2020-08-10, 11:51
Medlem
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Läs min edit. Du är sjuk i huvudet.

Vissa svenskar har genom åren blandat sig med andra européer.

Att du ens nämner Danmark visar ju bara hur sinnessjuk du är. Flashback borde inte ha en sinnessjuk moderator.

Nåja, eftersom vi - som du med all tydlighet bevisar - har sinnessjuka användare är det väl inte mer än rätt att dessa också representeras bland modsen?

Så, vissa européer blir svenskar, men andra blir inte det? Var drar du gränsen? Danmark, Tyskland, Polen, Ryssland, England (givetvis bara anglosaxerna), Irland (tveksamt va, rödhåriga och jävliga som de är) men inte Spanien (för mycket arabblod där va?), Italien (men Mussolini var väl ganska bra eller?) ...

Problemet som du har är att världen är inte svart-vit. Det gör det jobbigt och svårt när du försöker dra dina gränser mellan svenskar och icke-svenskar.
Citera
2020-08-10, 11:52
Medlem
Postatallens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Jag tror ekonomin förhindrar det. Vi måste på sikt minska invandringen om vi vill ha en välfärd kvar. Och välfärden går före allt för svensken.
Tyvärr så betyder PK mer.
Citera
2020-08-10, 12:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Så, ja, det är möjligt att det finns fler bruna armar och mörka ögon, men de sitter på personer som är lika svenska som vilken lintott som helst.

Med andra ord - ta det lugnt, låt er inte skrämmas.

Muslimer blir aldrig svenska, du hatar Sverige lika mycket som Wolodarski och Sarnecki!

https://www.information.dk/debat/2016/10/unge-indvandrere-oensker-slet-vaere-danske
Citera
2020-08-10, 12:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moentos
Citat.Det spelar ingen roll hur länge det pågår eller hur liten andel svenskar blir. De kommer fortfarande styra landet och hålla sig segregerade från mångkultur.

Fatal og utroligt naiv betragtning som ikke kan underbygges historisk, så længe Islam er en del af ligningen.

Tyrkiet var engang et kristent land - i dag er Tyrkiet et meget muslimsk land.

Årsagen til at befolkningsudskiftningen kan foregå næsten uhindret er din og utroligt mange andres overbevisning om egen kulturs overlevelseskraft - ikke på grund af underbyggede fakta , men på grund af selvsuggestion og massesykose - denne egne kultur besidder ikke voldsparathed - denne voldsparathed besidder Islam i rigelige mængder, og når to kulturer konkurrerer binder den kultur som besidder flest individer med størst voldsparathed - i det spil tæller forfinet kultur og intelligens ingen rolle.

Du har naturligtvis helt rätt i det du skriver och jag håller med dig 100% min danske broder.

Men jag menade inte bokstavligen "hur liten andel som helst". Försvinner svenskar så kan de såklart inte styra.

Jag syftade till att även om vita är i minoritet så har historien visat att de fortfarande har makt.

Turkiet har ingenting med vit historia att göra i den aspekten. Inga andra folkgrupper heller för den delen.

"voldsparathed" är för övrigt relativt och måst sättas i perspektiv. Muslimer i Sverige har Adidasbyxor, magväska med attityd, men ingen av dem har varit i slagsmål 1 mot 1.

Ändå utgör de 100% av gängskjutningarna. Det är inte för att de har mer "voldsparathed" än andra, utan för att de tillåts och inte kan så mycket annat. De har inga alternativ i ett civiliserat samhälle än att köra taxi, baka pizza eller deala knark. De passar helt enkelt inte in.

I en riktig krigssituation skulle de bli tillintetgjorda av kvinnliga frivilla hemvärnssoldater på 30 minuter.

Det är bara fråga om vad folk prioriterar. Tiderna förändras fort.
Citera
2020-08-10, 12:12
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Nåja, eftersom vi - som du med all tydlighet bevisar - har sinnessjuka användare är det väl inte mer än rätt att dessa också representeras bland modsen?

Så, vissa européer blir svenskar, men andra blir inte det? Var drar du gränsen? Danmark, Tyskland, Polen, Ryssland, England (givetvis bara anglosaxerna), Irland (tveksamt va, rödhåriga och jävliga som de är) men inte Spanien (för mycket arabblod där va?), Italien (men Mussolini var väl ganska bra eller?) ...

