Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2020-07-28, 20:18
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindunleashed
Okej här kommer förklaringen.
Det börjar i unga år med ett sjukligt bekräftelsebehov. Kanske är man inte den mest populära tjejen i klassen & behöver bli sedd. Man super skallen av sig på fest, ligger runt och blir känd på skolan som hora. Istället för att bli insläppt i den innersta kretsen av beundrade brudar så hatar dom en istället för man råkat ligga med nåns pojkvän nånstans. Ingen vill vara med en och en pojkvän är nåt man bara drömmer om. För att kompensera sitt nederlag kliver man fullt i rollen som skolans madrass och kör på tills skolan är slut, då flyttar man och börjar om. Tar en ny identitet som präktig flicka, skaffar sig vänner och en pojkvän som inte känner till ens förflutna. Snabbspola fram ett par år, man blir dumpad och halkar direkt tillbaka till madrasslivet. Tills dess att man antingen: gifter sig med en betasnubbe som man i hemlighet hatar, skaffar ungar med och sen skiljer sig ifrån för att landa i samma beteende. Eller så fortsätter slampa runt i allt mer mogen ålder. Deppar ihop och dör i sin lägenhet med 5 katter när man är för gammal för att nån ska vilja ligga med en.
Summa sumarum: En slampa är en slampa är en slampa. Vissa brudar bara är så och har man en gång börjat så går det ej att sluta. Bekräftelse är allt man lever för som kvinna och får man smak för fittans makt så är det kört sen.

Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Jag känner igen hela historien och förmodligen är det samma slampa du beskriver.
Det låter som att du var på fest i Albys slum för väldigt många år sedan, när skolans madrass hade mottagning på köksbordet och kön av kåta killar räckte ända ut i trapphuset.
Senare så blev denna slampa sångerska och "kändis" i media, blev religiös-hycklade om inget sex före äktenskapet etc. gifte sig med en beta, senare skilsmässa etc. etc..
Fortfarande samma bekräftelsesökande gratismadrass som tonåring. Enda skillnaden är att hon numera är medelålders och rejält bedagad.

Vore en i princip omöjlig slump då han beskriver upp mot hälften av alla kvinnor i Sverige.
Citera
2020-07-28, 20:22
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foxan1977
Varför gör en del killar det?
Sen är det väl snarare att man tröttnar på killen i helhet snarare än att man tröttnar på hans bihang (oftast i alla fall)
Så har det i alla fall varit för mig när jag lämnat en relation de gånger det inte utlösts av någon specifik sak, tex otrohet

För att de är genetiskt programmerade att göra en enda sak- sprida sitt DNA.
Citera
2020-07-28, 20:28
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Sjukt eller ej men det är så det funkade, och just därför är jag nöjd över att jag gjorde som jag gjorde. Hade absolut inte velat vara utan orgasmer eller behöva bli slickad/smekt i 10 minuter för att ha en chans att komma. Vill ju kunna leverera, både för min egen och killens skull.

Aha hmmm så nu får du g-punkts orgasm menar du tack vare att du vet HUR du kan få det?
Citera
2020-07-28, 21:07
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realtesto
Aha hmmm så nu får du g-punkts orgasm menar du tack vare att du vet HUR du kan få det?

Det handlade om att lära sig att få det,inte hur. Det är inte mer komplicerat än att en kuk körs in och ut.
Citera
2020-07-28, 22:32
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Det handlade om att lära sig att få det,inte hur. Det är inte mer komplicerat än att en kuk körs in och ut.

Fy satan så najs för alla parter ja- aldrig vart me om. Träffat g-punkten på en i hela mitt liv och det va kamasutrayoga på ny nivå.
Annars e det alltid klittan som gäller.
Intressant!
Citera
2020-07-28, 22:45
  #102
Medlem
Foxan1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realtesto
För att de är genetiskt programmerade att göra en enda sak- sprida sitt DNA.
Nja, ge er lite mer cred, ni styrs inte av reptilhjärnan även om den verkar ha en öm kärleksrelation till kuken
Citera
2020-07-29, 01:52
  #103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foxan1977
Nja, ge er lite mer cred, ni styrs inte av reptilhjärnan även om den verkar ha en öm kärleksrelation till kuken

Medan ni bara har ett syfte- välja ut bäste hane för att avla barn med 😊
Därför får kvinnor allt motivera sina val tycker jag- utan att döma, bara av intresse
Citera
2020-07-29, 05:13
  #104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realtesto
Fy satan så najs för alla parter ja- aldrig vart me om. Träffat g-punkten på en i hela mitt liv och det va kamasutrayoga på ny nivå.
Annars e det alltid klittan som gäller.
Intressant!

Och dessa orgasmer får jag minst en gång i minuten. Jag njuter givetvis och killarna njuter av att se mig njuta och känna trycket när fittan kramar om kuken lite extra. Så alla är nöjda.

Nu när jag så att säga är på den nivå jag vill vara har jag blivit betydligt mer selektiv, och förväntar mig även att en killen jag är med ska vara selektiv. Har en kk och då ser jag ingen mening med att sitta på Tinder eller liknande sidor och leta nytt.
Citera
2020-07-29, 15:06
  #105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avengersson
Så snygghet går före smarthet...tänkte inte på det

Ja det har det väl gjort i alla tider... Inget nytt direkt! Men det finns dem som är både smarta och snygga, oftast helt överlägsna med för den delen! Tror övriga hanar har ganska svårt att tävla emot sådana om de inte tillskar hamnar i fängelset eller knarkar ihjäl sig
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback