2020-07-28, 06:38
Bannlyst
Med din något negativa attityd så här på morgonkvisten så är väl svaret nej?

Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jaså inte? Med min första pojkvän fick jag 0 orgasmer. Tror du det var skönt?
Citera
2020-07-28, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realtesto
Jaja grattis. Gör man det till en lite "större grej" blir det mycket skönare och mer speciellt.
Tur det finns folk som tycker olika även om man försöker allt i sverige idag med att få tjejer att ligga med så många som möjligt.
Jag gillar sex- MINST lika mycket som du- men det är inte samma som att ligga runt

Jag förstår väl också att sex oftast blir bättre om man har det med samma person flera gånger. Du får det att låta som att det skulle vara en tävling om att ligga med så många så möjligt. Man ligger med den man vill.
Citera
2020-07-28, 10:46
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fg890
va kul för dig då,ingen bryr sig

Det är faktiskt jävligt kul för mig, frågor på det?
Citera
2020-07-28, 11:08
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindunleashed
Okej här kommer förklaringen.
Det börjar i unga år med ett sjukligt bekräftelsebehov. Kanske är man inte den mest populära tjejen i klassen & behöver bli sedd. Man super skallen av sig på fest, ligger runt och blir känd på skolan som hora. Istället för att bli insläppt i den innersta kretsen av beundrade brudar så hatar dom en istället för man råkat ligga med nåns pojkvän nånstans. Ingen vill vara med en och en pojkvän är nåt man bara drömmer om. För att kompensera sitt nederlag kliver man fullt i rollen som skolans madrass och kör på tills skolan är slut, då flyttar man och börjar om. Tar en ny identitet som präktig flicka, skaffar sig vänner och en pojkvän som inte känner till ens förflutna. Snabbspola fram ett par år, man blir dumpad och halkar direkt tillbaka till madrasslivet. Tills dess att man antingen: gifter sig med en betasnubbe som man i hemlighet hatar, skaffar ungar med och sen skiljer sig ifrån för att landa i samma beteende. Eller så fortsätter slampa runt i allt mer mogen ålder.
Summa sumarum: En slampa är en slampa är en slampa. Vissa brudar bara är så och har man en gång börjat så går det ej att sluta. Bekräftelse är allt man lever för som kvinna och får man smak för fittans makt så är det kört sen.
Jag känner igen hela historien och förmodligen är det samma slampa du beskriver.
Det låter som att du var på fest i Albys slum för väldigt många år sedan, när skolans madrass hade mottagning på köksbordet och kön av kåta killar räckte ända ut i trapphuset.
Senare så blev denna slampa sångerska och "kändis" i media, blev religiös-hycklade om inget sex före äktenskapet etc. gifte sig med en beta, senare skilsmässa etc. etc..
Fortfarande samma bekräftelsesökande gratismadrass som tonåring. Enda skillnaden är att hon numera är medelålders och rejält bedagad.
Citera
2020-07-28, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varsamt
Med din något negativa attityd så här på morgonkvisten så är väl svaret nej?

Stämmer. Men som tur är var det 16 år sedan och man kan lugnt säga att det har förbättrats sen dess.
Citera
2020-07-28, 11:22
Bannlyst
Citat:
Stämmer. Men som tur är var det 16 år sedan och man kan lugnt säga att det har förbättrats sen dess.

Tack för du håller med mig!
Citera
2020-07-28, 15:40
Medlem
Citat:
Men jag kunde ju inte få orgasm. Var inte hans prestation det var fel på utan min brist på erfarenhet.

Isf är det ju ännu sjukare enligt min mening
Citera
2020-07-28, 15:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jokern.festar.runt
Ja, frågan riktar sig till tjejer.

Givetvis tröttnar ni på killen efter ett tag och ni känner igen kuken och skulle kunna rita av den om ni så väcktes mitt i natten

Men ! Vad har ni mer för argument att skifta runt och knulla flera olika mer än att kuken känns annorlunda ? Eller är det endast det som spelar roll?

Personlighet kan jag också förstå spelar in, men nu riktar det sig egentligen bara till själva sexet.

Varför ska de motivera det? De gör väl som de vill.
Citera
2020-07-28, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flippaas
Jag förstår väl också att sex oftast blir bättre om man har det med samma person flera gånger. Du får det att låta som att det skulle vara en tävling om att ligga med så många så möjligt. Man ligger med den man vill.

Jupp det där är för mig definitionen av sexuellt frigjord, dvs att man får ha sex med vem man vill- inte just detta maniska jag ser många pyssla med idag som inte kan skyllas bort på "sex e ju skönt" etc- för det tycker liksom jag också. Men när man träffar nya konstant är det i min mening fan något som inte stämmer i samhället. Menmen
Citera
2020-07-28, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realtesto
Isf är det ju ännu sjukare enligt min mening

Sjukt eller ej men det är så det funkade, och just därför är jag nöjd över att jag gjorde som jag gjorde. Hade absolut inte velat vara utan orgasmer eller behöva bli slickad/smekt i 10 minuter för att ha en chans att komma. Vill ju kunna leverera, både för min egen och killens skull.
Citera
2020-07-28, 17:28
Medlem
Foxan1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokern.festar.runt
Ja, frågan riktar sig till tjejer.

Givetvis tröttnar ni på killen efter ett tag och ni känner igen kuken och skulle kunna rita av den om ni så väcktes mitt i natten

Men ! Vad har ni mer för argument att skifta runt och knulla flera olika mer än att kuken känns annorlunda ? Eller är det endast det som spelar roll?

Personlighet kan jag också förstå spelar in, men nu riktar det sig egentligen bara till själva sexet.
Varför gör en del killar det?
Sen är det väl snarare att man tröttnar på killen i helhet snarare än att man tröttnar på hans bihang (oftast i alla fall)
Så har det i alla fall varit för mig när jag lämnat en relation de gånger det inte utlösts av någon specifik sak, tex otrohet
Citera
2020-07-28, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppkram
Det är skönt.

Ja speciellt med någon man gillar lite också och kan göra det flera gånger med.
Måste man ligga med många för att det ska vara skönt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in