2020-07-31, 13:28
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popsiclex200
Beställde lite lyr på flugsvamp - men blir lite nojig över att det kan innehålla fentanyl. Har det skett något dödsfall i Sverige pga detta? Som med de fejkade xanor stavarna och oxyn. Någon som vet något om detta?

Nej finns ingen som blandar i Fentanyl i Lyrica du kan va helt lugn. Du ser ju omdömena där som tidigare kunder har skrivit? Så där kan du ju få en bild av vad folk tycker. Köp bara av de som är typ3 i den kategorin så kan du alltid känna dig säker.
Citera
2020-07-31, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Nej finns ingen som blandar i Fentanyl i Lyrica du kan va helt lugn. Du ser ju omdömena där som tidigare kunder har skrivit? Så där kan du ju få en bild av vad folk tycker. Köp bara av de som är typ3 i den kategorin så kan du alltid känna dig säker.

Aa jo, jag köper bara från de med många/bra betyg. Problemet med recensioner av folk som köpt är ju att om nån skulle få fent i sin lyr hade ju den personen inte levt för att skriva en recension. Tack för svaret :>
Citera
2020-07-31, 14:10
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Aa jo, jag köper bara från de med många/bra betyg. Problemet med recensioner av folk som köpt är ju att om nån skulle få fent i sin lyr hade ju den personen inte levt för att skriva en recension. Tack för svaret :>

Men Fentanyl i Lyrica finns inte där tro mig. Det enda som har funnits som har varit fejk med Fentanyl i är först och främst Stavar Xanor 2mg och Oxy 80or som för ett tag sen spreds. Har aldrig hört någon som fått Fentanyl i Lyrica? Beställde du pulver eller kapslar? Jag har beställt Lyrica därifrån i över ett år utan några problem alls och det har varit både pulver, kapslar och från olika vendors så du kan vara lugn jag lovar dig.
Citera
2020-07-31, 14:16
Medlem
Citat:
Men Fentanyl i Lyrica finns inte där tro mig. Det enda som har funnits som har varit fejk med Fentanyl i är först och främst Stavar Xanor 2mg och Oxy 80or som för ett tag sen spreds. Har aldrig hört någon som fått Fentanyl i Lyrica? Beställde du pulver eller kapslar? Jag har beställt Lyrica därifrån i över ett år utan några problem alls och det har varit både pulver, kapslar och från olika vendors så du kan vara lugn jag lovar dig.

Nää, det är samma här, aldrig hört någon som blandat fent i lyr, eller nån som fått det. Men man vet ju aldrig Slutat köpa tabletter på gatan av den anledningen - Det är bra med darknet ibland. Såg en dokumentär om opiod epidemin i Kanada där det var fent i allt från kola till horse. Skrämde mig lite hehe.

Beställde kapslar, som jag tog för 2 timmar sen. Börjar kännas gött. Tog 2 300mg.

Ha de fint och tack för svaren :>
Citera
2020-07-31, 14:21
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Nää, det är samma här, aldrig hört någon som blandat fent i lyr, eller nån som fått det. Men man vet ju aldrig Slutat köpa tabletter på gatan av den anledningen - Det är bra med darknet ibland. Såg en dokumentär om opiod epidemin i Kanada där det var fent i allt från kola till horse. Skrämde mig lite hehe.

Beställde kapslar, som jag tog för 2 timmar sen. Börjar kännas gött. Tog 2 300mg.

Ha de fint och tack för svaren :>

Ja det är i USA det där VILL tom. missbrukarna ha Fentanyl i sitt Heroin för att det ska kicka bättre, helt sjukt, men så är det ju inte i Sverige sån tur är.

Härligt att du börjar må bra jag tror jag vet vem du beställt ifrån och han har riktigt bra kapslar!
Citera
2020-07-31, 14:30
Medlem
Citat:
Ja det är i USA det där VILL tom. missbrukarna ha Fentanyl i sitt Heroin för att det ska kicka bättre, helt sjukt, men så är det ju inte i Sverige sån tur är.

Härligt att du börjar må bra jag tror jag vet vem du beställt ifrån och han har riktigt bra kapslar!

Yees, fredan är räddad fick 1 extra av legenden också
Citera
2020-07-31, 17:18
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Yees, fredan är räddad fick 1 extra av legenden också

Härligt! Min fredag börjar också ordna upp sig rejält med en liten fin blanding av Lyrica, Ikto, Sub, Röka, men inte ofta jag blandar såhär längre händer väldigt sällan men ibland får man festa till det
Citera
2020-07-31, 20:37
Medlem
ViAxxs avatar
Citat:
Härligt! Min fredag börjar också ordna upp sig rejält med en liten fin blanding av Lyrica, Ikto, Sub, Röka, men inte ofta jag blandar såhär längre händer väldigt sällan men ibland får man festa till det

På fredagar SKALL det festas till! Hoppas du får en skön kväll!
Min läkare valde helt random att byta ut mina 600mg x3 Gabapentin emot Lyrica!
Så nu sitter jag här med Lyrica, Gaba, Stilnoct och Zopiklon + lite bira, så blir la en go kväll här med!

PS.
Då jag faktiskt har nervsmärta så undrar jag vad den ekvivalenta dosen Lyrica är kontra Gabapentin?
Citera
2020-07-31, 20:45
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViAxx
På fredagar SKALL det festas till! Hoppas du får en skön kväll!
Min läkare valde helt random att byta ut mina 600mg x3 Gabapentin emot Lyrica!
Så nu sitter jag här med Lyrica, Gaba, Stilnoct och Zopiklon + lite bira, så blir la en go kväll här med!

PS.
Då jag faktiskt har nervsmärta så undrar jag vad den ekvivalenta dosen Lyrica är kontra Gabapentin?

Räkna med att Lyrica är 3 ggr så dospotent. Så 300mg Lyrica motsvara 900mg Gaba.

Trevlig kväll! Det kmr jag ha iaf.
Citera
2020-07-31, 22:50
Medlem
citizenzeros avatar
Hur ligger det till med att kombinera Lyrica och Subutex egentligen?

Jag har hört att det skall vara lika farligt att blanda Lyrica med Subutex som det är att blanda Subutex med bensodiazepiner.

Stämmer det?

Jag sitter här och har blandat sub med Lyrica och vill inte gå och lägga mig för att man kanske får andningsdepression..

Folk verkar ju blanda sub och Lyrica ganska så friskt.

Vad stämmer egentligen?
Citera
2020-08-01, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av citizenzero
Hur ligger det till med att kombinera Lyrica och Subutex egentligen?

Jag har hört att det skall vara lika farligt att blanda Lyrica med Subutex som det är att blanda Subutex med bensodiazepiner.

Stämmer det?

Jag sitter här och har blandat sub med Lyrica och vill inte gå och lägga mig för att man kanske får andningsdepression..

Folk verkar ju blanda sub och Lyrica ganska så friskt.

Vad stämmer egentligen?

Ja, det stämmer. Det är farligt.
Citera
2020-08-01, 02:52
Medlem
Citat:

Fattar inte detta med att det blandas Fentanyl i olika substanser. Är den så billig?

Eller är det för att kunderna ska bli helt jävla bäng, och säga ''wooow'' detta måste jag köpa igen eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in