2020-08-11, 18:54
Medlem
Det är klart att rasistiska invandrare vill få bort oss svenskar från landet och ta över det. Även förvirrade vänsterdårar tror att alla invandrare vill ansluta sig till vänsterideologin. De vill de på så sätt att de vill ha bidrag men annars är invandrare inte vänster direkt.
Sen finns det svenskhatande globalister som vill utplåna hela vår kultur av olika skäl och som poserar som vänsterliberaler.

En ironisk sida av det är att USA är den stora förebilden för "mångkultur", när detta land är byggt på folkmord och slaveri.
Citera
2020-08-11, 18:56
Bannlyst
Vidrig vänsterliberal trådstart. Vi är sen -17 i minoritet på varje fkn BB i de största 6 städerna i Svea och Götaland.

2058, my fuck.
Citera
2020-08-11, 19:02
Medlem
mjohan84s avatar
Jag lär mina barn att inte umgås med muslimer och fler borde ta efter på detta spår

Vi har vänner ifrån Tyskland, polen och även ifrån Chile, jag har inget emot andra nationaliteter men så fort det handlar om muslimer så blir det problem
Citera
2020-08-11, 19:06
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Nja, bara om vi pratar om de tre största städerna.

Alla blattar och negrer vill bo i Stockholm, Göteborg och Malmö. De flyttar in och svenskar flyttar ut på landet.
Ja du får tro vad du vill, men faktum är att svensken är i minoritet redan nu.
Studierna som görs i dag räknar in invandrare som blivit svenska medborgare, blattebarn som föds i landet, blandrasfolk etc räknas som svenskar. Men riktiga svenskar är fortfarande oavsett regeringens lögner, en minoritet i Sverige.
Citera
2020-08-11, 19:09
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nbsp
Det är ju givet, "våra" invandrare är ju inte speciellt hängivna liberaler.
Det märkliga är hur invandringsvurmande div bokstavsavvikande sexuella minoriteter är, de lär få se på andra bullar när invandrarna blir i majoritet.

En annan märklig sak, är att tolerans och acceptans används för att importera världens mest våldsamma, intoleranta och hatiska raser. Tror PK-drönarna att muslimer/negrer kommer vilja ha (mass)invandring av "minoriteter" om de tar över styret/gatorna?

Det har varit billigare att dela ut en snara till de självhatande PK-drönarna, så slapp de förstöra för oss normala.
Citera
2020-08-11, 19:10
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
fast med tanke på att minst en tredjedel av dessa invandrare kommer vara arbetslösa, så kommer inte sverige ha råd. jag gjorde en snabb kalkyl på det, och kom fram till att 3miljoner arbetslösa blattar hade kostat sverige 6 triljarder per år. (om varje invandrare kostar 2miljoner per år. det blir 2miljoner * 3miljoner. det är 6 triljarder).

Det går inte att prata i termer hur vidare Sverige har råd med detta eller inte.
Det går både att låna och skapa oändligt med pengar.
Socialbidraget till invandrare är det sista som ryker då denna grupp skulle ta till våld om de känner sig missgynnade.

Det alla borde inse är att det inte finns någon botten och att det alltid kan och kommer bli värre.
Detta gäller även den demografiska situationen.
Citera
2020-08-11, 19:23
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Du är naiv eller svenskhatare. Naturligtvis kommer de inte lämna sina klaner och strukturer, utan vi (inte du då) svenskar får underordna oss islam och afrikanskt tänkande.

Ett exempel är tex judar som i hundratals år inte integrerats utan lever kvar i sin egen kultur mitt i vår, om än som en minoritet.

Ett annan sak sånna som du missar är att det kommer fortsätta välla in folk från Afrika och Mellanöstern så länge bidrag vankas. Det finns ingen punkt där det är stopp och sen ska folk integreras. Det kommer bara nya horder. Och nya.

De enda som integreras är svenskar som får underkasta sig islam.

Ökat kulturell splittring i ett samhälle leder till ökad kriminalitet, i hela världen är det så, ökade klyftor, sämre ekonomi.

Naiv möjligtvis. Absolut inte svenskhatare.

Jag tror att det mest är hjärnspöken som spökar när folk inbillar sig att Sverige kommer övertas av muslimsk kultur inom den närmsta framtiden. Svenskar älskar sin kultur och kommer inte låta någon ta den ifrån dem. I alla fall inte jag.
Citera
2020-08-11, 19:24
Avslutad
Få svenskar vill skaffa barn egentligen och framförallt tjejer som vill göra karriär.

