Citat:
Ursprungligen postat av
sirup
Ha ha ja skulle tro att Harris kommer att vara mer verbalt aktiv än Biden. Intervjuer överallt och rallyn.
Citat:
Ursprungligen postat av
shivashambo
Äntligen ett rätt från TV FY-ran då "rabiat" är en motsats, balans till "trött".
Jag tror inte att hon blir en hit faktiskt. Eller rättare sagt, jag är inte säker på det här valet av vicepresident. Hon kommer att bedömas som den presidentkandidat hon de facto är och där är jag inte säker på att hon lever upp till förväntningarna. Man skulle inte ha tagit ett identitetspolitiskt beslut utan valt någon som verkligen skulle kunna vara president som Buttigieg faktiskt. Han är ju bög så det hade säkert kunnat motiveras.
Med det sagt så undrar jag vad de håller på med. Det finns väl ingen som inte förstår vad det är som egentligen händer. Biden kommer inte att kunna leda landet även om han överlever under mandatperioden. Det blir nog Kamala Harris jobb. Ett trixande för att vinna presidentskapet och sätta en marionett att styra landet. För jag kan inte se henne som en stark personlighet som är där för att driva igenom sina idéer och visioner.
Magic comes with a price tag!
När man missbrukar det demokratiska systemet på det här viset brukar det inte sluta lyckligt. Landet kommer att styras av oduglingar utan roder vilket leder samhället i fördärvet. Ungefär som i Sverige som i två val har trixat till det för att utesluta en stor del av befolkningens vilja.
Början på slutet, tyvärr.