2020-08-11, 23:05
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness
Väl bekant med de källor som tidigare har framlagts i tråden, som du nu nämner, och har läst igenom materialet.
Dock så bevisar inte det att gang stalking förekommer, vilket är frågeställningen för tråden.

Tror du att "Gang Stalking" är uteslutande av allt det andra alltså? Då har du fallit för deras propaganda.
Citera
2020-08-11, 23:13
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Tror du att "Gang Stalking" är uteslutande av allt det andra alltså? Då har du fallit för deras propaganda.

Vilka är "de"?
Vad är "deras propaganda"?

Gang stalking skulle kunna existera, i relation till de källor du nämner t o m, men det finns absolut noll bevis för att det förekommer, att många människor extremt subtilt "terroriserar" en random svenne.

Det finns rymdprogram, det lyssnas och söks efter liv utanför vår planet och hypoteser inom astrobiologin utvecklas ständigt, men det i sig är inget bevis för utomjordingar.

Var är bevisen för att gang stalking faktiskt förekommer mot individer, (som dig själv)?
Citera
2020-08-11, 23:18
Medlem
Citat:
Jag läste en kronblom tidning på dass på sommarstugan igår. Idag fanns det en i personalrummet på jobbet, och i väntrummet hos tandläkaren!
En slump? Eller så har de alltid varit där utan att jag har uppmärksammat dem.

Om jag imorgon när jag ska med tåget hör någon förbipasserande säga "kronblom" eller "gang stalking" borde jag bli orolig då?

Om absolut ingen annan än en själv kan se det märkliga i beteendet, och att det är därav är närmast omöjligt att leda i bevis - är inte ockhams rakkniv lämplig då? Att vanföreställningar är den troligaste förklaringen?

Inte om det sker en gång, det sker dock vid upprepade tillfällen. Dessutom, när du är gangstalkad kommer man låta dig veta att du är det vid något tillfälle. Mycket viktigt. Du kommer själv förklara bort saker innan du är medveten om hela operationen. Precis som exemplet du tar upp. Det där kommer att hända ett flertal tillfällen i inledningsskedet och du kommer själv hitta "rimliga" förklaringar till det. Typ, nä nu nojar jag bara, inte skulle väl folk lägga såhär mycket energi på mig. Sen, när du är i ditt mest depraverade och miserabla stadium, då låter man dig veta att du faktiskt hade rätt hela tiden. Det här kommer skapa än mer lidande hos dig, eftersom du valde att inte tro på din magkänsla och tillät fiender komma dig nära inpå.

Det är också som mest påtagligt i inledningsskedet. Men du kommer bära med dig detta resten av ditt liv. Du kommer att ha ett trauma av upplevelserna som man sedan enkelt kan locka fram enkelt genom små signaler i exempelvis kollektivtrafiken. Metoder du känner igen sedan innan som man använt sig av. Riktade konversationer, symboler och liknande.

Mycket viktigt. Jag har sammanträffanden varenda dag. Klart att jag förstår skillnaden på ett sammanträffande och gangstalking. Det är väldigt lätt för dig att känna igen när du blivit varse om metoderna.
Citera
2020-08-11, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Du missar poängen. Det spelar ingen roll om det handlar om två eller tjugo timmar om dagen

Man har grava narcissistiska drag om man tror att man är värd att vara i flera människors centrum dag efter dag. Jag vet att GS inte existerar eftersom ingen TI är i närheten att vara intressant nog. Den typiske TI'n är en obetydlig skit som ingen anser vara värd att lägga ned ens 5 minuter på. Du och andra TI är helt enkelt för obetydliga för att dra till er något som helst intresse.

Men visst, argumetera för din sak. Varför är du värd ens 5 minuters uppmärksamhet?

Jag vet inte, jag har valt att inte spekulera allt för mycket i det heller.
Citera
2020-08-11, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siegvard
Inte om det sker en gång, det sker dock vid upprepade tillfällen. Dessutom, när du är gangstalkad kommer man låta dig veta att du är det vid något tillfälle. Mycket viktigt. Du kommer själv förklara bort saker innan du är medveten om hela operationen. Precis som exemplet du tar upp. Det där kommer att hända ett flertal tillfällen i inledningsskedet och du kommer själv hitta "rimliga" förklaringar till det. Typ, nä nu nojar jag bara, inte skulle väl folk lägga såhär mycket energi på mig. Sen, när du är i ditt mest depraverade och miserabla stadium, då låter man dig veta att du faktiskt hade rätt hela tiden. Det här kommer skapa än mer lidande hos dig, eftersom du valde att inte tro på din magkänsla och tillät fiender komma dig nära inpå.

Det är också som mest påtagligt i inledningsskedet. Men du kommer bära med dig detta resten av ditt liv. Du kommer att ha ett trauma av upplevelserna som man sedan enkelt kan locka fram enkelt genom små signaler i exempelvis kollektivtrafiken. Metoder du känner igen sedan innan som man använt sig av. Riktade konversationer, symboler och liknande.

