2020-04-05, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Borde gå eller? Bara inte värmen blir för hög i metallen och förstör kristallerna, man vill ju inte heller första dyrbart guld. Kanske testa ytterst lite föst och se om det funkar? Man behöver ju inte jätte mycket för att det ska slå när man röker så måste ju ganska snabbt gå att avgöra om det funkar.

Själv hade jag nog ändå investerat i en riktig crackpip. Men i brist på annat hade jag inte varit blyg för din idé..

Svårt o hitta där jag bor, ska man krossa kristallerna till pulver eller ska man värma dom som dom är?

tack för svar iaf
Citera
2020-04-06, 00:35
Medlem
har hört att man i usa använder bilantenner till att röka crack i
Citera
2020-04-06, 03:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fimpster
Svårt o hitta där jag bor, ska man krossa kristallerna till pulver eller ska man värma dom som dom är?

tack för svar iaf

Inte rökt det själv men hade rökt det på folie eller i en glödlampa. Sök på lightbulb vaporizer eller methpipe bara.

Skillnad på crack och meth. Crack ska ha direkt glöd på men meth ska smälta. Lycka till.
Citera
2020-04-06, 11:40
Medlem
Meth "röker" man ju inte egentligen, utan man förångar bara det och drar sedan in gasen och aerosolblandningen i lungorna. Den vita "röken" är ju egentligen bara meta som har kylts ner ur gasen och kondenserat ut igen, ungefär som vattenånga.

Jag tyckte alltid att riktig glaspipa var överlägset, helst Pyrex-glas då som verkar tåla värmeskillnaderna lite bättre. Inte jättekul när pipan spricker och det rinner meth-lava i knät... Det optimala är en välformad pipa, för man vill ha ganska högt luftflöde nära den smälta "pölen" både för att få i sig så outblandat luft som möjligt och även lätt kunna kyla "pölen" innan det bränns.

Det funkade aldrig särskilt bra för mig att jaga drake eller liknande, man blir ju så skakig till slut av ruset och när man av misstag smälter sitt plastsugrör blir det så jävla äckligt. Det som funkat bäst för mig när jag inte har haft tillgång till pipa är glödlampa eller i brist på även detta, formen till ett värmeljus... pundigt värre.

Men glas känns bäst, för det känns som att meta ibland reagerar med vissa metaller.

Min rekommendation är dock ändå att man inte röker det, om man inte vill bli beroende. Jag personligen kunde inte hantera ruset som blev av rökning iallafall. Skjutsen man kunde få var för beroendeframkallande och jag kunde inte sluta småröka så länge som jag hade tillgång till substansen. Så därför fick jag sluta helt med drogandet, vilket ändå var det bästa i längden.
Citera
2020-07-08, 15:05
Medlem
Bruhfetamins avatar
Hur stor har efterfrågan runt Crystal Meth har det egentligen blivit nu på senaste åren?
Kommer de bli lika stort som det blivit i Tyskland och Tjeckien t.ex. Vad tror ni?
Senast redigerad av Bruhfetamin 2020-07-08 kl. 15:10.
Citera
2020-07-08, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruhfetamin
Hur stor har efterfrågan runt Crystal Meth har det egentligen blivit nu på senaste åren?
Kommer de bli lika stort som det blivit i Tyskland och Tjeckien t.ex. Vad tror ni?
Om det allmänt bara finns runt om i sverige konstant så kommer fler och fler börja använda det, som med allt annat.
Citera
2020-08-03, 17:03
Medlem
Ice vad tycker ni

Ice vad tycker ni om det har provat känns rätt bra vad tycker ni?
Citera
2020-08-03, 17:26
Medlem
Jag har kommit över detta tidigare i en av sveriges storstäder, en langare som sålde tjack hade fått tag på jättedåligt tjack och bankade ut detta med meta, detta verkar vara ganska vanligt. Meta kickar sjukt mycket hårdare än vanligt tjack om man tar det rent, har gjort det 2ggr.
Citera
2020-08-03, 21:46
Medlem
Disponibels avatar
Amfetamin alla dar i veckan. Vill jag ha serotonin och annat flummigt lull lull väljer jag mdma över ice.
Citera
2020-08-03, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disponibel
Amfetamin alla dar i veckan. Vill jag ha serotonin och annat flummigt lull lull väljer jag mdma över ice.
Otroligt mycket skönare att knulla på tjack som är utbankat med meta dock, eller rent meta, lätt att ta för mycket meta dock, en liten lina får dig superduperspeedad
Citera
2020-08-04, 02:41
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDMArookien
...och bankade ut detta med meta
Oxå stött på tjack bankat med meta, första gången var jag vaken ~ett halvt dygn längre än på vanligt tjo. Efter sista linan alltså.
Då fatta jag att det måste vart meta i tjoet med.

Misstänker att jag fått sånt idag med, bland det vita pulvret är det små genomskinliga korn(ser ut som dåligt krossade kristaller).
Har svårt att avgöra om ruset nu ger mer eufori än annars.
Tar inte tjack så ofta så det slår alltid på bra.
Nu var det mer en två veckor sen jag tog sist.

Mvh.
Citera
2020-08-04, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NioLiv
Oxå stött på tjack bankat med meta, första gången var jag vaken ~ett halvt dygn längre än på vanligt tjo. Efter sista linan alltså.
Då fatta jag att det måste vart meta i tjoet med.

Misstänker att jag fått sånt idag med, bland det vita pulvret är det små genomskinliga korn(ser ut som dåligt krossade kristaller).
Har svårt att avgöra om ruset nu ger mer eufori än annars.
Tar inte tjack så ofta så det slår alltid på bra.
Nu var det mer en två veckor sen jag tog sist.

Mvh.

Tror jag råkat ut för det med, var ett dygn sedan jag tog sista linan, kan fortfarande inte sova.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in