Citat:
Ursprungligen postat av
Mafia
Politisk korrekt, jag? Mycket ska man behöva höra.
Jag ser bara frågan logiskt. Inget annat. Det är rätt självklart att en nations befolkning inte är homogen och att den förändrar sig med tiden. Det har inget med politisk korrekthet att göra utan är enkel logik.
De som du räknar som svenskar idag räknade inte våra förfäder som svenskar. De som vi räknar som invandrare idag kommer att räknas som svenskar i framtiden om de bor kvar.
Mafia,
Jag är inte svensk. Mina föräldrar är av helt olika raser från olika kontinenter. Jag växte upp i det multikulturella idealet, USA. "USA is fucked if you ask me."
Du har rätt att människor rör sig och kommer att blandas om de ges möjlighet.
Men du märker inte att multikulturella samhällen drabbas av, ofta dödliga, svagheter.
Det romerska imperiet resulterade i slutet av de ursprungliga grundarna. Dagens Italien är en blandning av olika etniska grupper. De kan inte ens kallas en nationstat.
I historien har folk och ras existerat och utplånats.
Detta faktum är inte en anledning för svenskar att välkomna araber, afghaner och afrikaner att bosätta sig i landet.
Du skrev att folkmord inte längre är ett alternativ. Varför är du så säker?
Kunde inte naiva och intetanande svenskar överskridas av utomstående som vill ha sina pengar och kvinnor?