Citat:
Ursprungligen postat av
Existensen
Hey! Snabbt svar uppskattas som vanligt om någon vet. Vill göra förmiddagen så optimal så möjligt då jag har lite att ta tag i..
Tar aldrig Methylphenidat anmars men tog under natten runt 200mg rektalt. Senast 112mg (2st 56mg) kl 06 om jag inte minns fel.. Har grov DPDR så känner inte mkt tydligt medvetet, har heller ingen aning hur länge Methylphenidat har effekt rektalt ungefär, någon som vet? Tog några gram vitt kratom för en timme sen typ också. Hittade några påsar med lite kvar och sure det fick mig att må lite bättre!
Tog 30mg Elvanse för runt 1h sedan och tänker nu ta 140mg Elvanse, 900mg Gabapentin och 150mg lyrica. Tror ni det är lungt? Tar Elvanse dagligen, är väldigt van. Bör Gabapentinen, lyrican och Kratomet ihop ta bort methyl atn som kan komma tror ni?
Har som sagt extrem dissociation (dpdr) så känner inte kroppen. Riktigt segt att jag inte hittar hur länge methyl sitter i rektalt...
Tack i förhand!!
Ingen fara men ta skiten oralt nästa gång så får du bättre rus och slipper vara skitnödig i flera timmar,eller gillar du att få saker uppkörda i baken?
Ritalin eller metylphenidat kallas för ångest på burk,hoppas du inte upplever detta med en sån hög dos som du tagit
Elvanse är hundra gånger bättre då det faktiskt är amfetamin iallafall 50%
> Levoamfetamin och Dextroamfetamin
Ritalin
"Hepatic portal circulation: All chemicals in the stomach and small intestines must go
through the liver before reaching the regular bloodstream
It often cuts down on bioavailability
This is called first-pass metabolism "