Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-04, 13:34
Medlem
Var på minnesplatsen vid mc norsborg igår, och det var två yngre tjejer som verkade tycka att det var väldigt kul. En smällfet med glasögon och en smal blek tjej.
Så hemskt hur dom kan skoja om detta, samma i fb videon från Susanne...
Citera
2020-08-04, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blacka163
Var på minnesplatsen vid mc norsborg igår, och det var två yngre tjejer som verkade tycka att det var väldigt kul. En smällfet med glasögon och en smal blek tjej.

Susanne?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UsernameMe
Susanne?

Kolla några sidor tillbaka så kommer du se ett inlägg där man länkar till hennes sida.
Citera
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:

Skämtar du? Jag hade gett de en klapp på käften, respektlösa små snorvalpar
Citera
2020-08-04, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Ja det är rätt uppfattat. Tråden är dränkt av OT och moralisk indignation om att hon var ute på natten. Sedan även om hunden. Helt sjukt vad folk dödar tråden med strunt
Är "hunden" bekräftad, eller bara ett mediapåhitt?
Citera
2020-08-04, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av savagemamii
Skämtar du? Jag hade gett de en klapp på käften, respektlösa små snorvalpar

Ska jag som man smälla till två unga tjejer när de e fullt med snutar runt om? Vafan e de för resonemang
Citera
2020-08-04, 13:40
Medlem
Citat:

Vet inte varför de skrattade men jag är en person som skrattar när jag är nervös och ibland vid helt fel tillfällen.
Citera
2020-08-04, 13:40
Medlem
Polisen trevar i mörker. Bilen är försvunnen. Märkligt. En 12-åring som troligtvis av misstag skjuts ihjäl mitt i natten borde ge en lavin av tips till polisen.

NOA-snutarna bönar och ber om uppslag.

En parodi på nya Sverige.
Citera
2020-08-04, 13:44
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:

Det är ett symtom över ett väldigt sjukt samhälle där var och en sitter i sin egen bubbla och att den del njuter av tillståndet och menar att det kommer aldrig att drabba dem!

Jag kan se dem två tjejerna framför mig hur dem växlar blickar och flinar snett, det kommer hemifrån en
urbota dum fascism vilken går ut på att alla som drabbas har sig själva att skylla.

Den svenska modellen.
Citera
2020-08-04, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Hennes ordförråd var väl okej, dock var inte meningarna riktigt korrekt konstruerade.
Men dialekt? Vad för dialekt då menar du? Ingen inhemsk dialekt i alla fall. Hon bryter ju på typ arabiska eller liknande. Det kallar inte jag för dialekt, det kallar jag för att prata svenska med brytning.

Men hon var ju inte ful precis.
Uppenbarligen är det en dialekt, vi har ju till exempel Johannes Shattar som pratar i P3 hela dagarna,även det rinkebysvenska. Språket blir fel grammatiskt i dessa förorter när ingen pratar korrekt svenska. Tycker man ska lägga fokus på vad som hänt, inte hur de pratar eller ser ut.
Citera
2020-08-04, 13:46
Medlem
Tydligen så hete hon ”Adrian Alby” på snapchat, så hon e säkert från Alby från början.

Och varför en 12 åring smiter ut till donken i norsborg en lördags natt, e för att det finns spänning där nere dom tiderna, mycket grabbar och äldre tjejer som äter, står o röker och hänger allmänt. Tror mest hon ville dra dit för spänningens skull, och det ska hon kunna göra för det ska inte skjutas, men tyvärr så e inte verkligheten idag.
Citera
2020-08-04, 13:47
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UsernameMe
Skitsnack, hon försökte t.o.m att få folk att tro att föräldrarna var hemma vilket inte stämmer
(Mamma + styvpappa). Samt att hon tog ut hunden för att den inte skulle väcka dem osv.
Ehhh obs! Hon tog ut 1 av hundarna.
Det är inte föräldraansvaret jag diskuterar, kan ju brista trots att just hennes historia är helt fel.

Hon skrev väl aldrig "föräldrarna" utan "föräldern". Dvs en av föräldrarna:

Citat:
"Nu är jag trött på alla spekulationer i den här gruppen. Adriana, flickan som blev skjuten är en av min dotters närmare vänner."

"Ni ska veta att Adriana smet ut på sena kvällen när Hennes förälder somnat. Adriana tog hunden med sig för att inte väcka föräldern av skall och glädje när hon tänkte komma tillbaka på natten."

I övrigt så vet jag inte vad som är sant och inte sant, men ville påpeka detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in