Citat:
Ursprungligen postat av
kangaroozzickness
Jag läste en kronblom tidning på dass på sommarstugan igår. Idag fanns det en i personalrummet på jobbet, och i väntrummet hos tandläkaren!
En slump? Eller så har de alltid varit där utan att jag har uppmärksammat dem.
Om jag imorgon när jag ska med tåget hör någon förbipasserande säga "kronblom" eller "gang stalking" borde jag bli orolig då?
Om absolut ingen annan än en själv kan se det märkliga i beteendet, och att det är därav är närmast omöjligt att leda i bevis - är inte ockhams rakkniv lämplig då? Att vanföreställningar är den troligaste förklaringen?
Inte om det sker en gång, det sker dock vid upprepade tillfällen. Dessutom, när du är gangstalkad kommer man låta dig veta att du är det vid något tillfälle. Mycket viktigt. Du kommer själv förklara bort saker innan du är medveten om hela operationen. Precis som exemplet du tar upp. Det där kommer att hända ett flertal tillfällen i inledningsskedet och du kommer själv hitta "rimliga" förklaringar till det. Typ, nä nu nojar jag bara, inte skulle väl folk lägga såhär mycket energi på mig. Sen, när du är i ditt mest depraverade och miserabla stadium, då låter man dig veta att du faktiskt hade rätt hela tiden. Det här kommer skapa än mer lidande hos dig, eftersom du valde att inte tro på din magkänsla och tillät fiender komma dig nära inpå.
Det är också som mest påtagligt i inledningsskedet. Men du kommer bära med dig detta resten av ditt liv. Du kommer att ha ett trauma av upplevelserna som man sedan enkelt kan locka fram enkelt genom små signaler i exempelvis kollektivtrafiken. Metoder du känner igen sedan innan som man använt sig av. Riktade konversationer, symboler och liknande.
Mycket viktigt. Jag har sammanträffanden varenda dag. Klart att jag förstår skillnaden på ett sammanträffande och gangstalking. Det är väldigt lätt för dig att känna igen när du blivit varse om metoderna.