Fan han asiaten som jobbar med att köra budbil, han langar ju mess som jag vet inte vad. Han hade över 600 credits idag. Han måste ju köra blancolån.
Finns en Putte som också laddar på rikligt med krediter. Sist jag skrev till honom så hade han runt 540 krediter laddade. Men det gick sakta neråt för honom.
Jävligt underhållande tråd och ni verkar vara ett gäng outbildade idioter hela högen (ta det på bästa möjliga sätt) Hur kan ni jobba för sådana slavlöner som 50:- / timmen? Ni kan städa toaletter på halvtid för samma månadslön. Fast skillnaden är att ni sitter 10h on dagen och pratar snusk med gubbar med funktionsnedsättningar /mvh
Om någon här är en idiot är det du. Och nej, jag är allmänbildad och har kandidatexamen i tre ämnen men vägrar skatta.
Finns en Putte som också laddar på rikligt med krediter. Sist jag skrev till honom så hade han runt 540 krediter laddade. Men det gick sakta neråt för honom.
Den här snubben har alltid hundratals krediter, det känns som att han bränner 300 per dag minst.
snubben la 500k på chatta de skämmigt, alltid sur sådär
Känns som att alla som kommer in i tråden och ska berätta hur dåliga vi är har kärat ner sig i fitnesstjejen Lisa 23. Tyvärr blev det ingen romans och nu är livet hårt.