att du kommer misslyckas särskilt länge Men jag vet inte heller vad din "typ" är.
Citera
2020-08-15, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessbakelse
Du är fel ute. Vetenskapliga studier som presenterats genom åren har ständigt visat prov på att kvinnor inte värderar utseendet lika högt som social status, självförtroende och personlighet. Självklart finns undantag och självklart underlättar ett vackert yttre men det är ingenting som är direkt avgörande för om du förblir okysst livet ut eller inte.

Med tanke på att du själv tycker att du är ful är jag övertygad om att det syns i din utstrålning. Då blir du automatiskt oattraktiv i de flestas ögon, oavsett hur du ser ut. Jag kan samtidigt garantera dig att en självsäker man med ett fult/medelmåttigt utseende hade varit framgångsrikare än en snygg, blyg man som inte hade pratat överhuvudtaget och som bara hade stirrat ner i golvet ute på krogen.

Ja, det är helt rätt. Jag har försökt få folk att förstå detta, i åratal på nätet.

Men folk vägrar att lyssna. De tror att sättet vi snubbar resonerar om tjejers utseenden = hur tjejer resonerar om killars utseenden.

Och jag har mängder av bevis, som folk kan känna igen sig i, t.ex att de oftast ganska fula mobbarna i skolan hade en massa snygga tjejer, medan de mobbade fula killarna inte hade det.

Det säger väl allt det, tycker man? Men nej.

Jag kan ge youtube klipp på fula snubbar som raggar på snygga tjejer, och snygga killar som gör det, och slutresultatet? Ungefär detsamma. Det skiljer sig typ 1% emellan dem i deras resultat, då det för det mesta går åt skogen för båda parter. I slutändan får de snygga killarna ca 1 mer tjej på 10. Ja, böla över denna orättvisa Herregud. BEHÖVA ragga på 1 tjej till för att uppnå samma resultat? Ja. Du är redan besegrad

Jag kan visa på forskning, de vägrar tro på, statistik, osv, men lik förbannat är det alltid utseendet som = din "rätt" till snygga tjejer.

Jag kan dra personliga historier, som folk inte litar på såklart. Osv osv osv.

Hehehe. Whatver

Edit: På TINDER, är det dock HELT andra spelregler! Där är utseendet typ ALLT! Och kanske även din "blick", och sådana fotografiska grejer.
Senast redigerad av KristusKorus 2020-08-15 kl. 20:09.
Citera
2020-08-15, 20:21
Medlem
SvartChilis avatar
Du får väga upp det med charm, personlighet och skicklighet i sängen. Utseende är verkligen inte allt men lätt att skylla på om ingen blir attraherad.
Citera
2020-08-15, 20:39
Medlem
Så du är ful men vill ha en skönhet? Ok då vet vi.

Och jag vill vinna en miljon på triss och en del andra saker. Man kan inte få allt i livet, har inte din mamma lärt dig det?
Senast redigerad av Liljor 2020-08-15 kl. 21:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in