2020-08-02, 16:55
Medlem
Så var det dags igen..
Med tankarna på förra omgången och besvikelsen över att förra stället inte svarade när jag spontant slängde iväg ett sms, så får det bli en annan gång. Men det föll sig som så att jag befann mig i huvudstaden, lite tågstrul gjorde att jag hamnade i norrort.
Kollade runt på guiden och andra ställen efter recensioner, hittade ett som var inom promenad avstånd från pendeln, men på hemsidan stod det tydligt att all behandling sker med underkläderna på!(?) Jag orkade inte riktigt vara samhällshjälte och prova min lycka, så jag gick åt motsatt håll och efter en liten stund så såg jag flaggor vajja i vinden.
Ringer på och där kommer en liten 45+ mullig thai madam, tänker att det måste vara självaste mama-san och att hon har övriga tjejer i bakre delarna av stallet. Jag kommer ganska snart inse att det bara är hon och hennes like till kollega som vaggar runt med dammsugaren.
Men efter en lång tågresa så känner jag mest att den här kvinnan borde kunna knåda ordentligt.
Jag betalar för en halvtimme eftersom det var ungefär den tid jag hade att slå ihjäl, blir invisad och börjar klä av mig när hon gör i ordning rummet, hon tassar ut och jag lägger mig i den position som jag är lärd.
Hon kommer in, kollar under handduken, svenskan är relativt dålig och engelskan ska vi inte prata om, men jag är inte där för en pratstund. Hon sätter igång, hon är rejält stark i nävarna, hon vet verkligen vad hon gör och vet hur hon ska använda sin tyngd, jag inser att det jag var med om förra gången troligtvis mest var spel för galleriet och som många kallar kladd,men skönt!

Visst kommer det några drag mellan skinkor och pung, men jag är inte längre intresserad av något annat än massage, men ändå får hon igång en jävla blodcirkulation och jag tänker, hallådär damen, vad händer egentligen..
Vändning, hon är lika oblyg som jag så det blir en hel del när hon nuddar paketet, men det är knappt halvflagg. Vändning! Efter benen så frågar hon tyst och snällt om det ska masseras där nere. Hon känns ändå snäll och det har ju varit väldigt skönt, jag ska precis säga att det duger bra som det är, men när hon visar 5 fingrar så åker mina 3 upp av reflex, jag tänker va fan gör du karl?!!
MEN!
hon har varit med förr och hon leker med den passionerat och använder teknik som jag inte varit med om med någon kvinna. Det är otroligt skönt, hon tar sig tiden och det är bra, väldigt bra!
Kommer på att min egen hand läggs på hennes lår, jag smeker, uppmuntrar när hon smeker anus med lätta strykningar. Sen tänker jag att, äh vi chansar lite. Jag tar henne på brösten, utanpå. Hon ser lite förvånad ut, men tar inre bort min hand direkt. Jag klämmer lite och hon börjar bli lite till sig. Hennes andning ökar och i takt med det så ökar takten och gör någonting med pungen som inte ens går att förklara kära bröder, hon är liksom genom pungen utan att trycka på prostatan, hon liksom smeker/runkar roten. Jag lägger en rejäl sats, hon mjölkar tills allt är färdigt och säger "ligga stilla". Sen tvättar hon av mig noggrannt och pekar att jag ska resa mig så hon kan ta bort alla handdukar.
Hon ville ha betalt i förväg och den detaljen är som bortglömd, inget jag störde mig på. Enbart den ömma tvätten var värd dricks i sig. Men hon är borta när jag går ut i lokalen. Sen dyker hon upp, ser vänligt på mig och säger hejdå och tackar flera gånger.
Jag går ut i solen och kära bröder, jag är helt avslappnad i min något krånglande rygg.
Tänkte att jag skulle ta en liten session i fjärde största staden under helgen, men jag har inte känt behovet lika påtagligt och trots blötkväll ute och en helg sovandes på polarens soffa så är jag inte särskilt trött i ryggen!
Ett kanonställe med andra ord.
Sen vill jag även flika in ett tack för ett tips som spontant trillade in från förra recensionen.
Det ska kollas upp!

