2020-08-06, 13:12
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daz4me
Underbart! Vad kostade kalaset?
Det kommer jag inte ihåg. Själva massagedelen brukar kosta det dubbla mot normalt. Ibland får man mängdrabatt. Man ockuperar ju bara ett rum och gör ju inte av med dubbelt så många handdukar.
Jag har bara fått ett fyrhands HJ, det kostade 300. Alla andra gånger har ena tjejen gått. Då kostar ett knull som vanligt. Dvs 1000 och uppåt.
Citera
2020-08-06, 13:20
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daz4me
Underbart! Vad kostade kalaset?
Då har du gått till helt fel ställe.
Finns flera i 08 som har full service av 2.
Citera
2020-08-06, 13:25
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Då har du gått till helt fel ställe.
Finns flera i 08 som har full service av 2.
Ok, Får leta vidare.
Ett fyrhands HJ är inget vidare. Är inte så välutrustad att det ryms fyra händer.
Knull verkar omständigt med kondombyte mellan tjejerna
Ett dubbel BJ skulle däremot vara spännande att prova någon gång.
Citera
2020-08-06, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Instämmer. Tyvärr har alltid ena tjejen lämnat rummet när massagedelen är slut.
Oftast är det ägarinnan som överlåter till sin yngre kollega när det ska knullas.
Tur att det är en yngre tjej som tar knullet och inte en tant med häng pattar
Citera
2020-08-06, 13:29
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Tur att det är en yngre tjej som tar knullet och inte en tant med häng pattar
Säg inte det. Unga tjejer är ofta helt värdelösa på att suga.
Citera
2020-08-06, 14:54
Medlem
Citat:
Instämmer. Tyvärr har alltid ena tjejen lämnat rummet när massagedelen är slut.
Oftast är det ägarinnan som överlåter till sin yngre kollega när det ska knullas.

Ägarinnorna/mamasans är oftast de bästa. De ger alltid bäst massage och efterspelet brukar va en riktig skön och upphetsande stund.
Citera
2020-08-06, 16:22
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ok, Får leta vidare.
Ett fyrhands HJ är inget vidare. Är inte så välutrustad att det ryms fyra händer.
Knull verkar omständigt med kondombyte mellan tjejerna
Ett dubbel BJ skulle däremot vara spännande att prova någon gång.

