2020-08-07, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Fan han asiaten som jobbar med att köra budbil, han langar ju mess som jag vet inte vad. Han hade över 600 credits idag. Han måste ju köra blancolån.

Han kanske är en player 2.0 som ska tvätta pengar åt företaget? Har ju diskuterats om det ett par gånger förut.
2020-08-08, 00:10
Medlem
R4hu7s avatar
Finns snubben som skickade google-bilder på en Lamborghini och Volvo C90, och påstod att det var hans då han var multimiljonär, kvar?

Finns snubben som myttade om att han åkte till Paris över helgen för att hoppa fallskärm samt åker över till Paris flera gånger i månaden kvar?

Båda på JH. Saknar de gubbarna haha!
2020-08-08, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Finns snubben som skickade google-bilder på en Lamborghini och Volvo C90, och påstod att det var hans då han var multimiljonär, kvar?

Finns snubben som myttade om att han åkte till Paris över helgen för att hoppa fallskärm samt åker över till Paris flera gånger i månaden kvar?

Finns många såna, ändå klagar dem på att det kostar för mycket att skriva på sidan...
2020-08-08, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7

Ja.mr.paris.finns.kvar.men.han.är.inte.lika.aktiv. som.förr.
2020-08-08, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Han kanske är en player 2.0 som ska tvätta pengar åt företaget? Har ju diskuterats om det ett par gånger förut.

Ja inte omöjligt. Han langar sjuka mängder mess varje dag.
2020-08-08, 01:19
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ja.mr.paris.finns.kvar.men.han.är.inte.lika.aktiv. som.förr.
Haha den knubbisen var go han. Sjukt att han finns kvar fortfarande. Skriver som en krattar gör han dessutom.
2020-08-08, 01:20
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joe1221
Finns många såna, ändå klagar dem på att det kostar för mycket att skriva på sidan...
Haha ja! Paris-snubben har varit medlem på sidan sedan 2018, minst! Jag började på JH då.
2020-08-08, 01:57
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Fan han asiaten som jobbar med att köra budbil, han langar ju mess som jag vet inte vad. Han hade över 600 credits idag. Han måste ju köra blancolån.
Finns en Putte som också laddar på rikligt med krediter. Sist jag skrev till honom så hade han runt 540 krediter laddade. Men det gick sakta neråt för honom.
2020-08-08, 03:41
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkhullk
Jävligt underhållande tråd och ni verkar vara ett gäng outbildade idioter hela högen (ta det på bästa möjliga sätt) Hur kan ni jobba för sådana slavlöner som 50:- / timmen? Ni kan städa toaletter på halvtid för samma månadslön. Fast skillnaden är att ni sitter 10h on dagen och pratar snusk med gubbar med funktionsnedsättningar /mvh

Om någon här är en idiot är det du. Och nej, jag är allmänbildad och har kandidatexamen i tre ämnen men vägrar skatta.
2020-08-08, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
Om någon här är en idiot är det du. Och nej, jag är allmänbildad och har kandidatexamen i tre ämnen men vägrar skatta.
vilka ämnen, genusvetenskap elr

snubben la 500k på chatta de skämmigt, alltid sur sådär
2020-08-08, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Finns en Putte som också laddar på rikligt med krediter. Sist jag skrev till honom så hade han runt 540 krediter laddade. Men det gick sakta neråt för honom.

Den här snubben har alltid hundratals krediter, det känns som att han bränner 300 per dag minst.
2020-08-08, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
vilka ämnen, genusvetenskap elr

snubben la 500k på chatta de skämmigt, alltid sur sådär

Känns som att alla som kommer in i tråden och ska berätta hur dåliga vi är har kärat ner sig i fitnesstjejen Lisa 23. Tyvärr blev det ingen romans och nu är livet hårt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in