2020-08-01, 14:27
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Fattar inte detta med att det blandas Fentanyl i olika substanser. Är den så billig?

Eller är det för att kunderna ska bli helt jävla bäng, och säga ''wooow'' detta måste jag köpa igen eller?

Fentanyl är en kemikalie som är EXTREMT dospotent och tillverkas i Kina och ja den är väldigt billig om man har en bra kontakt då globalt.

Precis som du säger tex. Oxy 80or som förfalskades är ju svindyra egentligen. 400:-/tablett, då plötsligt för några år sedan började det florera 80or som innehöll Fentanyl men såg exakt ut som de riktiga OC 80or.

De är extremt duktiga på att göra perfekta kopior i stort sett och det tog inte lång tid innan det även fanns en hel del i Sverige. Det görs helt enkelt som du säger för att brukaren ska känna typ "wow" det här var ju bra, när det innehåller en komponent som är betydligt mycket billigare men mycket farligare.

Oxykodonhydroklorid som vanligtvis finns i dessa OC 80or är rent morfin, så att de valde just denna tablett är inte så konstigt då Fentanyl också är ett starkt "smärtstillande".

Nu för tiden finns knappt falska OC 80or längre iaf. av vad jag sett i Sverige de senaste åren men man ska alltid vara varsam och se till att allt man stoppar i sig kommer från en legit källa.
Citera
2020-08-03, 02:31
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Har nu varit utan Lyrican ett ganska bra tag så min tolerans borde vara rätt låg.

Är annars rätt känd bland mina vänner för att behöva väldigt höga doser för att uppnå likvärdiga effekter som dom kan uppleva på betydligt lägre doser.

Ett exempel gällande min bästa vän, även om han väger betydligt mycket mer än mig så kan han bli helt skev på 900 - 1200mg och en öl.
Och själv hade jag behövt uppemot 3000mg för att bli så påverkad. .

Men hur som helst så fick jag nya Lyrica idag och runt 00 tiden så droppade jag 2400mg och känner nu en hel del effekt, men dock inte så jättemycket.

Är det värt att fylla på med 2 - 3 kapslar till för att öka effekten eller är det bara slöseri?

Och en till fråga, jag bjöd för ett tag sedan en väldigt nära släkting till mig som hjälper mig mycket i livet på en 300mg kapsel då hon hade hört alla positiva och ångestdämpande effekter som Lyrica ger. Så hon var väldigt intresserad av att prova då hon också har en del ångest.

Och dagen efter hon hade tagit kapseln beskrev hon det ungefär såhär: Att det var den mest underbara känslan jag någonsin upplevt jag hade ingen som helst ångest och vinglade runt I hela hemmet och blev så positivt stimulerad att jag städade hela hemmet. Utan några som helst problem. Sen framåt kvällen så somnade hon i soffan och sov fantastiskt gott vilket hon i vanliga fall inte brukar göra.

När jag sedan träffade henne dagen efter så påstod hon att hon fortfarande kände runt 40 - 50% av effekten då också vilket tydligt märktes.

Men hur tror ni att det skulle bli om hon tog 600mg?

Tack för svar!l

/Mvh
Citera
2020-08-03, 20:47
Medlem
Pregabalin har inte tendens att öka virusinfektioner såsom gabapentin gör?

Tycker jag med entourage får virus-känningar bara efter någon dag med gabapentin - aldrig upplevt med lyrica.
Citera
2020-08-04, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terrorbyre
Pregabalin har inte tendens att öka virusinfektioner såsom gabapentin gör?

Tycker jag med entourage får virus-känningar bara efter någon dag med gabapentin - aldrig upplevt med lyrica.

Vanliga enligt FASS infektioner från lyrica:
Nasofaryngit =
förkylningsvirus i bihålorna, halsen och näsan..

Gabapentin biverkningar
Mycket vanliga: virusinfektioner
Vanliga: lunginflammation, luftvägsinfektion, urinvägsinfektion, infektion, otitis media

Lite mer infektioner på gabba än för Lyrica som bara har vanlig förkylning Nasofaryngit
Citera
2020-08-08, 00:31
Medlem
Så här kan det gå om du blandar Lyrica med alkohol: https://www.expressen.se/nyheter/kvinnan-dodades-med-143-knivhugg-pa-nyar/

Ena stunden är du på en trevlig nyårsmiddag, i nästa sund har du haft ihjäl någon med 143 knivhugg och minns ingenting dagen efter.
Citera
2020-08-08, 11:05
Medlem
Hej igår provade jag lyrika för första gången men det blev fel då jag år stilnoct.
Blev 8st 300mg lyrika och jag däckade.

