Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-04, 00:08
  #4633
Medlem
Finns det chip som kan påverka ens luckt?
Citera
2018-03-13, 20:27
  #4634
Medlem
Detevigaavigas avatar
Har ni sett VICES dokumentär om dom som tror på gang stalking.

Han förekommer i den iallafall och han verkar ha tappat det.
https://youtu.be/73FyfFABofE?t=29m40s


https://www.youtube.com/watch?v=5LPS7E-0tuA (Vice docun ganska sevärd ändå)
Citera
2018-03-14, 07:54
  #4635
Medlem
Magnus Olsson, världens kanske mest kända Ti skriver i ett inlägg på facebook:

"Varför kan ryska ex-spioner som de nu i Storbritannien och amerikanska diplomater på Kuba få medicinsk behandling när de attackeras med exotiska vapen, men när medborgare attackeras med torturvapen blir de diskrediterade, misstänkta och får inte behandling?"

De som råkar ut för gangstalkning kan inte på ett begripligt sätt förklara vad de är utsatta för,
eftersom de är utvalda så att deras förklaringsmodeller ska innefatta t.ex. satanister, folietäcken etc. Något som vanliga människor inte tro på och det är poängen. Man måste bortse från allt knasigt och förstå vad det handlar om egentligen. Människor i grupp som stalkar konspiratoriska och/eller avvikande människor som bara kan förklara det hela med satanister, grannar etc.
__________________
Senast redigerad av Piratpartiet 2018-03-14 kl. 08:50.
Citera
2018-03-14, 15:50
  #4636
Medlem
Trolltestets avatar
Då du är hans förlängda arm så svarar jag till dig och så får du vidarebefordra detta till honom på fuckbook.

Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet
Magnus Olsson, världens kanske mest kända Ti skriver i ett inlägg på facebook:

"Varför kan ryska ex-spioner som de nu i Storbritannien och amerikanska diplomater på Kuba få medicinsk behandling när de attackeras med exotiska vapen, men när medborgare attackeras med torturvapen blir de diskrediterade, misstänkta och får inte behandling?"

Svar: För att det går att identifiera distinkta medicinska problem i dessa individer, medan när en TI skall beskriva sina symptom så låter det mer som "jag kände mig lite varm på ena sidan bara sådär helt plötsligt".

Det är inte mycket för ett medicinskt analytiskt labb att gå på.


Har du eller andra fått mätbara hörselskador över en natt t ex?
__________________
Senast redigerad av Trolltestet 2018-03-14 kl. 15:57.
Citera
2018-03-14, 21:02
  #4637
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet
Något som vanliga människor inte tro på och det är poängen. Man måste bortse från allt knasigt och förstå vad det handlar om egentligen.

Det vore ju tacksamt för somliga naturligtvis, men självklart kan man inte bortse från allt knasigt när man har att bedöma någons trovärdighet.
Citera
2018-03-15, 07:25
  #4638
Medlem
"Svar: För att det går att identifiera distinkta medicinska problem i dessa individer, medan när en TI skall beskriva sina symptom så låter det mer som "jag kände mig lite varm på ena sidan bara sådär helt plötsligt".

Ambassadpersonalens symptom var bl.a. hjärnsvullnad, yrsel, illamående, svår huvudvärk, balansproblem och tinnitus eller långvarig ringning i öronen (och hörselnedsättning).

Ovanstående symptom låter alla som de vanliga problemen Ti klagar över (även hjärtinfrakt etc.). Även om jag i detta fall tror att ambassadpersonalen drabbats av något helt annat, så får de hjälp och det får inte vanliga människor/Ti det vilket var det Magnus Olsson menade.
__________________
Senast redigerad av Piratpartiet 2018-03-15 kl. 07:34.
Citera
2018-05-09, 21:42
  #4639
Medlem
1) Delar upp inlägget i flera så att det inte blir så långt att skriva varje gång.

