2020-08-15, 16:13
Medlem
Besticks avatar
Visst är det jobbigt?

Jag har alltid haft en hög sexdrift men får sällan komma till i den utsträckningen jag vill. Skulle vilja ha någon riktigt snygg brud att ligga med ibland, men mitt utseende sätter stopp för det. Hur ska man hantera det? Jag har insett att man aldrig kommer kunna få en tiopoängare (räcker kanske med 8-9 poäng iofs) vilket gör mig frustrerad.

Finns det många fula killar här som också är ständigt kåta? Hur hanterar ni det? Hur ska man kunna acceptera det i det långa loppet? Hur ska man kunna acceptera att man får nöja sig med mindre bara för att man är ful? Man får liksom ta den där tjocka bruden bara för att kuken ska ha sitt.

Visst är det jobbigt att man aldrig matchar med snygga brudar på till exempel Tinder? Att man aldrig blir uppraggad på krogen av en söt blondin?

Det känns lite som en ekvation som inte går ihop. Jag menar, är man född ful borde ju ens hjärna "programmerats" så att man typ aldrig är kåt? Eller? Hela ens tillvaro blir ju en plåga annars.

Kan tillägga att jag inte ser mig själv som incel. Kanske är jag det i någon mening, men jag är inte oskuld och har haft ett par seriösa förhållanden. Är mellan 30-35 år.

Finns det tjejer som känner så här? Visst, fula tjejer får alltid ligga om de vill men kanske inte med några fotomodeller?

Är inte livet förfärligt orättvist?
Citera
2020-08-15, 16:19
Medlem
sommarlovs avatar
Även fula knullar.
Tror du att bara de få som anses som snygga som får partners?
Öppna ögonen och se alla kvinnor som finns runt dig, någon av dom är din nya vän!
Citera
2020-08-15, 16:20
Medlem
Niggwards avatar
Tycker inte det minsta synd om dig och det borde du inte heller göra. Om du tycker att du anses som ful och att du borde få en 8-9 poängare minst som du själv skriver. DU tycker att du förtjänar högre standard och att det är orättvist att du ska nöja dig med lägre, men du förväntar dig att någon annan tös ska nöja sig med mindre genom att vara med dig? Du säger emot dig själv och verkar inte kunna se världen från ett annat perspektiv än ditt egna. Ingen är skyldig någon annan någonting i denna världen och ingen tjej är skyldig dig eller mig något alls. Förbättra dig själv och gå efter hur en tjej är istället för enbart hur dem ser ut så har du en vettig chans. Annars ge upp och runka i din källare tills du dör.
Senast redigerad av Niggward 2020-08-15 kl. 16:46.
Citera
2020-08-15, 16:22
Avslutad
Intressant att du spånar i att folk som föds som "fula" skulle ha programmerats men en hjärna som inte känner en sexdrift. Jag menar - det är ju en naturlig känsla att bli upphetsad och vilja utforska sin sexualitet m.m., så den "programmeringen" bör kanske enbart försvinna vid eventuell lobotomi.

Men, om du nu hela tiden går runt med en hög sexlust kanske en KK vore något för dig, eller? Den kontakten är väl ändå bara till för ett syfte. Och ja, livet är orättvist i många aspekter.
Citera
2020-08-15, 16:22
Medlem
Du är inte bara en incel, utan en patetisk incel
Citera
2020-08-15, 16:23
Medlem
Nedomanskys avatar
Hitta någon i din egen liga eller fortsätt att runka..
Citera
2020-08-15, 16:24
Medlem
Zaedrewss avatar
Du får ta det du får! Även kvinns har dåligt självförtroende. Finns många extremt snygga ena man kan ragga upp där! Som inte inser hur snygga de är. Man får ta vad man haver lite som. Om man inte är i Brad Pitt klass snygg. Vem är?
Citera
2020-08-15, 16:35
Medlem
BorisBalkans avatar
Köp en Hora. Men inte i Sverige. Det är olagligt.

Snygga eller Fula spelar eg ingen roll, är fittan bra så är den bra.
Citera
2020-08-15, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Visst är det jobbigt?

Jag har alltid haft en hög sexdrift men får sällan komma till i den utsträckningen jag vill. Skulle vilja ha någon riktigt snygg brud att ligga med ibland, men mitt utseende sätter stopp för det. Hur ska man hantera det? Jag har insett att man aldrig kommer kunna få en tiopoängare (räcker kanske med 8-9 poäng iofs) vilket gör mig frustrerad.

Finns det många fula killar här som också är ständigt kåta? Hur hanterar ni det? Hur ska man kunna acceptera det i det långa loppet? Hur ska man kunna acceptera att man får nöja sig med mindre bara för att man är ful? Man får liksom ta den där tjocka bruden bara för att kuken ska ha sitt.

