Citat:
Ursprungligen postat av
Crooken
Hasse är den enda som inte blivit utbytt än? (tillsammans med Giannis)
Dock ser han ju varken trött eller sliten ut.
En sportchefsmiss helt klart. Va Söder verkligen helt kurant hela vintern?
Hört att han spelade första matcherna lite halvskadad?
Det finns ju vissa av våra supporters som hade en stark förkärlek för Brännström som blev väldigt arga när Poya anställdes, dessa hänger ju väldigt mycket på en gammal blogg.
Han kommer ju garanterat göra ett försök, får säkert mjäll eller nåt.
Hasse blev utbytt efter 64minuter mot Sirius men i övrigt har han lirat 90 i allsvenskan. Han har även lirat båda cupmatcherna fullt ut. Egentligen galet att han orkar såpass mycket.
Beträffande Söder har jag inget minne av att han ska ha spelat halvskadad i början sedan gick han ju sönder dock och då hade vi vips inte en enda forward i truppen. Farnerud var värvad för att avlasta Söder men är ju ingen anfallare alls egentligen, och Aiesh och Sargon som spelat längst fram är ju inte några som ska spela just där heller.
Galet att vi inte tog in en annan forward såklart. hade varit viktigare än den eviga mittbacksjakten (som också var viktig men där fanns ändå vettiga alternativ).
Den där bloggen är det väl ingen som besöker längre dock, den passerade ju zenit för bra länge sen. Det stod mellan Brännström och Poya ja. Det är dock rätt meningslöst att spekulera i om vad som hänt om Brännström kommit istället.
Ja, nu får ju svinet två chanser i rad att typ klaga på att gräset är för grönt eller att stolarna på läktarna som bänkarna numera är på på Gamla är för hårda, pajar hans rygg och att vi borde skickas ur serien p.g.a. det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Burkgurka
Har lite svårt att förklara. Dels pga att jag inte vill outa mig och dels pga att det till kanske hälften handlar om "gillar inte hans uppsyn", vilket ju handlar om kemi och är inget konstruktivt. Tror alla varit med om nåt sånt någon gång. Man ogillar vissa personer utan att ens ha pratat med dom. Märkligt fenomen, men tyvärr finns det ju.
Nu ska man ju inte outa sig vilket är sunt men man undrar ju vad sjutton det är för kontroversiell åsikt som du isf är ensam/ganska ensam om beträffande Poya som gör att du skulle outa dig med att skriva den.
Kemi? Det tordes således innebära att ni varit så tajta ihop eller iaf suttit ner på möten o.dyl. för att märka att det inte klickar.
Att ogilla personer man inte ens pratat med mer grundligt såvida det är online eller live är ju konstigt, sedan kan man ju ogilla personers ageranden och åsikter som dessa proklamerar för offentligt utan att ha träffat personen ifråga dock men riktigt så låter det ju inte i detta fall.
Jag är inte odelat positiv till allt Poya gör, det skall man inte vara, av konstruktiv kritik föds nya tankar och framsteg tas men det skall ju vara just konstruktivt.