2020-08-06, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Det enda jag vet om CW är att det har klagats enormt på väldigt låg trafik här i tråden, runt 30 mess i timmen, och det blir ju inte mycket med 0,12/mess.

För all del, solida köer hela sommaren dock, annat vore underligt.

Jag hade lätt kört JH om dom ställde rimliga krav på opsen och hade en bättre fungerande plattform.
2020-08-06, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkhullk
Jävligt underhållande tråd och ni verkar vara ett gäng outbildade idioter hela högen (ta det på bästa möjliga sätt) Hur kan ni jobba för sådana slavlöner som 50:- / timmen? Ni kan städa toaletter på halvtid för samma månadslön. Fast skillnaden är att ni sitter 10h on dagen och pratar snusk med gubbar med funktionsnedsättningar /mvh

Jag gör detta på mitt ordinarie jobb, skriver meddelanden fram till lunch måndag-fredag och drar kanske ca 6k i månaden, tid som jag annars hade använd på Flashback osv. Så lätt värt det för mig.
2020-08-07, 00:46
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Jävligt underhållande tråd och ni verkar vara ett gäng outbildade idioter hela högen (ta det på bästa möjliga sätt) Hur kan ni jobba för sådana slavlöner som 50:- / timmen? Ni kan städa toaletter på halvtid för samma månadslön. Fast skillnaden är att ni sitter 10h on dagen och pratar snusk med gubbar med funktionsnedsättningar /mvh
Fräschare doft att jobba hemifrån än att skura toaletter när folk ser på
Många sitter ju i flera timmar och skriver medan de kollar på serier eller liknande. Då kan man lika gärna kolla på serier och få betalt samtidigt genom att skriva lite kåta mess.
Är hellre hemma och kan jobba vid en pool och tar ut 13k/månaden utan att skatta än att städa toaletter. som luktar piss (i bästa fall) och skatta för mödan. Sitter dock i 5-7 timmar, ej 10.
Sedan har nog de flesta som jobbar med detta en sidoinkomst också. Aktier eller liknande.
2020-08-07, 04:31
Medlem
Citat:
Salty ass, bara för du förlora pengar på sajten såg din farfar på sajten
2020-08-07, 13:34
Medlem
se8035s avatar
I targets logg: Hej där. Jag ser att du inte har nämnt din stad. Kan du berätta var du bor?
2020-08-07, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
I targets logg: Hej där. Jag ser att du inte har nämnt din stad. Kan du berätta var du bor?

Såg en som hade loggat att player inte hade berättat vart hon bor trots förfrågan om det. Seriöst, hur korkade är folk egentligen?
2020-08-07, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Såg en som hade loggat att player inte hade berättat vart hon bor trots förfrågan om det. Seriöst, hur korkade är folk egentligen?

Såg en bra jag med nyss, profilbild på kunden, blåneger, loggat: "Svart kille".
2020-08-07, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Såg en bra jag med nyss, profilbild på kunden, blåneger, loggat: "Svart kille".

Vilken stjärna. Saknas bara fullständig kukanalys. Hur stor är kuken? Är kuken svart? Är kuken gul? Sover kuken? Är kuken erigerad?
2020-08-07, 17:01
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
hahahahah.
2020-08-07, 17:56
Medlem
Folk får logga vad dom vill helt ärlig, folk får logga att deras farmor har rakad fitta jag bryr mig inte. Men min jävla döende önskan är att alla börjar sköta sitt och inte golar ner kollegor, inte krånglar till det. Fan hela grejen är så enkel men folk gör det så svårt för sig. Det är samma typ av dumhet som gubbarna lider av, dom förtjänar varandra.
2020-08-07, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Folk får logga vad dom vill helt ärlig, folk får logga att deras farmor har rakad fitta jag bryr mig inte. Men min jävla döende önskan är att alla börjar sköta sitt och inte golar ner kollegor, inte krånglar till det. Fan hela grejen är så enkel men folk gör det så svårt för sig. Det är samma typ av dumhet som gubbarna lider av, dom förtjänar varandra.

Golare har inga polare?
2020-08-07, 22:45
Medlem
Fan han asiaten som jobbar med att köra budbil, han langar ju mess som jag vet inte vad. Han hade över 600 credits idag. Han måste ju köra blancolån.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in