Citat:
Ursprungligen postat av
Niffy
Nemlig, jeg syns nesten det var latterlig likt Ramsey-brevet, når først detaljene rundt trusselbrevet kom frem.
Så likt at jeg nesten ikke kunne tro det når ikke flere så likhetene, men så innså jeg at det faktisk kanskje ikke var så mange som hadde inngående kjennskap til den saken, og andre saker, hvis man ikke generelt var interessert i såkalt "true crime".
Jeg tipper det var Patsy Ramsay selv som drepte JonBenét Patricia i affekt. Grunnen til at JBP ble drept var at hun ikke ønsket å delta i en missekonkurranse, noe moren hadde lagt hele sjelen sin i. Syke greier disse misekonkurransene for barn i USA, og enda sykere foreldre..
Brevet var kun ment som villedning skrevet med hånden holdt høyt oppe på pennen for å "skrive stygt" / fake en annen håndskrift
Beløpet var det samme som julebonusen til John - skulle skremme John ekstra slik at han trodde det var noen med kjennskap til familien - rette mistanken over på noen andre
Bare en råsjanse..
Du har rett i at brevet i Ramsay saken har likheter med Hagen saken. Trusselbrev med 4 % av TH's formue, skremselspropaganda, samt mye informasjon.