Visst är det jobbigt att man aldrig matchar med snygga brudar på till exempel Tinder? Att man aldrig blir uppraggad på krogen av en söt blondin?

Det känns lite som en ekvation som inte går ihop. Jag menar, är man född ful borde ju ens hjärna "programmerats" så att man typ aldrig är kåt? Eller? Hela ens tillvaro blir ju en plåga annars.

Kan tillägga att jag inte ser mig själv som incel. Kanske är jag det i någon mening, men jag är inte oskuld och har haft ett par seriösa förhållanden. Är mellan 30-35 år.

Finns det tjejer som känner så här? Visst, fula tjejer får alltid ligga om de vill men kanske inte med några fotomodeller?

Är inte livet förfärligt orättvist?

Jag kan hålla med om att livet är orättvist, men det har jag blivit itutad sen jag var ganska liten, så det var inget som förvånade mig då jag blev vuxen. Så jag har på något sätt gått in i livet med inställningen att det är inte rättvist, och det är inget jag kan göra så mycket åt.

Nu vet inte jag vad du klassar som fula tjejer, men då dom förmodligen vill ha någon som dom själva attraheras av, så är det ju inte säkert att dom killarna i sin tur tänder på dom fula tjejerna, och då är det inte så säkert att dom fula tjejerna får ligga något.

Jag vet inte hur jag ska förklara hur jag tänker, och nog skulle jag vilja ligga med en skitsnygg man någon gång ibland, men som tjock kvinna får jag ju anpassa mig efter vilka män som tänder på mig, och se vilka av dom som jag tänder på. Så för mig låter det fullt rimligt ifall du är ful att du inte får chans att ligga med dom allra snyggaste kvinnorna, men samtidigt så funkar inte attraktion så heller.

En man som i mina ögon är skitsnygg, kan ju ha en preferens för tjocka kvinnor, och då får jag tacka och ta emot när det bjuds typ. Man jag kan ju inte på något sätt kräva att en man som jag tycker är snygg ska tända på mig, jag får ju anpassa mig efter det faktiska utbudet.

Vad gäller kåtheten har jag inget bra svar, mer än att försöka göra andra saker som får dig att tänka på annat, och på egen hand avhjälpa det värsta suget. Så får nog dom allra flesta andra människor göra som inte har en partner som har samma sexlust som dom själva?
Citera
2020-08-15, 16:47
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag kan hålla med om att livet är orättvist, men det har jag blivit itutad sen jag var ganska liten, så det var inget som förvånade mig då jag blev vuxen. Så jag har på något sätt gått in i livet med inställningen att det är inte rättvist, och det är inget jag kan göra så mycket åt.

Nu vet inte jag vad du klassar som fula tjejer, men då dom förmodligen vill ha någon som dom själva attraheras av, så är det ju inte säkert att dom killarna i sin tur tänder på dom fula tjejerna, och då är det inte så säkert att dom fula tjejerna får ligga något.

Jag vet inte hur jag ska förklara hur jag tänker, och nog skulle jag vilja ligga med en skitsnygg man någon gång ibland, men som tjock kvinna får jag ju anpassa mig efter vilka män som tänder på mig, och se vilka av dom som jag tänder på. Så för mig låter det fullt rimligt ifall du är ful att du inte får chans att ligga med dom allra snyggaste kvinnorna, men samtidigt så funkar inte attraktion så heller.

En man som i mina ögon är skitsnygg, kan ju ha en preferens för tjocka kvinnor, och då får jag tacka och ta emot när det bjuds typ. Man jag kan ju inte på något sätt kräva att en man som jag tycker är snygg ska tända på mig, jag får ju anpassa mig efter det faktiska utbudet.

Vad gäller kåtheten har jag inget bra svar, mer än att försöka göra andra saker som får dig att tänka på annat, och på egen hand avhjälpa det värsta suget. Så får nog dom allra flesta andra människor göra som inte har en partner som har samma sexlust som dom själva?
Tack för trådens första vettiga svar! Många tycks misstolka med flit och förstår inte den faktiska frågeställningen, alternativt är alla Brad Pitt helt plötsligt.
Citera
2020-08-15, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix

Risken finns att kvinnor som du blir utnyttjade av snygga män men det kanske du inte har något emot?
Citera
2020-08-15, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Risken finns att kvinnor som du blir utnyttjade av snygga män men det kanske du inte har något emot?

Det beror på hur man definierar "utnyttjad"?
Jag är ute efter enbart sex genom återkommande träffar, så vem som utnyttjar vem kan man ju undra i så fall, då ingen är ute efter någon relation utan enbart bra sex. Så jag känner mig inte utnyttjad och vi är överens om upplägget redan från början.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in