2020-08-08, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grusplan
Hej igår provade jag lyrika för första gången men det blev fel då jag år stilnoct.
Blev 8st 300mg lyrika och jag däckade.

Men idag så känner jag mig vinglig och tog 150mg amfetamin av bra kvalitet.
Men jag blev typ stenad och känner inte av tjacket så min fråga är vad som händer när man Blandar tjack och lyrika

Är det dumt att mer tjack

Hur gick det för dig??

Jag tog sista 300mg lyrica igår typ 20.00 oh undrar om en Lina tjack kan hjälpa mig bli pigg? Känner av lyrican fortfarande
Citera
2020-08-08, 21:16
Medlem
Tog mer blev bättre men det funkade inte som det skulle, fick inte hög puls blev inte påtänd, blev mer normal och lite piggare men inte onormalt pigg
Jag tog tjacket iv och fick bara lite gåshud på huvudet , ingen tjack smak i munnen, inget påslag på pulsen och ingen ”rush” och då tog jag 200mg hade redan tagit 150-200mg innan.
Har tagit 180 mg iv med samma tjack och då kunde man inte resa sig ur stolen, det fick mig att bli stum i några minuter och svetten började rinna och vad påtänd hela dagen, ingen Tvekan om att det är bra tjack, så något konstigt var det i alla fall.
Fick lite små kramper i musklerna på eftermiddagen inget märkvärdigt.
Citera
2020-08-11, 09:13
Medlem
Existensens avatar
Hey! Snabbt svar uppskattas som vanligt om någon vet. Vill göra förmiddagen så optimal så möjligt då jag har lite att ta tag i..

Tar aldrig Methylphenidat anmars men tog under natten runt 200mg rektalt. Senast 112mg (2st 56mg) kl 06 om jag inte minns fel.. Har grov DPDR så känner inte mkt tydligt medvetet, har heller ingen aning hur länge Methylphenidat har effekt rektalt ungefär, någon som vet? Tog några gram vitt kratom för en timme sen typ också. Hittade några påsar med lite kvar och sure det fick mig att må lite bättre!

Tog 30mg Elvanse för runt 1h sedan och tänker nu ta 140mg Elvanse, 900mg Gabapentin och 150mg lyrica. Tror ni det är lungt? Tar Elvanse dagligen, är väldigt van. Bör Gabapentinen, lyrican och Kratomet ihop ta bort methyl atn som kan komma tror ni?

Har som sagt extrem dissociation (dpdr) så känner inte kroppen. Riktigt segt att jag inte hittar hur länge methyl sitter i rektalt...

Tack i förhand!!
Citera
2020-08-11, 13:54
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Existensen
Hey! Snabbt svar uppskattas som vanligt om någon vet. Vill göra förmiddagen så optimal så möjligt då jag har lite att ta tag i..

Tar aldrig Methylphenidat anmars men tog under natten runt 200mg rektalt. Senast 112mg (2st 56mg) kl 06 om jag inte minns fel.. Har grov DPDR så känner inte mkt tydligt medvetet, har heller ingen aning hur länge Methylphenidat har effekt rektalt ungefär, någon som vet? Tog några gram vitt kratom för en timme sen typ också. Hittade några påsar med lite kvar och sure det fick mig att må lite bättre!

Tog 30mg Elvanse för runt 1h sedan och tänker nu ta 140mg Elvanse, 900mg Gabapentin och 150mg lyrica. Tror ni det är lungt? Tar Elvanse dagligen, är väldigt van. Bör Gabapentinen, lyrican och Kratomet ihop ta bort methyl atn som kan komma tror ni?

Har som sagt extrem dissociation (dpdr) så känner inte kroppen. Riktigt segt att jag inte hittar hur länge methyl sitter i rektalt...

Tack i förhand!!
Ingen fara men ta skiten oralt nästa gång så får du bättre rus och slipper vara skitnödig i flera timmar,eller gillar du att få saker uppkörda i baken?

Ritalin eller metylphenidat kallas för ångest på burk,hoppas du inte upplever detta med en sån hög dos som du tagit
Elvanse är hundra gånger bättre då det faktiskt är amfetamin iallafall 50%
> Levoamfetamin och Dextroamfetamin

Ritalin
"Hepatic portal circulation: All chemicals in the stomach and small intestines must go
through the liver before reaching the regular bloodstream
It often cuts down on bioavailability
This is called first-pass metabolism "
Senast redigerad av uh-huh 2020-08-11 kl. 13:58.
Citera
2020-08-11, 14:29
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Ingen fara men ta skiten oralt nästa gång så får du bättre rus och slipper vara skitnödig i flera timmar,eller gillar du att få saker uppkörda i baken?