Somaliska kvinnor skaffar ju sex barn.

I Japan antar jag att inga barn ens görs idag om man skall hårdra det.
Citera
2020-08-11, 19:27
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
Det är knappast frågan huruvida man kommer kunna äta fläsk med löksås eller ej som är problemet med utvecklingen, utan att saker korruption kommer öka, friheterna för kvinnor minska, den allmäna välfärden bli betydligt sämre och etniska spänningar öka. Redan idag har vi liksom områden där t.ex. en majoritet av ungdomarna överhuvudtaget inte har samma friheter som svenska ungdomar i ett villaområde har.

Det ironiska är att det är vänstern som just nu verkar vurma för att den utvecklingen ska fortsätta....

Jag har många gånger hävdat att det är en riktigt dålig ide att klumpa ihop invandrare i vissa områden där utanförskapet blir större och större. Det ska motverkas från politiskt håll. Sprid ut folk över landet och framförallt till platser som behöver arbetskraft.
Citera
2020-08-11, 19:43
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raglefant
All forskning visar på motsatsen -- andra och tredje generationen är mer radikala än sina föräldrar. Och det är inte som om det krävs att en majoritet av muslimerna vill ha sharialagar för att det ska märkas på samhället, eller ens för att sådana lagar ska införas. Det räcker med en beslutsam och någorlunda stor minoritet.

Men låt oss säga att vi i bästa fall kan hoppas på ett Sverige där (omkring 2060-2080) varannan människa är brun och böneutrop ekar över varenda svensk ort, men där muslimerna delvis avradikaliserats och inte vill ha sharialagar. Demokrati råder fortfarande. Svenska kvinnor kan fortfarande gå utan slöja utan att trakasseras för det särskilt ofta, och vissa muslimska kvinnor går även de utan slöja eller med bara hijab. Bögar kan fortfarande böga och kvinnor göra karriär.

Detta är alltså sjuklöverns lyckorike, det man strävar efter och som jag inte tror att man kommer att uppnå eftersom muslimerna inte kommer att avradikaliseras. Men låt oss säga att det går.

Är det ett Sverige du vill ha?

Jag vill inte ha ett Sverige där religion på något sätt påverkar andra människor. Religion är något som ska likställas med en hobby som var och en får syssla med på sin fritid. Religion ska absolut inte ha något med politik eller det offentliga att göra.
Citera
2020-08-11, 19:51
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Jaha, man säger saker som är falska bara för att locka läsare? Jag har hört talas om klick-journalistik, så jag gissar att detta är klick-politik? Eller populism kanske är ett bättre ord?

Med andra ord, ni (som nu håller med om andemeningen i skrämselpropagandan) - säger något som inte stämmer, om en grupp människor ni inte kan definera - som skall ske i en framtid som ni inte kan precisera?

NÅGOT KOMMER ATT HÄNDA NÅNGÅNG I FRAMTIDEN!!!!

Jahaja.
Men läste du länken du själv postade? Där står det ju i klartext hur svensk definieras.

Vad är det som är falskt? Programmet säger alldeles i början: "den förväntade demografiska utvecklingen". Vi undermänniskor vet att ingen kan se in i framtiden och har inte lagt in 2058 i kalendern som ett årtal att hålla koll på, men med dagens invandring, med dagens födelsetal och med dagens utvandring så blir svensken (enl. definitionen i din länk) minoritet 2058.

Det som gör det svårt är när man vägrar erkänna att det finns något som heter svenskar, något som inte ens finns kan ju inte bli en minoritet.
Citera
2020-08-11, 19:56
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
Problemet är att ganska många faktiskt inte ens vill integreras, eller om man så vill, assimileras. För många av de som kommer idag flyttade liksom inte hit för att man gillar jämställdhet, demokrati, individuell frihet och osv. utan hamnade här av helt andra skäl. Det är alltså lite som vissa svenskar i t.ex. Thailand eller Spanien. De lär sig helt enkelt varken dess språk eller kultur mer än nödvändigt. Skillnaden är att svenskarna där åtminstone inte är en ekonomisk belastning för landet.

En del har inget intresse av att bli svenskar. Så är det absolut. Och det kan bero på olika saker. Du som svensk skulle inte heller HELT vilja släppa ditt svenska arv om du flyttar utomlands eller hur?

MEN jag är övertygad om att väldigt många som flytt eller dragit från riktigt risiga regimer förstår att det svenska samhället är ett mycket bättre system än det de kom ifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in