2020-08-08, 06:00
Medlem
Han kommer bli till halal om han sätter sin fot i hemlandet, därav har han fastställd att aldrig åka tillbaka
Citera
2020-08-08, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Tror inte en sekund på att han är bög. Han fiskar enbart efter likes på sociala medier. Det är ju "trendigt" att vara bög nuförtiden. Är väll bara en tidsfråga innan Bianca Ingrosso kommer ut som lesbisk eller Pontus Gårdinger kommer ut och berättar hur mycket han gillar att bli knullad i röven av MENA-folk.

Han känner sig coolt av att vara homo nu när det är 2020
Citera
2020-08-08, 09:08
Medlem
thaimans avatar
Han må vara bög eller va fan som. Men något mjäkigare och totalt ointressant inom det gebitet finns inte.
Fy fan vilken jävla trist figur.
Citera
2020-08-08, 11:50
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
En kille som älskat att klä sig i glittriga kläder och dansat till playback-musik sedan han var 5 år. Som ständigt ser glad oförarglig och välkammad ut. Som numera sjunger svenska folklore-sånger likt Evert Taube på svensktoppen. Vem kunde anat.
Citera
2020-08-08, 12:18
Medlem
Proras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Varför försöker du förtala Pontus G? Har han nobbat dig eller? Hur som helst är det inte vad ämnet handlar om.

Darin är modig som i dagens klimat kommer ut trots att han inte behövt eller ska behöva göra sin läggning offentlig.

Förtala? Jag skrev bara ett tramsigt svar på ett tramsigt inlägg.

Beträffande Darin har han väl yrkesmässigt inget att vare sig vinna eller förlora på sitt offentliggörande. Mer så däremot inom den egna etniska gruppen, kan man anta. Homosexualitet ses inte alltid på med blida ögon i många invandrargrupper. Antagligen väger dock lättnaden att inte behöva smussla tyngre. Önskar Darin all lycka och välgång, även om hans musik inte riktigt faller mig i smaken.
Citera
2020-08-08, 13:33
Medlem
LarsPeterForsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Förtala? Jag skrev bara ett tramsigt svar på ett tramsigt inlägg.

Beträffande Darin har han väl yrkesmässigt inget att vare sig vinna eller förlora på sitt offentliggörande. Mer så däremot inom den egna etniska gruppen, kan man anta. Homosexualitet ses inte alltid på med blida ögon i många invandrargrupper. Antagligen väger dock lättnaden att inte behöva smussla tyngre. Önskar Darin all lycka och välgång, även om hans musik inte riktigt faller mig i smaken.
Såvitt jag minns så är han uppvuxen med en ensamstående mamma där pappan inte funnits i bilden. Tror inte det varit släktingar som varit problemet.
Citera
2020-08-08, 15:35
Medlem
apanola IIs avatar
Darin kommer ut som bög, hur kommer det att gå med relationen till hans babbe-släkt? kommer hans indragande av pengar att trumfa skammen över att han är släktens enda officiella bög?
troligen inte, nu är han persona non grata på kommande släktkalas.

Är Darin kurd eller? Nån som vet?
Citera
2020-08-08, 21:53
Medlem
Bacchus94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Darin kommer ut som bög, hur kommer det att gå med relationen till hans babbe-släkt? kommer hans indragande av pengar att trumfa skammen över att han är släktens enda officiella bög?
troligen inte, nu är han persona non grata på kommande släktkalas.

Är Darin kurd eller? Nån som vet?

Ja, han är kurd. Vi får hoppas att hans kändisskap övertrumfar det faktum att han är bög så att han slipper bli hedersmördad av släkten.
Senast redigerad av Bacchus94 2020-08-08 kl. 21:56.
Citera
2020-08-09, 08:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bacchus94
Ja, han är kurd. Vi får hoppas att hans kändisskap övertrumfar det faktum att han är bög så att han slipper bli hedersmördad av släkten.

Nu kan jag i och för sig inte svara för hela Darins släkt men hans syster har åtminstone visat sitt stöd bland instagramkommentarerna. Det kan nog tolkas (med försiktighet) som att familjen/släkten inte har några större problem med hans sexuella läggning.
Citera
2020-08-10, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bacchus94
Nu är jag inte expert kring kurders kultur och kan ha fel men jag har för mig att de generellt inte tar religion lika seriöst som andra folkgrupper i mellanöstern. Att de med andra ord inte har en sådan primitiv bokstavlig tolkning av koranen.

Jag växte upp i ett mångkulturellt område och hade bekanta som var kurder och jag fick den uppfattningen bland dessa familjer. Inte för att det räcker som erfarenhet för döma det folkets kultur.

Jag nämner något med Darin för att inte riskera off topic: Jag tycker det relativt lilla jag hört av hans musik är fin. De senare svenska singlarna upplever jag som fina enkla radio låtar.

Det är trots allt ”kändisskvaller” så nämner att jag sett honom irl och han verkade rätt blyg.
Senast redigerad av Osaklig 2020-08-10 kl. 09:31. Anledning: On topic
Citera
2020-08-12, 15:56
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback-profilen
Kan detta stämma? Tyckte han såg väldigt awkward ut bara när hon satte sig i.hans knä. Såg ut som det fanns noll spänning där. Kanske hände ngt trots allt då..

Jajamensan! De var t o m så kåta att de lämnade snyft- och uppträdande-middagen i förtid, för att pöka.
Citera
2020-08-13, 02:31
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Jajamensan! De var t o m så kåta att de lämnade snyft- och uppträdande-middagen i förtid, för att pöka.
Med tanke på att darin e bög, så knulla han troligtvis inte henne, mer troligt att maja rövknulla lilla feminina darin med en strapon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in