2021-05-14, 10:28
Medlem
Jag brukar köra ca 1.4g på tom mage med kaffe.. men läst att många föredrar mindre doser på 250-500mg på tom mage och sen fylla på efter någon timme till det att man nått önskad mängd. Enligt vissa så absorberas phenibutet bättre då. Kör man HCL så kan det vara mildare för magen om man har problem med det.

Vad tycker ni är effektivast? En stabil dos eller dela upp det på mindre små?
Citera
2021-05-15, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abcukm
Jag brukar köra ca 1.4g på tom mage med kaffe.. men läst att många föredrar mindre doser på 250-500mg på tom mage och sen fylla på efter någon timme till det att man nått önskad mängd. Enligt vissa så absorberas phenibutet bättre då. Kör man HCL så kan det vara mildare för magen om man har problem med det.

Vad tycker ni är effektivast? En stabil dos eller dela upp det på mindre små?

För mig personligen är det alltid bäst att ta en stor i början tycker jag, om du verkligen vill känna det ordentligt! Att dra ut på det känner du det väldigt light men allmänt på bra humör överlag men det kommer inte ens i närheten om du till exempel poppar 2g+koffeintablett direkt för min del. Så det är helt upp till va du söker efter bli ordentligt påverkad eller få en lugn känsla man kan ha hela dagen med.
Citera
2021-05-16, 17:05
Medlem
Är det bara jag eller verkar det vara slut på phenibut på nästan alla inrikesshoppar just nu ?
Citera
2021-05-18, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalleB87
Är det bara jag eller verkar det vara slut på phenibut på nästan alla inrikesshoppar just nu ?

Jag köper inte alls inrikes funkar ju utmärkt genom raw aldrig haft ett problem och bra priser också dom har ju FFA.
Citera
2021-05-19, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjaubrum
Har läst 30 sidor om ämnrt här och hela wikipedian. Jag försöker bilda mig en uppfattning om jag ens ska prova substansen. Den låter najs.

Någon som tagit den när man är bakfull?

Hur fungerar den med kratom? Behöver man ta mindre kratom?

Fungerar den att festa på?

hur funkar den att träna på säg en dos på 500-1000 mg en lördag förmiddag och sedan vill man till gymmet?

Sist men inte minst - hur är återdoseringbehovet om man tänkte ta det en gång i veckan?

Har lite samma frågor, men några tillägg.

Jag tar lyrica ungefär 300-600 mg någon gång i månaden. Blir upprymd, virrig, lite stel i lederna men ändå på ett skönt sätt. Brukar vara kanon att kombinera med hasch.

Hur pass mycket påminner phenibut om Lyrica? Läst en hel del skiljaktiga historier nämligen
Citera
2021-05-19, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiteLedsen1991
Har lite samma frågor, men några tillägg.

Jag tar lyrica ungefär 300-600 mg någon gång i månaden. Blir upprymd, virrig, lite stel i lederna men ändå på ett skönt sätt. Brukar vara kanon att kombinera med hasch.

Hur pass mycket påminner phenibut om Lyrica? Läst en hel del skiljaktiga historier nämligen
Phenibut är lugnare, man blir mindre virrig i pannan så att säga.
Citera
2021-05-20, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av didi2
Phenibut är lugnare, man blir mindre virrig i pannan så att säga.

Stämmer det att man på phenibut får en starkare eufori än på lyrica? Läst att vissa jämför phenibut med tjack/MDMA-light. Också därför vissa torskar, tror jag, men det är bara spekulation.

Är det för övrigt den nederländska sportsidan som har bäst priser och säkrast leveranser? Letar mig fram lite, men är helt grön på den här substansen.

Fridens
Citera
2021-05-20, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiteLedsen1991
Stämmer det att man på phenibut får en starkare eufori än på lyrica? Läst att vissa jämför phenibut med tjack/MDMA-light. Också därför vissa torskar, tror jag, men det är bara spekulation.

Är det för övrigt den nederländska sportsidan som har bäst priser och säkrast leveranser? Letar mig fram lite, men är helt grön på den här substansen.

Fridens
Äh, jag vet inte, är ju individuellt, du får prova.
Men Lyrica är helt klart en starkare drog.
Den funkar nog, men paket från Holland kan fastna, man vet aldrig.
Citera
2021-05-20, 19:23
Medlem
Jag kan helt hålla med att phenibut har jag ibland haft väldigt stora liknelser till just en lätt dos mdma, Skit glad/känner inga bekymmer/musik är riktigt nice så man lever in sig i det/eufori deluxe. Ända skillnaden att på mdma måste jag ha social kontakt med någon men på detta kan man softa själv en kväll.

Starkaste effekten jag fått är när jag inte tagit det på ungefär 2 veckor eller mer sen svalde jag direkt 2g HCL med 1st 200mg koffeintablett tom mage, Har inte haft det sedan dess i samma grad men jag flög som fan riiiktigt jävla euforisk så pass att jag börja söka i reddit för jag trippa helt om det var normalt och det var det men sällsynt. Jag var helt off i riktigt många timmar för detta hände under dagen och natten kom jag var fortfarande ordentligt euforisk så jag rökte lite brunt det gifte sig perfekt med phenibuten var så pass jävla euforisk att jag inte ens kunde sova till slut till tidig morgon så det lugna sig lite för blev smått illamående.

Problemet är att det är riktigt lätt att fastna jag får för det mesta rätt så bra effekt om jag tar under ett gram om dagen ändå efter några dagar också. Så snabbt jag inte tar så kommer depp känslorna osv men jag tar fasoracetam då vilket balanserar det lite och det är inte alls farligt. Efter 1-2 veckor clean kan jag prova igen.

Min rekommendation är att alltid ha fasoracetam i skåpet samt om du köper en omgång phenibut spara några kapslar eller pulver för att trappa ner sista dagarna sen ta en paus. Tro mig det hjälper enormt.
Citera
2021-05-20, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalleB87

(Kanske har du redan sett det), men inlägg #2316 är ett tips. Jag håller med om den recensionen. Bättre än batchar jag prövat från FS3. Men annars är det lite tomt sen AB försvann… (många förkortningar blev det).

Hej hopp
Citera
2021-06-13, 15:24
Medlem
Om man lyckats mumsa lite för mycket av detta och har dragit på sig en Avis kan jag rekommendera Theralen.
Det tar bort en del obehag och så går det att sova.
Citera
2021-06-15, 18:25
Medlem
Någon som vet om korstollerens uppstår om man använder Phenibut & Diazepam?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in