Men idag så känner jag mig vinglig och tog 150mg amfetamin av bra kvalitet.
Men jag blev typ stenad och känner inte av tjacket så min fråga är vad som händer när man Blandar tjack och lyrika

Är det dumt att mer tjack
Citera
2020-08-08, 18:37
Medlem
hunt3rSs avatar
Ja lyrica ör ju inte direkt svårt får tag i, jag gillar den absolut men man får hålla sig lite tycker bara tar man det två dagar i rad så har effekten halverats

Mvh Hunt3rS
Citera
2020-08-09, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hunt3rS
Ja lyrica ör ju inte direkt svårt får tag i, jag gillar den absolut men man får hålla sig lite tycker bara tar man det två dagar i rad så har effekten halverats

Mvh Hunt3rS

Personligen tycker jag Lyrica är rätt svårt o få tag på iaf om man vill ha äkta vara. Men det handlar om vad man har för kontakter.

Det är helt klart värt att vänta iaf en dag mellan doserna. Toleransen går upp som en raket och faller som en sten. Vilket på ett sätt är bra, det kluriga är just att L är både starkt psykiskt och fysiskt beroendeframkallande. Vilket gör att det är svårt att bryta och tillslut sitter man med ett dagligt beroende som är uber tufft att ta sig ur.
Citera
2020-08-09, 09:41
Medlem
Ss

Citat:
Ursprungligen postat av ratioa
Så här kan det gå om du blandar Lyrica med alkohol: https://www.expressen.se/nyheter/kvinnan-dodades-med-143-knivhugg-pa-nyar/

Ena stunden är du på en trevlig nyårsmiddag, i nästa sund har du haft ihjäl någon med 143 knivhugg och minns ingenting dagen efter.

Eller bara alkohol och dålig självkänsla/självförtroende...eller roppar ..eller vad som helst...varför just Lyrica
Senast redigerad av ImovaneKungen 2020-08-09 kl. 09:41. Anledning: Felstav
Citera
2020-08-09, 10:07
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Eller bara alkohol och dålig självkänsla/självförtroende...eller roppar ..eller vad som helst...varför just Lyrica

Exakt kan hända på alla droger..
Citera
2020-08-11, 19:05
Medlem
Får tag på både fejk och äkta, personligen känner jag mycket skillnad på effekten. Tycker fejken känns mer som GabaP, frågan är om dem blandar lyrica och gaba i fejk hemmapressade "skiten". Fejken är inte dåliga men dem ger någon form av lugnare mer avvaktande rus. Jag undrar ni som köper fejk om ni köper kapslar eller piller och hur ni märker av effekt skillnaden. Jag vet inte om det är psykiskt för mig, eller om Pfizer har någon mer hemlig ingrediens i sitt.

Ibland får jag tag på Pfizer 300mg & 150mg, nu jag inte tagit på 2 månader. Kan bli Pfizer inom snar framtid...Äkta slår alltid fejk
Citera
2020-08-11, 19:40
Medlem
En gång tror det var nu runt nyår så skulle jag köpa Pfizer 300mg av en snubbe. Tyckte det kändes lite shady, men gjorde affären ändå. Först skulle jag få 50st äkta och några fejk. Det slutade med att jag fick 15 "äkta" och resten fejk. När jag sedan kom hem så öppnade jag en Pfizer kapsel och ser och smakar och jämför med fejken, och inser att han lagt lyrica fejk pulver i Pfizer kapslarna. Blev sjukt besviken, vem gör ens så...jo en riktig luffar-pundare.

Så nuförtiden köper jag enbart Lyrica av antingen nätförsäljare, eller folk jag litar på. När jag blev lite scammad så hade det lika väl kunnat vara bakpulver i kapslarna. Så jag kommer aldrig mer köpa av någon random pundare. Borde förstått att något var fel när han hela tiden sänkte antalet äkta pfizer jag skulle köpa.

Ser den personen detta och känner sig träffad vill jag bara säga : Du är en vidrig äckel-pundare som borde dra åt h-vete
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in