2020-08-16, 21:18
Medlem
Som TS var jag "desperat" efter en kvinna. Men de senaste åren har jag bara insett att jag orkar inte prova längre

Är 175cm o väger 120pannor. Har kommit till insikten att jag mår båttre av ensamhey än att jaga det underbara i tvåsammheten.

Tråkigt? Javisst men det finns så många (säger detta utan några homoerotiska tankar ) vackra män därute o vad än tjejer säger så jo, de väljer efter det yttre o inte det inre

Så, jag följer "TantRossins " råd o tar ett "äpple" om dagen så får jag vara nöjd
Citera
2020-08-16, 22:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Beror nog på hur du menar, och ifall du menar att det ska leda till en relation eller bara sex? Har för mig att bara sex inte är din grej?

Min erfarenhet, är att en del män värdesätter ett sunt förnuft och vanligt bondvett även vid bara sex, förutom att dom finner något attraktivt/trevligt i ens utseende, och hittar man då en sån man, så kan man få det man önskar under en längre tid om man sökt samma sak.

Däremot tror jag inte att jag står högt i kurs för någon relation, jag är alldeles för självständig och envis för många män tror jag, och jag vill nog inte ändra på mig så mycket heller. Så jag är nöjd med katterna som sällskap till vardags

Ett fråga; kyssas du med dina killar under sex? Kysset är mer intimt än själva penetrationen. Det är vanligt, att prostituerade inte kyssar sina kunder, och av erfarenhet med män, som inte vill kyssas under sex; ja, då vet man vilken värde man har i hans ögon.
Citera
2020-08-16, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Ett fråga; kyssas du med dina killar under sex? Kysset är mer intimt än själva penetrationen. Det är vanligt, att prostituerade inte kyssar sina kunder, och av erfarenhet med män, som inte vill kyssas under sex; ja, då vet man vilken värde man har i hans ögon.

Jag kysses med dom män jag har sex med, annars skulle det bli svårt att få rätt feeling tror jag? Det skulle kännas konstigt utan kyssar.
Innan jag träffade någon man, (bara haft sex i relationer tidigare) så trodde jag att jag inte ville kyssas, just för att det är så intimt. Men det faller sig ganska naturligt med kyssar, verkar både jag och dom män jag träffar tycka.

Okej, det har du nog rätt i, att en sexsäljare inte så ofta kysser sexköparen. Det kan nog för en del vara det som skiljer sex från kärlek...
Citera
2020-08-16, 23:12
Avslutad
Citat:
Jag kysses med dom män jag har sex med, annars skulle det bli svårt att få rätt feeling tror jag? Det skulle kännas konstigt utan kyssar.
Innan jag träffade någon man, (bara haft sex i relationer tidigare) så trodde jag att jag inte ville kyssas, just för att det är så intimt. Men det faller sig ganska naturligt med kyssar, verkar både jag och dom män jag träffar tycka.

Okej, det har du nog rätt i, att en sexsäljare inte så ofta kysser sexköparen. Det kan nog för en del vara det som skiljer sex från kärlek...

Du är en sann polyamourös, är du
Kan bara komma ihåg två jag har varit vild och kyssas med; ex'et och en turk, som jag träffat på ett sexsajt likt BC. Fan, han var bra med tungen, och jag var väldigt nära till och ta det vidare. Sen fick jag ta på, att han var gift. Tänk, så ussla är män, att de ger det bästa bort till främlingar, när de har en fruga
Citera
2020-08-16, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Du är en sann polyamourös, är du
Kan bara komma ihåg två jag har varit vild och kyssas med; ex'et och en turk, som jag träffat på ett sexsajt likt BC. Fan, han var bra med tungen, och jag var väldigt nära till och ta det vidare. Sen fick jag ta på, att han var gift. Tänk, så ussla är män, att de ger det bästa bort till främlingar, när de har en fruga

Men jag har ju inte någon kärleksrelation med någon av dom, är det inte då man är polyamorös?

Upptagna män (och kvinnor med) bör hålla sig till den dom lovat trohet till.
Men nu har vi spårat ur från ämnet, vi får återgå till att diskutera hur man kan göra eller tänka när man inte får den man helst vill ha
Citera
2020-08-16, 23:26
Avslutad
Citat:
Men jag har ju inte någon kärleksrelation med någon av dom, är det inte då man är polyamorös?

Upptagna män (och kvinnor med) bör hålla sig till den dom lovat trohet till.
Men nu har vi spårat ur från ämnet, vi får återgå till att diskutera hur man kan göra eller tänka när man inte får den man helst vill ha

Sant. Jag kan inte hjälpa TS med hans problem, då jag inte är man, och har p.t. zero sex driv
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in