Den här informationen gäller i första hand för TI's som föds in i detta tortyrprogram som benämns som 'gangstalking':

Under de år då jag har varit medveten om att detta med organiserade trakasserier och förföljelse pågår runt omkring mig i mitt liv så har jag gjort många observationer av förövarnas metoder för att försöka förstå på ett djupare plan hur detta är uppbyggt. I nuläget skulle jag vilja hävda att grunden till allt är s k trauma based mind control och även satanistiska offerritualer vilket är något som också genomströmmar en mängd andra delar av samhället i stort.

Arbetslivet

För att fokusera en stund på TI's och arbetslivet så har det visat sig tydligt och klart att om en TI ska kunna få, och behålla, ett vanligt arbete så krävs det att man står ut med, och accepterar, olika sorters förnedringsritualer på den arbetsplats som man hamnar på. Jag har haft förövare av GS på arbetsplatser som på senare tid har börjat erkänna detta direkt till mig på arbetsintervjuer. De vet att jag vet vad som pågår så de kan säga saker som: "Vill bara varna dig om att det kan komma in kunder här som säger dumma eller elaka saker och det måste du kunna hantera, du måste vara beredd på att spela ett spel". Olika sorters förnedringsritualer sätter de sedan också igång med där det ofta är en eller två 'arbetskollegor' som har fått i uppdrag att utföra dessa.

Mimicking på arbetsplatsen enligt egna erfarenheter:

- Materiella saker som en TI har i sitt eget hem återfinns på arbetsplatsen. Det kan exempelvis vara ett exakt likadant köksbord som man har hemma, exakt samma sorts gardiner och liknande.

- När man börjar på en ny arbetsplats så kommer de vanliga frågorna kring vem man är: "Vad gillar du att göra på fritiden?", "Har du barn?, "Var kommer du ifrån?", etc.... Den som frågar ut dig kommer då att ge likadana svar tillbaka och understryka att han/hon är likadan som du för att få ännu mera effekt när det gäller metoden mimicking. Sådana här personer är ofta medarbetare som börjar samtidigt som dig och som fabulerar ihop en livssituation som speglar TI's livssituation, personliga egenskaper och sätt att vara och bete sig på.

Fortsättning i nästa inlägg ...
Citera
2018-05-09, 22:01
  #4640
Medlem
2) Arbetslivet - fortsättning ...

- Gällande privata saker som man som TI äger och gör sig av med under livets gång genom att t ex slänga dem på en återvinningscentral: Är man en TI så tas dessa privata ägodelar om hand av GS-förövarna. De sparar dessa saker och placerar sedan ut dem på arbetsplatser som man kommer till så att man ska märka dem och reagera. Det handlar hela tiden om att traumatisera TI. Små subtila metoder som dessa använder de sig av hela tiden. Jag har återfunnit ett flertal av mina tidigare tillhörigheter på arbetsplatser där jag har börjat jobba.

- Kodat språk på arbetsplatsen: Förövarna kommer så ofta som möjligt att prata till en TI med kodat språk, så det går inte att föra någon egentlig diskussion med dem. De menar alltid något annat än vad de säger, vilket blir väldigt frustrerande när man själv pratar med ett rakt språk där orden har sin egentliga mening. De verkar alla vara införstådda med det kodade språket vilket in sin tur skapar känslan av utanförskap för den som är TI.

Trauma based mind control

Är man en TI från födseln eller från tidig barndom så föds man in i ett program där traumatiseringen påbörjas direkt och sedan pågår fortlöpande under hela uppväxten, ungdomstiden och långt in i vuxen ålder. Familj och vissa släktingar är helt införstådda i att så är fallet och de deltar mot att de får olika belöningar ute i samhället i stort och i sina privata liv. Mina familjemedlemmar har upprepade gånger talat om för mig vilka de egentligen är och vad de egentligen sysslar med. Jag har nu blivit tvungen att bryta kontakten helt med dem pga att smärtan blev för stor för mig att hantera.

Fortsättning i nästa inlägg ...
__________________
Senast redigerad av rosalotus 2018-05-09 kl. 22:07.
Citera
2018-05-09, 22:32
  #4641
Medlem
3) Trauma based mind control - fortsättning ...

