Citat:
Ursprungligen postat av
Bestick
Visst är det jobbigt?
Jag har alltid haft en hög sexdrift men får sällan komma till i den utsträckningen jag vill. Skulle vilja ha någon riktigt snygg brud att ligga med ibland, men mitt utseende sätter stopp för det. Hur ska man hantera det? Jag har insett att man aldrig kommer kunna få en tiopoängare (räcker kanske med 8-9 poäng iofs) vilket gör mig frustrerad.
Finns det många fula killar här som också är ständigt kåta? Hur hanterar ni det? Hur ska man kunna acceptera det i det långa loppet? Hur ska man kunna acceptera att man får nöja sig med mindre bara för att man är ful? Man får liksom ta den där tjocka bruden bara för att kuken ska ha sitt.
Visst är det jobbigt att man aldrig matchar med snygga brudar på till exempel Tinder? Att man aldrig blir uppraggad på krogen av en söt blondin?
Det känns lite som en ekvation som inte går ihop. Jag menar, är man född ful borde ju ens hjärna "programmerats" så att man typ aldrig är kåt? Eller? Hela ens tillvaro blir ju en plåga annars.
Kan tillägga att jag inte ser mig själv som incel. Kanske är jag det i någon mening, men jag är inte oskuld och har haft ett par seriösa förhållanden. Är mellan 30-35 år.
Finns det tjejer som känner så här? Visst, fula tjejer får alltid ligga om de vill men kanske inte med några fotomodeller?
Är inte livet förfärligt orättvist?
Jag kan hålla med om att livet är orättvist, men det har jag blivit itutad sen jag var ganska liten, så det var inget som förvånade mig då jag blev vuxen. Så jag har på något sätt gått in i livet med inställningen att det är inte rättvist, och det är inget jag kan göra så mycket åt.
Nu vet inte jag vad du klassar som fula tjejer, men då dom förmodligen vill ha någon som dom själva attraheras av, så är det ju inte säkert att dom killarna i sin tur tänder på dom fula tjejerna, och då är det inte så säkert att dom fula tjejerna får ligga något.
Jag vet inte hur jag ska förklara hur jag tänker, och nog skulle jag vilja ligga med en skitsnygg man någon gång ibland, men som tjock kvinna får jag ju anpassa mig efter vilka män som tänder på mig, och se vilka av dom som jag tänder på. Så för mig låter det fullt rimligt ifall du är ful att du inte får chans att ligga med dom allra snyggaste kvinnorna, men samtidigt så funkar inte attraktion så heller.
En man som i mina ögon är skitsnygg, kan ju ha en preferens för tjocka kvinnor, och då får jag tacka och ta emot när det bjuds typ. Man jag kan ju inte på något sätt kräva att en man som jag tycker är snygg ska tända på mig, jag får ju anpassa mig efter det faktiska utbudet.
Vad gäller kåtheten har jag inget bra svar, mer än att försöka göra andra saker som får dig att tänka på annat, och på egen hand avhjälpa det värsta suget. Så får nog dom allra flesta andra människor göra som inte har en partner som har samma sexlust som dom själva?