Kondombyte????? Vem har sagt något om detta? Raka rör, inget annat gäller för mej
Citera
2020-08-06, 16:26
Medlem
Ren o frisk igen vågar man sig ut på stadens salonger i Malmö.via Facebook fann jag en salong som lät lovande. Har tidigare förkastat denna då den inte finns på TMG och från utsidan ger ett väldigt seriöst intryck. Inget för mig då.
Idag gick jag ändå dit då de tjejer jag såg på Facebook såg väldigt bra ut och inte stod på parad i Thaikläder direkt.
Framme vid dörren hänger skylten ” Endast bokade kunder” hmmm kanske mer seriösa ändå. Ringer på och en vacker liten tjej i vit sommarklänning öppnar för mig. Massage nu, visst finns det tid för det. Blir först orolig när hon kallar på sin kollega, men hon visar sig vara minst lika tilltalande. Svarta tighta kläder och en väl utmanande och byst. Massagen påbörjas med rygg och axlar. Uppenbart vad som kommer erbjudas så jag spelar lite svår. Ber henne knåda hårdare på ryggen då jag har ont där. Får en bra massage av ryggen och sedan benen. Nu kan hon inte låta bli att föra in fingrarna lite under handduken och väcka mig till liv. Riktigt bra teasing. Vändning och det går inte många minuter innan frågan kommer om vad jag önskar.
Allt erbjuds. FS 1500:-, säger tack men jag har bara 900:- med mig. Hon föreslår swish och jag förklarar att det inte är av intresse. 1000:- då? Nej jag har ju bara 900 i ficka får jag förklara en gång till. Ok betala nu så får du se vad du får....hur dum är jag som går på den? Jo jag testar, är ju faktiskt skoj med överraskningar och på detta sätt har jag ju inte köpt något olagligt. Betalar för något jag inte vet.
Vad hände då?
Jo hon fixa till så lemmen blev stor o stel. Gled ur sina kläder och körde lite body 2 body o man fick smaka riktigt bra fake bröst. Därefter på med kondom och rida o pussas. Till sist doggy en bra stund. Skulle väl kalla det en FS som hon utförde mycket bra för 900:-. Nöjd o glad, får kanske ge henne lite dricks nästa gång eller vågar man fråga om hennes kompis i oskuldsfull vit klänning då?
Citera
2020-08-06, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicha
Ren o frisk igen vågar man sig ut på stadens salonger i Malmö.via Facebook fann jag en salong som lät lovande. Har tidigare förkastat denna då den inte finns på TMG och från utsidan ger ett väldigt seriöst intryck. Inget för mig då.
Idag gick jag ändå dit då de tjejer jag såg på Facebook såg väldigt bra ut och inte stod på parad i Thaikläder direkt.
Framme vid dörren hänger skylten ” Endast bokade kunder” hmmm kanske mer seriösa ändå. Ringer på och en vacker liten tjej i vit sommarklänning öppnar för mig. Massage nu, visst finns det tid för det. Blir först orolig när hon kallar på sin kollega, men hon visar sig vara minst lika tilltalande. Svarta tighta kläder och en väl utmanande och byst. Massagen påbörjas med rygg och axlar. Uppenbart vad som kommer erbjudas så jag spelar lite svår. Ber henne knåda hårdare på ryggen då jag har ont där. Får en bra massage av ryggen och sedan benen. Nu kan hon inte låta bli att föra in fingrarna lite under handduken och väcka mig till liv. Riktigt bra teasing. Vändning och det går inte många minuter innan frågan kommer om vad jag önskar.
Allt erbjuds. FS 1500:-, säger tack men jag har bara 900:- med mig. Hon föreslår swish och jag förklarar att det inte är av intresse. 1000:- då? Nej jag har ju bara 900 i ficka får jag förklara en gång till. Ok betala nu så får du se vad du får....hur dum är jag som går på den? Jo jag testar, är ju faktiskt skoj med överraskningar och på detta sätt har jag ju inte köpt något olagligt. Betalar för något jag inte vet.
Vad hände då?
Jo hon fixa till så lemmen blev stor o stel. Gled ur sina kläder och körde lite body 2 body o man fick smaka riktigt bra fake bröst. Därefter på med kondom och rida o pussas. Till sist doggy en bra stund. Skulle väl kalla det en FS som hon utförde mycket bra för 900:-. Nöjd o glad, får kanske ge henne lite dricks nästa gång eller vågar man fråga om hennes kompis i oskuldsfull vit klänning då?

Tungt ställe du varit på, där finns lite mörka sensuella röster också.
Släng nu iväg lite fler inlägg, så du kommer upp i 50.
Citera
2020-08-06, 22:36
Medlem
Sebulba66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hurdy
Tungt ställe du varit på, där finns lite mörka sensuella röster också.
Släng nu iväg lite fler inlägg, så du kommer upp i 50.
Detta ställe har jag också varit på, en mycket trevlig och fin tjej som tog hand om mig på bästa sätt, trevlig som fasen var hon också. Någon med mörk sensuell röst märkte jag inte av, hon var själv på salongen när jag var där.
Citera
2020-08-06, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebulba66
Detta ställe har jag också varit på, en mycket trevlig och fin tjej som tog hand om mig på bästa sätt, trevlig som fasen var hon också. Någon med mörk sensuell röst märkte jag inte av, hon var själv på salongen när jag var där.

Låter som att du ligger back i dina recensioner.
Skriv fler!
Citera
2020-08-06, 23:44
Avslutad
Kanske är helt OT och jag som är paranoid och nojig men är de ingen här som är rädd för att ett Thaimassage-ställe har gömda kameror och filmar eventuella ”extratjänster” för att sedan bedriva utpressning av tex gifta kunder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in