Ritalin eller metylphenidat kallas för ångest på burk,hoppas du inte upplever detta med en sån hög dos som du tagit
Elvanse är hundra gånger bättre då det faktiskt är amfetamin iallafall 50%
> Levoamfetamin och Dextroamfetamin

Ritalin
"Hepatic portal circulation: All chemicals in the stomach and small intestines must go
through the liver before reaching the regular bloodstream
It often cuts down on bioavailability
This is called first-pass metabolism "

Elvanse omvandlas enbart till Dexamfetamin, inte både dex och levo.
Citera
2020-08-12, 19:53
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Elvanse omvandlas enbart till Dexamfetamin, inte både dex och levo.
Precis,elvanse innehåller 50% utav innehållet utav amfetamin
Amfetamina = Levoamfetamin + dextroamfetamin
Citera
2020-08-12, 21:27
Medlem
KringExs avatar
Citat:

Elvanse innehåller 50% utav innehållet utav Amfetamin? Vad svamlar du om?
Du vet väl vad Elvanse är och vad det innehåller? Lisdexamfetamin som omvandlas till Dexamfetamin
Citera
2020-08-12, 21:41
Medlem
KringExs avatar
Citat:

Tror jag förstår hur du menar nu Men det är ju egentligen bara dexamfetaminet man är ute efter. Levoamfetamin ger bara en massa obehagliga biverkningar.
Citera
2020-08-12, 23:16
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Elvanse innehåller 50% utav innehållet utav Amfetamin? Vad svamlar du om?
Du vet väl vad Elvanse är och vad det innehåller? Lisdexamfetamin som omvandlas till Dexamfetamin
Ja eftersom elvanse bara innehåller dextro
Och amfetamina består utav desto + levo så menar jag att elvanse är 50% amfetamin
Aderall t.e.x består utav både dexto + levo vilkte gör det till 100% amfetamin

"Förskrivning av läkemedlet dextroamfetamin (D-amfetamin) främst för behandling av patienter med ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) har ökat de senaste
åren. Vid missbruk av gatuamfetamin som innehåller
en blandning av levoamfetamin (L-amfetamin) och dextroamfetamin
handlar det främst om att särskilja dessa
två substanser. Därför bör tolkning av urinprovresultat på
personer som står på dextroamfetamin ses över"

"Tidigare fanns dextroamfetaminpreparat som Dexedrine
och Metamina, vilka numera är avregistrerade. Idag är
varunamnen för dextroamfetamin Attentin® och Elvanse® [4]. Attentin innehåller 99,5% D-amfetamin och 0,5%
L-amfetamin
[5]. Elvanse innehåller substansen lisdexamfetamin"

Så attentin är så nära amfetamin du kan komma till i sverige.
adderal där imot innehåler 75% dextro (D-amfetamin)
o 25% levo (L-amfetamin)

Skit samma,dumt av mig att ens kommentera,jävla knarkar jävlar

Källa på skiten jag babblar om
Citera
2020-08-13, 09:54
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ja eftersom elvanse bara innehåller dextro
Och amfetamina består utav desto + levo så menar jag att elvanse är 50% amfetamin
Aderall t.e.x består utav både dexto + levo vilkte gör det till 100% amfetamin

"Förskrivning av läkemedlet dextroamfetamin (D-amfetamin) främst för behandling av patienter med ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) har ökat de senaste
åren. Vid missbruk av gatuamfetamin som innehåller
en blandning av levoamfetamin (L-amfetamin) och dextroamfetamin
handlar det främst om att särskilja dessa
två substanser. Därför bör tolkning av urinprovresultat på
personer som står på dextroamfetamin ses över"

"Tidigare fanns dextroamfetaminpreparat som Dexedrine
och Metamina, vilka numera är avregistrerade. Idag är
varunamnen för dextroamfetamin Attentin® och Elvanse® [4]. Attentin innehåller 99,5% D-amfetamin och 0,5%
L-amfetamin
[5]. Elvanse innehåller substansen lisdexamfetamin"

Så attentin är så nära amfetamin du kan komma till i sverige.
adderal där imot innehåler 75% dextro (D-amfetamin)
o 25% levo (L-amfetamin)

Skit samma,dumt av mig att ens kommentera,jävla knarkar jävlar

Källa på skiten jag babblar om

Som du såg i mitt andra inlägg så förstod jag hur du menade efter ett tag Jag kanske var lite trög och du lite opedagogisk
Citera
2020-08-13, 11:15
Medlem
Egentligen inte fråga om blandning.
Men har varit vaken 24h nu. Tog 100ug lsd igår vid 11 med röka vid 14 och 00, la mig 3 och kunde inte somna satt jag gick upp nu idag vid 7 och tog sista 100ug precis nu, mest för att bli av med den för regeringen hemma.

Skiter i röka idag o ser/vet att vissa får effekt av lsd-intag dagen efter med samma dos, andra inte osv.

Orkar inte insomnia och få någon hallucinationspsykos tillslut,
Har en imovane 7.5mg, käkar ej sömnmedel/benso så har ingen tolerans.
Pls säg att en sådan rackare får mig att slockna om jag tar den ikv vid 19-20?

Mvh
Senast redigerad av Joubert 2020-08-13 kl. 11:17.
Citera
2020-08-13, 11:27
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joubert
Egentligen inte fråga om blandning.
Men har varit vaken 24h nu. Tog 100ug lsd igår vid 11 med röka vid 14 och 00, la mig 3 och kunde inte somna satt jag gick upp nu idag vid 7 och tog sista 100ug precis nu, mest för att bli av med den för regeringen hemma.

Skiter i röka idag o ser/vet att vissa får effekt av lsd-intag dagen efter med samma dos, andra inte osv.

Orkar inte insomnia och få någon hallucinationspsykos tillslut,
Har en imovane 7.5mg, käkar ej sömnmedel/benso så har ingen tolerans.
Pls säg att en sådan rackare får mig att slockna om jag tar den ikv vid 19-20?

Mvh
en imovane lär säkert få dig att däcka, kom dock ihåg att det inte är en magisk knockout-tablett, även om du tar imovane så måste du försöka somna för att somna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in