Citat:
Ursprungligen postat av
fiskoega
Sveriges höga invandring kan bara inte upprätthållas övertid. Vi kommer få kännbara ekonomiska effekter i framtiden på grund av socialt utanförskap och parallella samhällen. I och med detta kommer också en naturlig invandringsbroms ske. Opinionen tvärvänder. Det har den redan börjat göra.
Jag vet att uttrycket är slitet men många invandrare själva vill inte att det ska se ut på det sättet som det gör idag.
De som kallas för invandrare kommer kallas för svenskar om 100 år den saken är säker.
Jag är faktiskt inte speciellt orolig.
Det handlar snarare om att den enda skillnaden mellan mig och mina förfäder som levde här för tusen år sedan är att jag är några decimeter längre än dem. Tror du att Ali, Ahmed och deras tio svartmuskiga bröder kommer att kunna titta på bilder på vikingar och karoliner och tänka "ja, det här är
vi"? Ut med huvudet ur röven, för fan. Risken att brunfolket i stället kommer fortsätta vara muslimer och snarare se Sverige som erövrad mark - om än med möjliga någorlunda sekulära svallvågor i kölvattnet (kanske lär de sig att äta fläskkött eller att det inte är bra med kusingifte) - är däremot rätt överhängande.
Vi är under invasion, och varje blåögd - både bildligt och bokstavligt talat - person som inte ännu greppat det här förtjänar att stryka med. Jag varken kan eller vill sympatisera med den nivå av destruktivitet och självförakt som detta beteende betingar.
Fast vad fan vet jag. Över 90% har röstat för det, så en del av mig vill bara luta mig tillbaka och skratta åt mitt eget folks näst intill oundvikliga undergång. Som neandertalarna före oss kommer svenskar inom en snar framtid att existera som blott en svunnen relik från en annan tid.