Förövarna av GS, som i min mening har en starkt psykopatisk läggning med avsaknad av samvete, försöker få till en splittring och en känsla av förvirring i TI's psyke genom att hela tiden leverera motsägelsefull information och ge falska löften som aldrig infrias. De frågar ut TI om vad TI allra helst vill göra i livet och vad man drömmer om osv, sedan ger de inledningsvis illusionen om att de tänker hjälpa dig med detta, men i slutändan så blir resultatet allt som oftast det motsatta (vilket ger upphov till känslan av återkommande besvikelser), eller så blir det som man vill men det inkluderar orimliga villkor och även förnedringsritualer på vägen dit. Accepterar man inte detta, vilket jag inte gör (jag går bara därifrån när det händer) så blir man ännu mera isolerad, utstött och förlöjligad.

Som TI lever man varje dag i ett tillstånd av posttraumatisk stress, vilket jag tror är en stor del av grunden till detta program. I detta tillstånd är man ju försvagad och tvingas hela tiden använda mycket av sin energi till att tackla detta och överleva sorgen och smärtan istället för att fokusera på att leva det liv som man önskar leva.

Fortsättning i nästa inlägg ....
Citera
2018-05-09, 22:52
  #4642
Medlem
4) Satanistiska inslag ...

Vissa förnekar att satanism skulle vara en del av gangstalking, men enligt mina egna erfarenheter så är det en STOR del av det hela. Samma hemliga sällskap som styr världen i stort ligger också bakom GS-programmet och deras märkliga människoförtryckande metoder och åsikter genomströmmar det mesta av vad de ägnar sig åt.

De är besatta av symbolik, siffror och nummer, ritualer, ceremonier och kodat språk. Enligt mina egna observationer så har t ex nästan alla mina bankkontonummer, telefonnummer, pinkoder, kundnummer och liknande varit kodade med satanistiska sifferkombinationer i hela mitt liv. Detta är något som jag har förstått på senare år när jag har granskat alla de här siffrorna. Det allra mest talande för mig, och som också visar på att jag placerades in i detta GS-program redan från födseln, är att den tid på dagen som de säger att jag föddes på med största sannolikhet är falsk och extremt kodad enligt deras satanistiska preferenser.

Jag har hundratals med exempel på saker ur mitt liv som, när jag pusslar ihop allihop, utan tvekan bevisar, i alla fall för mig, att gangstalking är ett reellt fenomen som existerar nu och som har existerat under en mycket lång tid även bakåt i vår historia. Det är i grund och botten ett krig som pågår i vår värld; ett krig där de besjälade blir attackerade av de icke-besjälade.

Finns så mycket mer att säga om detta, men det får räcka för nu.
__________________
Senast redigerad av rosalotus 2018-05-09 kl. 23:22.
Citera
2018-05-10, 10:52
  #4643
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
2) Arbetslivet - fortsättning ...
Trauma based mind control

Är man en TI från födseln eller från tidig barndom så föds man in i ett program där traumatiseringen påbörjas direkt och sedan pågår fortlöpande under hela uppväxten, ungdomstiden och långt in i vuxen ålder. Familj och vissa släktingar är helt införstådda i att så är fallet och de deltar mot att de får olika belöningar ute i samhället i stort och i sina privata liv. Mina familjemedlemmar har upprepade gånger talat om för mig vilka de egentligen är och vad de egentligen sysslar med. Jag har nu blivit tvungen att bryta kontakten helt med dem pga att smärtan blev för stor för mig att hantera.