Problemet som du har är att världen är inte svart-vit. Det gör det jobbigt och svårt när du försöker dra dina gränser mellan svenskar och icke-svenskar.

De flesta européer kan bli svenskar. Svårare än så behöver det inte vara och jag behöver inte förklara för sinnessjuka, judiska grindvakter hur dessa bedömningar går till.
Senast redigerad av Zloth 2020-08-10 kl. 12:15.
Citera
2020-08-10, 12:13
Medlem
hjaelploskilles avatar
Denna studie utgår ju dock från att en somalier aldrig kan bli svensk vilket är fel, det föds svenskar hela tiden men bara för att de inte ser ut som vissa vill så betyder det inte att de inte är svenskar
Citera
2020-08-10, 12:15
Medlem
Den stora frågan är 1. hur länge kommer statens pengar räcka? 2. vad ska parasiterna jobba med, o det
med tanke på att vi har nån miljon eller 2 som bara går på bidrag o inte har nåt riktigt jobb,
statens lönelistor går inte att göra längre ty då blir det som grekland där sjukhus hade 16
trädgårdsmästare o ingen trädgård
Vi företagare har nu tröttnat på att betala för parasiterna.
Citera
2020-08-10, 12:16
Medlem
Casual-Cultures avatar
Som du kanske redan har märkt så har ju dagens generation av svenska små tjejer redan börjat överge svenska killar.
Jag har alltid undrat vad dessa tjejer har för föräldrar egentligen.
Senast redigerad av Casual-Culture 2020-08-10 kl. 12:19.
Citera
2020-08-10, 12:18
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leira
Man kan leva här i 5000 år utan att bli svensk.. det är genetiskt.

Så vilka är svenskar enligt dig? De som är rakt nedstigande led från stenåldersmänniskor som alltid bott på den geografiska plats vi kallat Sverige de sista århundradena?

Är jag svensk tex? Mina päron är svenska men några generationer tillbaka har mina släktingar rötter i Finland och innan det förmodligen Ryssland.

OT - inte en pisschans i helvetet att Sverige kommer bli muslimskt under vår livstid. De flesta barn till invandrare i Sverige lägger extremismen på hyllan för att satsa på utbildning och jobb som vanliga svenskar.
Citera
2020-08-10, 12:26
Medlem
En liten invandring och de flesta kommer att så småningom efter någon generation att assimileras.
Det kommer inte att hända med de volymer som varit och är, det är ett folkutbyte. Det är ju redan så att det är diasporor som bilda där folk kan leva utan nämnvärd kontakt med det svenska samhället.
Citera
2020-08-10, 12:38
Medlem
Sqeptisks avatar
Bygger "studien" möjligen på en simpel interpolering? I vilket fall kan vi vara säkra på att tidpunkten är helt fel (kommer alltså att inträffa tidigare, senare eller inte alls). Det är nämligen väldigt svårt att sia.....speciellt om framtiden
Citera
2020-08-10, 12:40
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Så vilka är svenskar enligt dig? De som är rakt nedstigande led från stenåldersmänniskor som alltid bott på den geografiska plats vi kallat Sverige de sista århundradena?

Är jag svensk tex? Mina päron är svenska men några generationer tillbaka har mina släktingar rötter i Finland och innan det förmodligen Ryssland.

Ja, du är svensk eftersom du har europeiska rötter.

Citat:
OT - inte en pisschans i helvetet att Sverige kommer bli muslimskt under vår livstid. De flesta barn till invandrare i Sverige lägger extremismen på hyllan för att satsa på utbildning och jobb som vanliga svenskar.

Det där verkar dessvärre inte stämma i nuläget med tanke på hur det ser ut just nu med dagliga knivdåd, våldtäkter, bilbränder och skottlossningar.

Det du skriver är möjligt men då gäller det också att 95% av Sveriges befolkning är svenskar. Som det var på 70-talet.

Vad som behövs är en rejäl återvandring.
Senast redigerad av Zloth 2020-08-10 kl. 12:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in