2020-06-05, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Var det med han som ville att rottweilern skulle vara med och sätta på player?

Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
eller han som ville att hästen skulle vara med hahaha

Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
OK då fattar jag det är han som är grabben som vill ha spjälsäng och nappflaskan på köpet.Sedan vill han ha hundkoppel och munkorg på köpet ifall om.

Haha, det var värre. Ni kanske kan räkna ut vad som är värre än tidelag..
2020-06-05, 10:54
Medlem
Suchkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Ni kanske kan räkna ut vad som är värre än tidelag..
Lite uppfriskande nekrofili såhär på morgonen!
2020-06-05, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka
Lite uppfriskande nekrofili såhär på morgonen!

Har nog inte stött på det faktiskt, är nog det enda som saknas. Nej, gubben ville ha sex med p och låta hennes små barn vara med i sängen.
2020-06-05, 11:01
Medlem
Citat:
Ingen kan ju svara på det. Det finns alltid en risk, men den risken är antagligen inte så stor. Jag vet folk som fått lönen till svenskt konto, det verkar ha gått bra. Men det skulle jag inte rekommendera.

Jag är medveten om att det alltid finns en risk, och jag kommer som sagt inte skicka lönen till mitt svenska konto.
Men min fråga är väl snarare vad jag kan göra för att minska riskerna?

Uttag i bankomater?
Uttag i butiker?
Köpa saker online?
Betta höga summor på "enklare" matcher med låga odds (livebetting), därefter skicka vinsten till mitt svenska bankkonto?

Att köpa saker online utan att involvera mitt namn eller adress borde väl vara det säkraste sättet antar jag?
2020-06-05, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimsoneyez
Jag är medveten om att det alltid finns en risk, och jag kommer som sagt inte skicka lönen till mitt svenska konto.
Men min fråga är väl snarare vad jag kan göra för att minska riskerna?

Uttag i bankomater?
Uttag i butiker?
Köpa saker online?
Betta höga summor på "enklare" matcher med låga odds (livebetting), därefter skicka vinsten till mitt svenska bankkonto?

Att köpa saker online utan att involvera mitt namn eller adress borde väl vara det säkraste sättet antar jag?
Bästa du kan göra är att ta ut det utomlands tbh eller skicka runt det typ så det inte kan spåras till dig annars offshore eller btc
2020-06-05, 13:32
Medlem
Citat:
Bästa du kan göra är att ta ut det utomlands tbh eller skicka runt det typ så det inte kan spåras till dig annars offshore eller btc

I see. Då menar du att t.ex köpa saker för btc?
2020-06-05, 13:47
Medlem
Citat:
I see. Då menar du att t.ex köpa saker för btc?
köp btc och beckna
2020-06-05, 15:30
Medlem
Citat:
köp btc och beckna

Inte direkt ett alternativ då jag kommer bo mitt i ingenstans en period framöver.

Vad gör ni själva? Jag vet att många redan svarat på det men skulle gärna ha en uppdatering eller höra från andra. Det känns ju inte som någon mening att jobba på JH om man ska skatta skiten.
2020-06-05, 15:53
Medlem
Citat:
Inte direkt ett alternativ då jag kommer bo mitt i ingenstans en period framöver.

Vad gör ni själva? Jag vet att många redan svarat på det men skulle gärna ha en uppdatering eller höra från andra. Det känns ju inte som någon mening att jobba på JH om man ska skatta skiten.

Bitcoin säljer du ju online.
2020-06-05, 15:56
Medlem
Citat:
köp btc och beckna

Trodde du körde byteshandel mot Perus finaste
2020-06-05, 17:45
Medlem
Citat:
Bitcoin säljer du ju online.

Btc blir det då.

Tänkte att jag möjligtvis behöver förklara det för skatteverket tillslut ändå? Räcker det med att säga att man investerade i btc för några år sen som man nu säljer av isf? Om frågor nu skulle dyka upp menar jag.
2020-06-05, 17:45
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Var det med han som ville att rottweilern skulle vara med och sätta på player?
Haha den snubben har varit med i ett par år. Honom lekte jag med och gjorde livet till ett Helvete för JH när jag gick med på allt han sa och bestämde träff med honom etc.
Men kul att han fortfarande verkar vara aktiv där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in