Isolering är inte bra generellt. Är du helt säker på att en familj skulle göra denna typ av sak mot sitt eget barn? Har dina familjemedlemmar sagt något gällande motiv? Betänk att man nuförtiden med avancerade vapen/teknik kan manipulera människor på avstånd att tänka och agera på visst sätt (i hög grad).
Måhända kan du försöka diskutera detta utförligt med din familj för att få maximal klarhet och sedan hålla kontakten någorlunda (om inte annat). Isolering är som sagt inte bra, inte heller en självbild där man ser sig själv som 'helt utanför' läs utanförskap. Med saker som träning, rätt kost (tänk t.ex. kokta grönsaker i mängder vilka ger mineraler till kroppen, gör den mer basisk och förändrar tarmfloran, i så stora mängder som möjligt vare dag, frysta i nödfall), musik (bl.a. binaural- och isochronic beats), tidig sömn och tillskott som minskar stress så kommer man en bit. Gud, det som inte har något namn finns alltid med oss (för dem som är mottagliga). Kom ihåg att vi kan försöka bestämma i ganska hög grad hur vi reagerar på stimuli (även om de via fjärrmanipulation försöker få oss att reagera på ett visst sätt, ett sätt som inte gynnar oss).
__________________
Senast redigerad av FreedomDeep 2018-05-10 kl. 10:54.
Citera
2018-05-10, 13:14
  #4644
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Isolering är inte bra generellt. Är du helt säker på att en familj skulle göra denna typ av sak mot sitt eget barn? Har dina familjemedlemmar sagt något gällande motiv? Betänk att man nuförtiden med avancerade vapen/teknik kan manipulera människor på avstånd att tänka och agera på visst sätt (i hög grad).
Måhända kan du försöka diskutera detta utförligt med din familj för att få maximal klarhet och sedan hålla kontakten någorlunda (om inte annat). Isolering är som sagt inte bra, inte heller en självbild där man ser sig själv som 'helt utanför' läs utanförskap. Med saker som träning, rätt kost (tänk t.ex. kokta grönsaker i mängder vilka ger mineraler till kroppen, gör den mer basisk och förändrar tarmfloran, i så stora mängder som möjligt vare dag, frysta i nödfall), musik (bl.a. binaural- och isochronic beats), tidig sömn och tillskott som minskar stress så kommer man en bit. Gud, det som inte har något namn finns alltid med oss (för dem som är mottagliga). Kom ihåg att vi kan försöka bestämma i ganska hög grad hur vi reagerar på stimuli (även om de via fjärrmanipulation försöker få oss att reagera på ett visst sätt, ett sätt som inte gynnar oss).

FreedomDeep, antingen är du s k kontrollerad opposition i ämnet gangstalking eller så är du en verklig TI som saknar den livslånga erfarenhet som jag har av att vara omgiven av första gradens psykopater. Du har tidigare länkat till exempelvis Catherine Horton som totalt förlöjligar hur TI's framställs genom att sitta öppet med aluminiumfolie över hela rummet osv, du har länkat till dessa TI-konferenser som ju kryllar av kontrollerad oppositon och även så har du länkat till folk som har blivit intervjuade av Alex Jones, ännu en figur som jobbar för fel sida. Det behöver inte betyda att du själv tillhör dem, men jag hyser mina misstaknar.

Jag berättar sanningen om hur det är att vara en äkta TI född in i detta program, och ja, självklart så kan vissa familjemedlemmar göra något sådant ondskefullt som att sälja sitt eget barn till ett program som baserar sig på satanistiska offerritualer och trauma based mind control förutsatt att de är fullblodiga psykopater med avsaknad av samvete, eller möjligtvis lurade in i det på falska grunder, eller är under hot på något sätt.

För att få bekräftat att det finns sådana föräldrar (och andra familjemedlemmar) behöver du bara googla på "my parents are psychopaths" och du kommer att hitta tusentals med berättelser på nätet där folk berättar om sina erfarenheter av detta och hur de har tvingats bryta all kontakt med sina familjer - och det behöver nödvändigtvis inte vara TI's som berättar detta, oftast är det helt vanliga människor som genom egna erfarenheter har fått den smärtsamma insikten om att det existerar en annan sorts människor i den här världen som är funtade på ett helt annat sätt.

Har du själv inte accepterat att psykopater finns så kan jag förstå ifall du ställer dig frågande till hur man kan tro att den egna familjen kan göra något så ondskefullt, men i så fall har du en hel del kvar att vakna upp till.
__________________
Senast redigerad av rosalotus 2018-05-10 kl. 13:22.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback