2020-07-31, 05:46
Medlem
We-Are-Ones avatar
Jag har varit med om väldigt mycket övernaturligt.

Något som kanske inte många känner till, är att det är möjligt och besöka andra människors drömmar.
Jag har haft ett flertal kontakter som är duktiga på detta och jag har fått uppleva det flera gånger.
Citera
2020-08-07, 19:43
Medlem
CoralinesGhosts avatar
Nej, skärpning hörni! När jag bestämmer mig för att bevista den här tråden så beror det på att jag vill läsa om topic, dvs vad folk har upplevt för övernaturliga händelser. Det finns många trådar där man man debattera om huruvida spöken finns eller inte, gör det inte här please. 🙂
Citera
2020-08-08, 14:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CoralinesGhost
Nej, skärpning hörni! När jag bestämmer mig för att bevista den här tråden så beror det på att jag vill läsa om topic, dvs vad folk har upplevt för övernaturliga händelser. Det finns många trådar där man man debattera om huruvida spöken finns eller inte, gör det inte här please. 🙂

Eftersom det inte går att bevisa att något är övernaturligt så kan du inte heller läsa om sånna händelser.
Däremot vad folk TROR kan vara en överntaurlig händelse finns det gott om att läsa i tråden.
Citera
2020-08-08, 16:05
Medlem
TwoThousands avatar
Startade dagen mottaglig i direkt kontakt med besök på platsen för sovit över på ett spökhus för allmän kännedom ett väldigt okänt hushåll i norra delen av landet.

Fokuserar på den korta stund vi hade tillsammans efter en lång konversation beslutade sig för att lämna då inte ville vara ett spöke som vandrar runt i hemligheten..

Besöket beslutade sig för att vandra gentemot ljuset och domens dag efter en lång stund övertalning.
Enligt rykten så här efterhand fick ett nytt liv och väntar på födelse för att komma tillbaka till jorden.

Revolution.
Citera
2020-08-08, 16:12
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av We-Are-One
Jag har varit med om väldigt mycket övernaturligt.

Något som kanske inte många känner till, är att det är möjligt och besöka andra människors drömmar.
Jag har haft ett flertal kontakter som är duktiga på detta och jag har fått uppleva det flera gånger.

ok, hur har du märkt av det?
Citera
2020-08-08, 22:24
Medlem
CoralinesGhosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volldteckt
Eftersom det inte går att bevisa att något är övernaturligt så kan du inte heller läsa om sånna händelser.
Däremot vad folk TROR kan vara en överntaurlig händelse finns det gott om att läsa i tråden.

Ok, låt oss säga så. Tråden är hur som helst inte ämnad för diskussioner kring spökens existens eller icke-existens. Det finns en hel hög av sådana misstänker jag. Ingen brukar någonsin ändra ståndpunkt i dessa, så de brukar sällan ge särskilt mycket hur som helst. Låt oss slippa dessa diskussioner här.
Citera
2020-08-08, 23:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CoralinesGhost
Ok, låt oss säga så. Tråden är hur som helst inte ämnad för diskussioner kring spökens existens eller icke-existens. Det finns en hel hög av sådana misstänker jag. Ingen brukar någonsin ändra ståndpunkt i dessa, så de brukar sällan ge särskilt mycket hur som helst. Låt oss slippa dessa diskussioner här.

Många barn tror på spöken men det försvinner oftast med åldern, så det är visst vanligt att folk ändrar ståndpunkt. En bidragande orsak till att folk ändrar ståndpunkt är just diskussion och debatt, så det ger visst mycket. En minoritet på 17% (alla över 16 år) tror på spöken i Sverige enligt VoF-undersökningen 2015.

Men du har rätt i att det nog inte hör hemma här.
Citera
2020-08-09, 18:45
Medlem
TwoThousands avatar
Automatisk eld givning skjuter salut för ett par övernaturliga människor sitter fullt mottagliga på platsen kommunicerar med döda människor i den allra största hemligheten.

Vaknade upp tidigt på morgonen mottaglig kommunicerade med döda människor först när dom började att kasta möbler runt omkring i rummet, du vet hur det här fungerar håller det kortfattat när berättar att dom fick hjälp hela vägen till ljuset.
Citera
2020-08-10, 15:40
Medlem
TwoThousands avatar
Idag var det en lugn dag, vaknade upp utan att behöva bli mottaglig och kommunicera med döda människor tidigt på morgonen.

Men senare på dagen på väg till affären fick besök av en gammal kamrat så stannade till vid en bänk och kommunicerade med denna när fick ett meddelande att framföra till kamrats anhöriga kvar i livet.
Citera
2020-08-13, 14:10
Medlem
TwoThousands avatar
Vandrade runt inne hos obducenten kommunicerade med dom människor som ligger där döda fångade i kroppen oförmögen att längre röra på sig.

Ett speciellt fall på platsen en grabb hade blivit mördad och inte var förberedd för verkligheten utan trodde allt var en mardröm som inte gick att vakna upp ur.

Kommer ta flera dagar för att återhämta sig från dessa hemska upplevelser i dagens indoktrinerade samhälle där ingen får syssla med paranormalt och ockult.
Citera
2020-08-16, 16:45
Medlem
TwoThousands avatar
Du har hört om tidigare vittnesmål men denna är något annorlunda med det!

Anlände till huset och gick genast in genom dörren kände att iakttog mig genast på platsen tills att öppnade upp förmågan och fick syn på den döde som stod och stirrade på mig.-

Visste inte ens vilken tid det var andas inte ens längre förvånad och arg över vår ankomst men förklarar för oss när beslöt sig för att lämna att hade varit där allt för länge på platsen.-
Citera
2020-08-18, 17:37
Medlem
betlebubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volldteckt
En person har upplevt något vetenskapen inte kan förklara ännu & återberättar det medans tvivlare är de som gissar & tror rent sakligt som du gör som inte har bevisbörda åt något håll, därmed inte sagt att det inte kan vara lögn. Det finns igen logisk evidens på att vad som helst är möjligt eller omöjligt.
Senast redigerad av betlebub 2020-08-18 kl. 17:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in