2020-08-06, 05:55
Medlem
Trodde faktiskt att Darin var ett flicknamn från början men har fått veta att det är ett hen-namn, precis som Kim.
Undrar hur mycket ett namn påverkar en persons utveckling?
Med tanke på undersökningen om att kriminella ofta har namn som slutar på y, som Tommy, Ronny och Sonny.
Citera
2020-08-06, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
Trodde faktiskt att Darin var ett flicknamn från början men har fått veta att det är ett hen-namn, precis som Kim.
Undrar hur mycket ett namn påverkar en persons utveckling?
Med tanke på undersökningen om att kriminella ofta har namn som slutar på y, som Tommy, Ronny och Sonny.

Jag var säker på att det var ett efternamn.
Citera
2020-08-06, 08:30
Medlem
UgLyBastards avatar
oj, Darin har kommit ut ur garderoben och "de stora" tidningarna skriver om det.
att bögen är bög, det har jag sagt sen första gången jag såg honom.
hur fan kan det bli en nyhet att en bög är bög?
Citera
2020-08-06, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UgLyBastard
oj, Darin har kommit ut ur garderoben och "de stora" tidningarna skriver om det.
att bögen är bög, det har jag sagt sen första gången jag såg honom.
hur fan kan det bli en nyhet att en bög är bög?
😂... Media ville väl bara bekräfta att allas bedömningar varit korrekta i alla år. Samt ett sätt att dra in lite click-pengar kring en annars totalt bortglömd "kändis".
Citera
2020-08-06, 15:30
Medlem
Darin är gay idag men har förmodligen inte alltid varit det. Jag tycker mig sett han känna saker för kvinnor. Han har varit bisexuell och anpassat sig med åren då han verkat haft det tufft med kvinnor av en eller annan anledning.

Vad jag försöker säga är att sexualiteten hos en människa är anpassningsbar om man går igenom tillräckligt mycket stress. Sexualiteten för alla kan ses på som ett spektrum. Många män har vag attraktion till män och använder skämt som försvarsmekanismer för denna sociala anomali.

Det finns studier kring detta. Jag har också egen erfarenhet. Jag är mest hetero men har börjat att dra åt det bisexuella hållet efter mycket stressiga livshändelser som förändrat min syn på livet. Än så länge så attraheras jag bara lite svagt av feminina män men jag vet att detta kommer att förstärkas med tiden.

Bögerier historiskt sett har blivit vanligare under omständigheter där kvinnor inte är tillgängliga under långa och stressiga perioder.
Citera
2020-08-06, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osaklig
Darin är gay idag men har förmodligen inte alltid varit det. Jag tycker mig sett han känna saker för kvinnor. Han har varit bisexuell och anpassat sig med åren då han verkat haft det tufft med kvinnor av en eller annan anledning.

Vad jag försöker säga är att sexualiteten hos en människa är anpassningsbar om man går igenom tillräckligt mycket stress. Sexualiteten för alla kan ses på som ett spektrum. Många män har vag attraktion till män och använder skämt som försvarsmekanismer för denna sociala anomali.

Det finns studier kring detta. Jag har också egen erfarenhet. Jag är mest hetero men har börjat att dra åt det bisexuella hållet efter mycket stressiga livshändelser som förändrat min syn på livet. Än så länge så attraheras jag bara lite svagt av feminina män men jag vet att detta kommer att förstärkas med tiden.

Bögerier historiskt sett har blivit vanligare under omständigheter där kvinnor inte är tillgängliga under långa och stressiga perioder.
Sexualiteten för mig är inte alls anpassningsbar.

Jag har enbart blivit kär i män/killar, aldrig känt någon dragning till kvinnor. Är själv tjej.

Vet flera tjejer som säger samma sak. Media blåser upp det där med att typ alla tjejer vill ligga med tjejer, eller önskar.

Nej det är totalt fel, majorieteten dras enbart till män.
Citera
2020-08-06, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Osaklig

bögeriet har tagit andra former. kan säkert vara lättare i många lägen att leva med en annan man, som man då. Jag undrar lite om sexet, man behöver inte ens ligga med varandra. det går att lösa på andra sätt framförallt om man är en sån pop-artist tänker jag. Bög. Vad är ens bög.

Vad är han för typ av bög nu då? Gillar han större håriga män eller sån som han själv eller bara vanliga män/killar. Vem vet. Kanske alla kvällstidningar? eller du
Citera
2020-08-06, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Sexualiteten för mig är inte alls anpassningsbar.

Jag har enbart blivit kär i män/killar, aldrig känt någon dragning till kvinnor. Är själv tjej.

Vet flera tjejer som säger samma sak. Media blåser upp det där med att typ alla tjejer vill ligga med tjejer, eller önskar.

Nej det är totalt fel, majorieteten dras enbart till män.
Det finns tendenser till bögerier hos många män. Psyket är som ett stort rum med politiska åsikter, om en stor majoritet har makten så kan fortfarande den lilla minoriteten slå ett slag vilket visar sig i den sociala världen och konst om man är tillräckligt uppmärksam. All sexuell attraktion börjar i ett intresse utöver det sexuella.

Jag tror på din erfarenhet men du kan samtidigt inte tala om saker du inte förstår dig på. Ditt perspektiv är begränsat. Folk tror allt möjligt om sina personligheter under andra avseenden än sexualiteten och blir överraskade över sina förmågor och kreativitet.

Du tror att du vet mer om dig själv än vad du egentligen vet. Hade du faktiskt känt dig själv in i minsta detalj så hade du aldrig begått misstag. Vi begår misstag för att vår kunskap om våra egna förmågor felar.

Edit: Du känner dig själv mer på ett emotionellt plan än ett intellektuellt och det formar dina erfarenheter och åsikter. Betyder inte att du har fel men jag ville sätta dit lite fler nyanser.
Senast redigerad av Osaklig 2020-08-06 kl. 20:13.
Citera
2020-08-06, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
bögeriet har tagit andra former. kan säkert vara lättare i många lägen att leva med en annan man, som man då. Jag undrar lite om sexet, man behöver inte ens ligga med varandra. det går att lösa på andra sätt framförallt om man är en sån pop-artist tänker jag. Bög. Vad är ens bög.

Vad är han för typ av bög nu då? Gillar han större håriga män eller sån som han själv eller bara vanliga män/killar. Vem vet. Kanske alla kvällstidningar? eller du
Bög är en term som pekar på något fenomen. Visst kan vi använda andra ord, vrida och vända om vi vill. Det slutar ändå inte annorlunda, vi alla vinner oavsett.

Jag vet inte vad Darin gillar men jag hoppas han mår bra.
Citera
2020-08-06, 21:34
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga

Daarin tänder givetvis på muslimska män, och särskilt Irakier. Han är ju själv kurd, så han är ju en stolthet för dom muslimska länderna. Men han får sluta utge sig för att vara italienare, då italienarna INTE är så svartmuskiga som han är.
Senast redigerad av Bullfetta 2020-08-06 kl. 21:38.
Citera
2020-08-06, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Wow det här har jag verkligen inte hört. Vart kommer info ifrån?
Ja varifrån nöjet får infon vet jag inte, nån i hans närhet som vill ha lite tipspengar kanske, alla tips är anonymitetsskyddade också.
Citera
2020-08-06, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hur sanningsenligt det är kan man ju fråga sig.
Källan bedömdes som trovärdig av nöjet men beroendet skada bara han själv därför så blir det ingen story av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in