Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
https://www.svt.se/sport/fotboll/tidigare-proffsdomaren-vill-se-var-i-allsvenskan?fbclid=IwAR0TRDxawNG7PhHsXIpIrjZHbqjPV 47ieW1KahnBx3 CPQbHqbHGiHjpzMQ4
Jonas Eriksson vill att Allsvenskan inför VAR i Allsvenskan. Jag är inte emot hans önskemål totalt sett . Jag tycker absolut det är på tiden att det införs med tanke på nuvarande domarstandard. Problemet är dock att det kostar oerhört mycket pengar. Är tveksam om förbundet har råd att bekosta detta.
Vi ska inte ha in nåt j-a VAR i allsvenskan. Det förstör ju så ofantligt mycket av allt vad fotbollen är, spontaniteten vid mål etc försvinner ju helt, man vågar ju inte jubla före att man typ en minut senare kan vara säker på att VAR-domarna inte hittat nåt.
Nej, det räcker med goal-line tech som bara piper direkt i domarens öra när bollen passerat mållinjen men inget mer än det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Crooken
Va inte säker på att jag ville ha Bjärsmyr när han va och tränade med laget innan säsongen, men nu när han är där och han ser ut som han alltid gjort så är det bara att göra avbön och säga att han nog skulle värvats in tidigare egentligen.
Lugn, stabil och så där lagom tjurig som när han varit som bäst. Ger dessutom Tolinsson och Wikström chansen att lära av en av de bästa i ligan.
Skönt att vinna, har en fråga till MFF:arna, har erat spel sett ut såhär hela säsongen?
Tyckte inget av lagen va bra igår, båda lagen kändes väldigt uddlösa och kom igenom på individuella prestationer/misstag.
Jag är enig angående Bjärs, var tveksam men bara att vara en såpass stor man att man erkänner att man hade fel.
Matchen igår finns det cup-tråd om så tar den där.
Däremot kan man ju säga att det knappast känns som vi tar den allsvenska matchen på söndag nu dock, mff lär ju vara galet taggade där.