Citat:
Ursprungligen postat av
Moentos
Citat.Det spelar ingen roll hur länge det pågår eller hur liten andel svenskar blir. De kommer fortfarande styra landet och hålla sig segregerade från mångkultur.
Fatal og utroligt naiv betragtning som ikke kan underbygges historisk, så længe Islam er en del af ligningen.
Tyrkiet var engang et kristent land - i dag er Tyrkiet et meget muslimsk land.
Årsagen til at befolkningsudskiftningen kan foregå næsten uhindret er din og utroligt mange andres overbevisning om egen kulturs overlevelseskraft - ikke på grund af underbyggede fakta , men på grund af selvsuggestion og massesykose - denne egne kultur besidder ikke voldsparathed - denne voldsparathed besidder Islam i rigelige mængder, og når to kulturer konkurrerer binder den kultur som besidder flest individer med størst voldsparathed - i det spil tæller forfinet kultur og intelligens ingen rolle.
Du har naturligtvis helt rätt i det du skriver och jag håller med dig 100% min danske broder.
Men jag menade inte bokstavligen "hur liten andel som helst". Försvinner svenskar så kan de såklart inte styra.
Jag syftade till att även om vita är i minoritet så har historien visat att de fortfarande har makt.
Turkiet har ingenting med vit historia att göra i den aspekten. Inga andra folkgrupper heller för den delen.
"voldsparathed" är för övrigt relativt och måst sättas i perspektiv. Muslimer i Sverige har Adidasbyxor, magväska med attityd, men ingen av dem har varit i slagsmål 1 mot 1.
Ändå utgör de 100% av gängskjutningarna. Det är inte för att de har mer "voldsparathed" än andra, utan för att de tillåts och inte kan så mycket annat. De har inga alternativ i ett civiliserat samhälle än att köra taxi, baka pizza eller deala knark. De passar helt enkelt inte in.
I en riktig krigssituation skulle de bli tillintetgjorda av kvinnliga frivilla hemvärnssoldater på 30 minuter.
Det är bara fråga om vad folk prioriterar. Tiderna förändras fort.