2020-07-31, 01:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Började igår med kratom igen efter drygt 1 år utan. SS gjorde mig så besviken med deras gröna bali så jag nästan bryter ihop. SISTA GÅNGEN JAG GER KRATOM EN CHANS. Om man har bestämt sig för att knarka så äre lika bra att röka en feting och ta nån ksalol.... SS, Hoppas ni ser detta, NI ÄR SKRÄP. *SPOTTLOSKA I ÖGAT PÅ ER*

Chilla lite nuva... deras Green Mang Da och Red Bali är toppen
Citera
2020-07-31, 04:06
Medlem
Citat:
Började igår med kratom igen efter drygt 1 år utan. SS gjorde mig så besviken med deras gröna bali så jag nästan bryter ihop. SISTA GÅNGEN JAG GER KRATOM EN CHANS. Om man har bestämt sig för att knarka så äre lika bra att röka en feting och ta nån ksalol.... SS, Hoppas ni ser detta, NI ÄR SKRÄP. *SPOTTLOSKA I ÖGAT PÅ ER*

Dricker du alkohol? Lever du hälsosamt? Vissa känner helt enkelt inte av Kratom. Men ofta så är mind-body connection inte för bra.
Citera
2020-07-31, 12:18
Medlem
Sezzlers avatar
Citat:

Lite ditt eget fel när du beställer från ss istället för exempelvis sk eller nån annan. De är så mycket bättre imo. Testa deras indonesian lime så lovar jag att du inte blir besviken.
Citera
2020-07-31, 12:39
Medlem
Sezzlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Well-being
Dricker du alkohol? Lever du hälsosamt? Vissa känner helt enkelt inte av Kratom. Men ofta så är mind-body connection inte för bra.

Det har ingenting med mind-body connection att göra. Det har att göra med kvalitet. SKs är mycket bättre än SS, så enkelt är det.
Citera
2020-08-01, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sezzler
SKs är mycket bättre än SS, så enkelt är det.

Hear hear! Beställde därifrån senast, SK dvs, och blev inte besviken. SS har varit väldigt ojämna de senaste månaderna tycker jag.
Citera
2020-08-01, 13:39
Medlem
fskers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeNeFrego
Hear hear! Beställde därifrån senast, SK dvs, och blev inte besviken. SS har varit väldigt ojämna de senaste månaderna tycker jag.

Jag trodde att jag var usel på att dosera då jag tidigare fått väldigt varierande effekt men efter att börjat beställa från SK så verkar det snarare varit varierande kvallité hos tidigare försäljare som var problemet.

Deras indonesian lime känns som att den spelar i en egen liga och har inte upplevt någon negativ variation i kvalité hittills (ca 15 ordrar).
Citera
2020-08-01, 16:17
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Well-being
Men herre jösses, vet inte om det är reklam du gör eller om detta är priserna i Sverige men den sidan säljer ett kilo för 1,900kr?! Här i USA betalar jag 700kr för ett bra kvalitets kilo (dessutom med valet på 4 x 250g, inte bara en sort i 1,000g påse). Sjukt höga priser, vad olustigt om marknaden ser ut så i Sverige. 50g för 199kr gör det ju svårt att utvärdera vad försäljaren har på lager utan att spendera ett år tusenlappar.

Du måste ha knapert med pengar, sluta bete dig som en fitta.

OnT: Ska testa gold hos KS, återkommer med recensioner.
Citera
2020-08-01, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Du måste ha knapert med pengar, sluta bete dig som en fitta.

OnT: Ska testa gold hos KS, återkommer med recensioner.

Näh, den som säljer till dom priserna måste ha knapert med pengar eftersom dom utnyttjar så mycket. Men det var en ärlig fråga om Kratom kostar dessa priser i Sverige. Som sagt jag lever och köper mitt Kratom utomlands. Om du tycker att man är en fitta om man inte gillar att bli blåst, då kan du vara kukhuvet så mycket du vill, men svarar förfarande inte på min fråga.
Citera
2020-08-01, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fsker
Jag trodde att jag var usel på att dosera då jag tidigare fått väldigt varierande effekt men efter att börjat beställa från SK så verkar det snarare varit varierande kvallité hos tidigare försäljare som var problemet.

Deras indonesian lime känns som att den spelar i en egen liga och har inte upplevt någon negativ variation i kvalité hittills (ca 15 ordrar).

Hej,
För en oinsatt, är det
Lagligt att beställa därifrån?
Vad heter sk egentligen ?

Är Kratom bra substitut istället för alkohol ?

Tackar !
Citera
2020-08-02, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillkyken
Hej,
För en oinsatt, är det
Lagligt att beställa därifrån?
Vad heter sk egentligen ?

Är Kratom bra substitut istället för alkohol ?

Tackar !

Inga problem att beställa därifrån, brukar komma dagen efter (för mig). Vet inte varför du dricker alkohol, men har du ont i kroppen och inte vill använda tyngre preparat som tramadol och morfin är det utmärkt. Tycker även att det ger en rogivande effekt.

Vet inte om man får skriva ut shopens namn.
Senast redigerad av MeNeFrego 2020-08-02 kl. 23:36.
Citera
2020-08-03, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeNeFrego
Inga problem att beställa därifrån, brukar komma dagen efter (för mig). Vet inte varför du dricker alkohol, men har du ont i kroppen och inte vill använda tyngre preparat som tramadol och morfin är det utmärkt. Tycker även att det ger en rogivande effekt.

Vet inte om man får skriva ut shopens namn.

Tack så mycket .

Nej dricker ej alkohol alls.
Kan man tappa omdöme, få minnesluckor på kratom?

Vill gärna ha ett festtillskott som inte är alkohol.

Skicka gärna shop i pm om du vill.

Mvh
Citera
2020-08-03, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillkyken
Tack så mycket .

Nej dricker ej alkohol alls.
Kan man tappa omdöme, få minnesluckor på kratom?

Vill gärna ha ett festtillskott som inte är alkohol.

Skicka gärna shop i pm om du vill.

Mvh

Tycker inte att det är ett festpreparat, även om man blir på lite bättre humör i mindre doser men mer sederad på högre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in