Mycket viktigt. Jag har sammanträffanden varenda dag. Klart att jag förstår skillnaden på ett sammanträffande och gangstalking. Det är väldigt lätt för dig att känna igen när du blivit varse om metoderna.

Jag är helt övertygad om att jag skulle hitta sammanträffanden hela tiden bara jag övertolkade.
Frågan för den här tråden är huruvida det förekommer, och för att svara på det krävs bevis och inte påståenden.

Lyssna på den här intervjun: skulle du säga att han kan vara missförstådd och istället utsatt för gang stalking?
Det han beskriver låter för mig väldigt likt vad folk hävdar att de är utsatta för i tråden.

https://youtu.be/E1L9Rb0LADg

(och helt ärligt, om det ändå bara stannar vid subtila tecken som kan bortförklaras som sammanträffanden, vad spelar det för roll? Visst nån har koll på mig, men om det aldrig går över situationer som att tre personer som går förbi hostar fram stavelserna i "kronblom" gör det det hela till en helt irrelevant företeelse som inte påverkar mitt liv)
Senast redigerad av kangaroozzickness 2020-08-11 kl. 23:28.
Citera
2020-08-11, 23:26
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Väldigt bra skrivet. Det här är enkelt för alla här att begripa - även för forumets egna gang stalkers...
Citera
2020-08-11, 23:27
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:
Du får tro vad du vill. Jag påpekar ännu än gång att dessa metoder har använts över flera decennium, från öst till väst och av demokratiska och icke-demokratiska stater. Så att det förefaller vara så otroligt i vissas öron är desto mer svårbegripligt. Men fårskocken är stor så det förklarar väl saken.

Vi hade också haft svårt att tro det om vi inte varit utsatta. Bevis är dock bl.a. alla de oräkneliga berättelser som är överväldigande samstämmiga från utsatta runt om i världen.

Sen finns det ju här i tråden flera som har som uppgift att förneka sanningen, som t.ex. den motbjudande drängen WilliGarvin som ständigt skall sjukförklara de som är utsatta.

"Gangstalking - Training Manual - TARGETED JUSTICE":
Sök domän http://www.targetedjustice.com/gangs...ng-manual.html
Training Manual for Gangstalking. "Is Mind Control Possible? Absolutely. There is a mountain of evidence... Today we know there are technologies that can induce sound into the brain at a distance, can monitor and alter brainwaves at a distance, can alter behavior at a distance, can induce images into the brain at a distance, can target individual organs at a distance.
Citera
2020-08-11, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
Vi hade också haft svårt att tro det om vi inte varit utsatta. Bevis är dock bl.a. alla de oräkneliga berättelser som är överväldigande samstämmiga från utsatta runt om i världen.

Sen finns det ju här i tråden flera som har som uppgift att förneka sanningen, som t.ex. den motbjudande drängen WilliGarvin som ständigt skall sjukförklara de som är utsatta.

Training Manual for Gangstalking. "Is Mind Control Possible? Absolutely. There is a mountain of evidence... Today we know there are technologies that can induce sound into the brain at a distance, can monitor and alter brainwaves at a distance, can alter behavior at a distance, can induce images into the brain at a distance, can target individual organs at a distance.

Att liknande berättelser finns över världen kan också förklaras av att schizofreni beräknas förekomma till 1 - 1,8 % i en given population.
Det finns det bevis för, medan bevisen för gang stalking lyser med sin frånvaro.

Frågeställningen för tråden är huruvida fenomenet förekommer över huvud taget. För att kunna diskutera det måste man kunna presentera alternativa förklaringar, samt framlägga bevis.
Citera
2020-08-11, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Väldigt bra skrivet. Det här är enkelt för alla här att begripa - även för forumets egna gang stalkers...

Många som skriver är mest troligt helt på det klara med det vi beskriver redan.
Citera
2020-08-11, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard

Givetvis är det så. Det är som sagt det som gör att det kan pågå. Det ska inte bedrivas mot den stora massan som redan känner till begreppen vanföreställningar och schizofreni. Alla som får höra om din utsatthet drar paralleller till det som är allmänt känt. Så fungerar människan. Jag kan således inte kräva att en främling ska tro på mig när inte ens människor som bryr sig om mig gör det.
Citera
2020-08-11, 23:42
Medlem
Citat:
Givetvis är det så. Det är som sagt det som gör att det kan pågå. Det ska inte bedrivas mot den stora massan som redan känner till begreppen vanföreställningar och schizofreni. Alla som får höra om din utsatthet drar paralleller till det som är allmänt känt. Så fungerar människan. Jag kan således inte kräva att en främling ska tro på mig när inte ens människor som bryr sig om mig gör det.

Är den här personen utsatt för gang stalking? Lyssna på intervjun och kommentera gärna varför hans psyke inte har stalkats sönder.

https://youtu.be/E1L9Rb0LADg

Så skillnaden mellan att vara schizofren och gang stalkad är att man har samma upplevelser bara att för den som är stalkad så är det på riktigt?
Citera
2020-08-12, 00:57
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:
Vilka är "de"?

Tycker du att du är smart när du ställer den frågan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in