2020-08-04, 02:49
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDMArookien
Tror jag råkat ut för det med, var ett dygn sedan jag tog sista linan, kan fortfarande inte sova.
Ja segt...
Får se hur det blir för mig då.
Citera
2020-08-07, 09:50
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Glöm att ni har fått tjack utbankat med Crystal meth.

Varför skulle man banka ut något som säljs för 200kr/g med något man kan få runt 1000kr/g för?

Måste vara årets mest korkade becknare att banka för att gå med förlust. Tanken är ju att man bankar för att tjäna mer
Citera
2020-08-07, 09:53
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME

Varför skulle man banka ut något som säljs för 200kr/g med något man kan få runt 1000kr/g för?

Måste vara årets mest korkade becknare att banka för att gå med förlust. Tanken är ju att man bankar för att tjäna mer

Håller med. Dessutom hade man vetat att det var crystal meth, både på utseende av drogen och hur ruset känns.
Citera
2020-08-07, 19:48
Medlem
Dom menar väl att det e bankat med meta och det är väl visst skillnad på ice och pulvermeta eller har jag fel?
Citera
2020-08-08, 21:21
Medlem
beardbraids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME

Inte för bättre vikt, men för annan effekt. På mitt lokala darknet-becknarforum saluförs såväl "Dundertjack, med lagom meta-kick!!!" som "Hederligt gammaldags knegar-tjack, garanterat meta-fritt!!!".

Jag själv som inte är ute efter rus utan bara duttar lite försiktigt väljer alltid det senare.
Citera
2020-08-08, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Inte för bättre vikt, men för annan effekt. På mitt lokala darknet-becknarforum saluförs såväl "Dundertjack, med lagom meta-kick!!!" som "Hederligt gammaldags knegar-tjack, garanterat meta-fritt!!!".

Jag själv som inte är ute efter rus utan bara duttar lite försiktigt väljer alltid det senare.

Kan du eller någon förklara den Stora skillnaden på vanliga meta och crystal meth? Skillnad på rus lär det ju vara och hur mkt det ligger i dos skillnad. Vi alla vet ju att vanligt amfetamin bankas med meta som då uppenbarligen inte är lika dyrt som crystal meth att tillverka

Går det att tillverka pulvermeta på samma sätt som ice? Eller görs det ens i USA eller är det bara ice som gäller där?
Citera
2020-08-09, 00:26
Medlem
beardbraids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Kan du eller någon förklara den Stora skillnaden på vanliga meta och crystal meth? Skillnad på rus lär det ju vara och hur mkt det ligger i dos skillnad. Vi alla vet ju att vanligt amfetamin bankas med meta som då uppenbarligen inte är lika dyrt som crystal meth att tillverka

Går det att tillverka pulvermeta på samma sätt som ice? Eller görs det ens i USA eller är det bara ice som gäller där?

Crystal meth är en fribas, alltså rökbar, som crack-kokain. Det är inte vanligt "pulver". Det är den stora skillnaden, sedan får nån mer kunnig fylla i resten.
Citera
2020-08-09, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Crystal meth är en fribas, alltså rökbar, som crack-kokain. Det är inte vanligt "pulver". Det är den stora skillnaden, sedan får nån mer kunnig fylla i resten.

Allt det visste jag.. Vad är russkillnaden på CM och metamfetamin som ej är i fribas form? Vissa krossar väl sitt ice till pulver o snortar det så måste ju vara en potensfråga bland annat tänker jag..? Mvh
Citera
2020-08-10, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Allt det visste jag.. Vad är russkillnaden på CM och metamfetamin som ej är i fribas form? Vissa krossar väl sitt ice till pulver o snortar det så måste ju vara en potensfråga bland annat tänker jag..? Mvh

Har för mig att CM endast innehåller dex-meta, medans meta i pulverform är en blandning av levo/dex. Lite som att jämföra metamina med tjack från gatan som är blandning dex/levo.
Citera
2020-08-10, 20:57
Medlem
st33rs avatar
Metamfetamin ger ett fylligare starkare rus som jag ser som överlägset icke-metamfetamin.
Citera
2020-08-10, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Metamfetamin ger ett fylligare starkare rus som jag ser som överlägset icke-metamfetamin.

Aldrig tagit CM endast meta i sulfatform. Stämmer det som dom flesta säger att CM ger mindre adrenalinrush fast betydligt högre eufori och mer cleant rus än vanligt tjack? Finns en snubbe på youtube som har missbrukat både adderall och cm och han beskrev det så. Han sa dessutom att han inte skulle kunna avgöra vilken substans han tagit av dom under ett blindtest i mitten av ruset, däremot när man röker CM ska det ju ge en jävla rush i början
Citera
2020-08-10, 22:59
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
methamphetamine hydrochlorid/sulphate finns ju i sverige sen
några år tillbaka.Är det stor skillnad i effekt på crystal meth
och methamphetamine hydrochlorid salt??
Jag håller iaf med dig att tjacket är överlag ganska dåligt
i sverige.Jag fick köpa lite orört meta av en kg-snubbe
en gång och när jag gnällde på han att det var dåligt
fick jag inte handla mer där.
Iaf när det gäller metapulver tycker jag det är sämre än
vanligt amphetamine.Och kan säga att jag blir inte lika uppåt
på metapulver som på amphetamine,det man förlorar i höjd vinner
man i längd på ruset.
För 2-3 år sedan började det här metapulvret(glittertjacket)
bli mer vanligt än amphetamine-sulphate här i mellansverige
och i 2-3år har jag tyckt att tjacket varit halvdant eller kasst
rent ut sagt
Troligare är att det är nån sorts katinon som ger utslag på meta.
Katinonerna kommer ofta i kristallformer (badsalt)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in