Ha det gött
Citera
2020-08-03, 10:56
Medlem
Var in på en Thai massage i Borlänge och kan säga att det inte gick som tänkt. Maken till förolämpad tjej har jag inte sett på länge (Håll er undan centrala Borlänge Thai massage för detta) Nåja, skam den som ger sig. Får bli Falun nästa gång.
Citera
2020-08-03, 14:56
Medlem
Detta besök skedde innan corona hade slagit klorna i landet men tänkte fylla på tråden lite.

Norra förorterna, stor flagga och skylt utanför en halvtrappa ner i "källaren" i ett flerbostadshus.

Söt och petite thai i 25-årsåldern (förmodligen äldre) tar emot. Fullt påklädd i både långärmat och långbyxor som signalerar seriös massage, betalar en timmes olja och djävlar!

Bästa förbaskade massagen jag någonsin fått. Inget oljekladd utan varje centiliter olja, och hon använde inga enorma mängder, har ett syfte.

Tar spjärn mot taket när hon kliver runt på min rygg, lägger hela sin tyngd bakom när hon töjer ut höftlederna och överlag en riktigt seriös genomknådning av hela kroppen.

Trots att jag är naken så kommer inte ens antydningen till minsta lilla extra, vilket känns helt OK iom att hon är så duktig.

Hon småpratar lite under hela behandlingen när hon hittar saker som behöver behandlas...smeker fjäderlätt över huden när hon byter ställning och viskar att jag borde komma ofta så hon kan "take care of you" och då tar jag det itne sexuellt alls utan att hon faktiskt tycker att min kropp är så pass stel osv att jag behöver regelbunden massage vilket inte är långt från sanningen.

Hon ler och ger mig vatten när hon är klar och jag är nästan lite kär...hon är så söt och oskyldig.

Två veckor senare slutade hon på salongen men jag fick ett visitkort med hennes privata nummer som jag inte provat än. Sparar det tills jag behöver seriös massage mer än extratjänster.
Citera
2020-08-05, 11:14
Medlem
thaimans avatar
I dag tidigt besök.
Tog två tjejer och herre min gud vilken omgång jag fick.
Dom är på alerten även tidigt på dagen
Dom startade utan trosor båda, En suger så fruktansvärt skönt att man nästan dånar, den andra sitter i fejjan för att bli behandlad på det viset, sedan följer olika ställningar med båda i ca 35 min innan skott kommer. Stockholm roles.
Citera
2020-08-05, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
I dag tidigt besök.
Dom startade utan trosor båda, En suger så fruktansvärt skönt att man nästan dånar, den andra sitter i fejjan för att bli behandlad på det viset, sedan följer olika ställningar med båda i ca 35 min innan skott kommer. Stockholm roles.
Nice
Citera
2020-08-05, 21:44
Medlem
Sebulba66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
I dag tidigt besök.
Gratulerar till en häftig upplevelse. detta med två damer är något jag själv tänkt på men aldrig vågat, nu blev jag sugen att prova.
Citera
2020-08-06, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebulba66
Gratulerar till en häftig upplevelse. detta med två damer är något jag själv tänkt på men aldrig vågat, nu blev jag sugen att prova.
Låter härligt att ha fyra händer som är över hela kroppen vilken underbar upplevelse
Citera
2020-08-06, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Låter härligt att ha fyra händer som är över hela kroppen vilken underbar upplevelse

Det ÄR en underbar upplevelse!
Citera
2020-08-06, 11:12
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makadamia69
Instämmer. Tyvärr har alltid ena tjejen lämnat rummet när massagedelen är slut.
Oftast är det ägarinnan som överlåter till sin yngre kollega när det ska knullas.
Citera
2020-08-06, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Instämmer. Tyvärr har alltid ena tjejen lämnat rummet när massagedelen är slut.
Oftast är det ägarinnan som överlåter till sin yngre kollega när det ska knullas.

Underbart! Vad kostade kalaset?
Citera
2020-08-06, 12:17
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caviwipes
Var in på en Thai massage i Borlänge och kan säga att det inte gick som tänkt. Maken till förolämpad tjej har jag inte sett på länge (Håll er undan centrala Borlänge Thai massage för detta) Nåja, skam den som ger sig. Får bli Falun nästa gång.
Varför blev hon förolämpad, gjorde du något dumt, tex fråga om extratjänster eller började du kladda på henne?
Citera
2020-08-06, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makadamia69
Det är en underbar upplevelse. Fick det på en seriös salong för hon tyckte jag var så stel att hon inte orkade. Kallade då på förstärkning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in