2020-08-06, 22:12
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sir.hzzz
Källan bedömdes som trovärdig av nöjet men beroendet skada bara han själv därför så blir det ingen story av det.
Han slår mig verkligen inte som en kolatorsk, vilket skitsnack. Om något så beter han sig mer som en plågad nykterist.
Citera
2020-08-06, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sir.hzzz
Ja varifrån nöjet får infon vet jag inte, nån i hans närhet som vill ha lite tipspengar kanske, alla tips är anonymitetsskyddade också.

Har inte så bra inblick i hans liv alls faktiskt, men fick genom en väns vän som stod honom ”nära” från hemmaplan när han bodde i Tyskland höra tvärt om. Nämligen. Men de var ju många år sen
Citera
2020-08-07, 11:27
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osaklig
Darin är gay idag men har förmodligen inte alltid varit det. Jag tycker mig sett han känna saker för kvinnor. Han har varit bisexuell och anpassat sig med åren då han verkat haft det tufft med kvinnor av en eller annan anledning.

Vad jag försöker säga är att sexualiteten hos en människa är anpassningsbar om man går igenom tillräckligt mycket stress. Sexualiteten för alla kan ses på som ett spektrum. Många män har vag attraktion till män och använder skämt som försvarsmekanismer för denna sociala anomali.

Det finns studier kring detta. Jag har också egen erfarenhet. Jag är mest hetero men har börjat att dra åt det bisexuella hållet efter mycket stressiga livshändelser som förändrat min syn på livet. Än så länge så attraheras jag bara lite svagt av feminina män men jag vet att detta kommer att förstärkas med tiden.

Bögerier historiskt sett har blivit vanligare under omständigheter där kvinnor inte är tillgängliga under långa och stressiga perioder.
Darin har naturligtvis varit bög hela tiden. Precis som Eric Sade. Bland artister som vänder sig till småflickor på kanske 6 år funkar det inte att sälja skivor genom att vara bög. En stor del går ut på att vara söt så barnen kan fantisera om dessa som sin första pojkvän.
Citera
2020-08-07, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Där ser man, jag trodde åtminstone han var bi, eftersom han bonkade Maja från The Sounds när de var med i Så Mycket Bättre.

Kan detta stämma? Tyckte han såg väldigt awkward ut bara när hon satte sig i.hans knä. Såg ut som det fanns noll spänning där. Kanske hände ngt trots allt då..
Citera
2020-08-07, 13:49
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Han slår mig verkligen inte som en kolatorsk, vilket skitsnack. Om något så beter han sig mer som en plågad nykterist.
Nej verkligen inte. En plågad nykterist låter närmare sannigen.
Citera
2020-08-07, 14:22
Medlem
RosaRosaRosaRosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Darin har naturligtvis varit bög hela tiden. Precis som Eric Sade. Bland artister som vänder sig till småflickor på kanske 6 år funkar det inte att sälja skivor genom att vara bög. En stor del går ut på att vara söt så barnen kan fantisera om dessa som sin första pojkvän.

Dumheter. Det är bara Darin själv som kan uttala sig om det.

Sluta biologisera något som självklart inte är predestinerat. Sexuell läggning är inget konstant utan beroende av miljöfaktorer och livserfarenheter; i slutändan fria val i en fri värld utan förväntningar eller fördomar.

Andelen med annan läggning än den förhärskande heterosexualiteten varier stort över tid, kultur och religion, med vilket får förstås att sociala normer och kultur avgör och inte biologi. I det antika Grekland rådde stor öppenhet avseende sexuell läggning, vilket medförde att det sågs som helt naturligt med homosexuell kärlek, som också var mycket vanlig. På motstående sida möter vi Nazityskland där homosexualitet kunde straffas med döden.
Citera
2020-08-07, 15:52
Medlem
Haha vad kul att läsa hela hur det spekulerades i början av tråden. Men nu har jag bara en sak att säga. Välkommen ut Darin!
Citera
2020-08-07, 16:13
Medlem
FFL88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GladFlata
Haha vad kul att läsa hela hur det spekulerades i början av tråden. Men nu har jag bara en sak att säga. Välkommen ut Darin!
Exakt, otroligt att någon har ens tvivlat på om Darin-kraken är böckling, har ju varit allmänt känt sedan väldigt länge, är ju mest tragiskt att han väljer att "gå ut" med det just nu när karriären går risigare än vanligt.
Citera
2020-08-07, 17:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FFL88
Exakt, otroligt att någon har ens tvivlat på om Darin-kraken är böckling, har ju varit allmänt känt sedan väldigt länge, är ju mest tragiskt att han väljer att "gå ut" med det just nu när karriären går risigare än vanligt.

En säng av rosor går ju bra iaf, känns snarare som han haft en uppgång igen på senare tid med den låten. Vem han väljer att ligga med är ju tämligen ointressant för gemene man.
Citera
2020-08-07, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Dumheter. Det är bara Darin själv som kan uttala sig om det.

Sluta biologisera något som självklart inte är predestinerat. Sexuell läggning är inget konstant utan beroende av miljöfaktorer och livserfarenheter; i slutändan fria val i en fri värld utan förväntningar eller fördomar.

Andelen med annan läggning än den förhärskande heterosexualiteten varier stort över tid, kultur och religion, med vilket får förstås att sociala normer och kultur avgör och inte biologi. I det antika Grekland rådde stor öppenhet avseende sexuell läggning, vilket medförde att det sågs som helt naturligt med homosexuell kärlek, som också var mycket vanlig. På motstående sida möter vi Nazityskland där homosexualitet kunde straffas med döden.

Nej, precis som RosaRosa skrev har han antingen alltid vart bög, eller så är han bisexuell och har antingen valt att inte gå ut med det då det potentiellt kunde förstöra hans "karriär" (absolut störst sannolikhet att detta är fallet), eller så har han först nu fattat att det inte är vanligt att vara intresserad av båda och att alla andra helt enkelt bara valt att fokusera på det motsatta könet, och nu inser att det är något ovanligt, och vill göra det till en grej.

Jag är själv bög, har många bög- och bisexuella vänner. Antingen har de "alltid" (sedan typ ålder 11-15) vetat att de är bögar och därefter antingen tryckt undan det, eller accepterat det, eller om de är bi, helt enkelt valt att blunda för den sidan av sin sexualitet och antagit att alla andra gör samma sak. Det är förövrigt därifrån de flesta homofober som konstant skriker att man kan välja att vara bög eller inte får sina argument- eftersom de ofta är bisexuella och faktiskt kan välja, och antar att alla känner så.
Citera
2020-08-07, 21:13
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GladFlata

Darin ska lära sig att tala sanning om sig själv. Han är mellanösternkille och bög - varken mer eller mindre !
Citera
2020-08-08, 04:23
Medlem
Mycket böghat från andra kurder bland kommentarerna på hans instagram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in