• 1
  • 2
2020-06-25, 10:43
Medlem
jokern.festar.runts avatar
Ja, frågan riktar sig till tjejer.

Givetvis tröttnar ni på killen efter ett tag och ni känner igen kuken och skulle kunna rita av den om ni så väcktes mitt i natten

Men ! Vad har ni mer för argument att skifta runt och knulla flera olika mer än att kuken känns annorlunda ? Eller är det endast det som spelar roll?

Personlighet kan jag också förstå spelar in, men nu riktar det sig egentligen bara till själva sexet.
Citera
2020-06-25, 10:51
Medlem
Det finns förvisso en hel psykologi bakom älskogsidkandet och dess drifter. Men för all del, kukkänslan tycker jag också låter rimligast.
Citera
2020-06-25, 11:00
Bannlyst
Först och främst vill jag tacka TS för den här unika trådstarten. Jag har länge velat starta en tråd om att kvinnor idag är slampiga, men jag har inte vågat.

Personligen tror jag att det är som Stroganoff varit inne på, att det helt enkelt handlar om hur tränade männens lår är. Ser man en ny man med mer tränade lår, så hoppar man över dit.
Citera
2020-06-25, 11:03
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokern.festar.runt

Givetvis tröttnar ni på killen efter ett tag och ni känner igen kuken och skulle kunna rita av den om ni så väcktes mitt i natten

Men ! Vad har ni mer för argument att skifta runt och knulla flera olika mer än att kuken känns annorlunda ? Eller är det endast det som spelar roll?

Personlighet kan jag också förstå spelar in, men nu riktar det sig egentligen bara till själva sexet.

Ett tag, som i en vecka då eller?

Jag tröttnar inte, närmare 15,5 år tillsammans.
Behöver ingen bättre kuk än den jag redan får.
Citera
2020-06-25, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Först och främst vill jag tacka TS för den här unika trådstarten. Jag har länge velat starta en tråd om att kvinnor idag är slampiga, men jag har inte vågat.

Personligen tror jag att det är som Stroganoff varit inne på, att det helt enkelt handlar om hur tränade männens lår är. Ser man en ny man med mer tränade lår, så hoppar man över dit.
Makes sense. Det skulle t ex förklara incelauran från män i kilt.
Citera
2020-06-25, 11:04
Medlem
sasos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel

tränade låt? undrar vad det kan bero på
Citera
2020-06-25, 11:18
Medlem
Varför skulle inte personlighet och personkemi vara en faktor under sexet? Många män har en väldigt fyrkantig och märklig bild av sex.
Citera
2020-06-25, 11:24
Medlem
Ultrasmisks avatar
Man måste väl kunna "leka av sig" lite nu när man är ung.

Det är en del av utvecklingen, och därför det är så bra med öppna förhållanden.
Citera
2020-06-25, 11:27
Bannlyst
Varför de har sex är det ingen som vet. De flesta verkar inte söka efter sex som män gör till att börja med, men ändå säger ni att de vill ha sex.. Och de flesta kvinnor har inte sex för njutningens skull.

Män har bilden av att kvinnor ligger runt, men de flesta håller sin fitta som gisslan i väntan på att äggstockarna ska torka ut av ren feministanda.
Senast redigerad av gefundenes 2020-06-25 kl. 11:41.
Citera
2020-06-25, 11:29
Medlem
Vi känner för det, samt att den snyggaste hanen vinner
Citera
2020-06-25, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosamig
Vi känner för det, samt att den snyggaste hanen vinner

Det där gillar man inte som kille att höra men sanningen är nog,

skoltiden var det de "coola" killarna som fick ligga. Nördarna behövde något typ pengar för att få en chans. Alla som bara var osäkra, vanliga, taniga, flottig panna gjorde sig icke besvär.

Vid 30 så är preferensen inte längre "cool" utan "familje-material" och "ekonomisk stabilitet".

Att ligga på en skitig madrass delandes en toappapersrullestor joint med den missförstådde småkriminelle Tommy är inte kul när man är 30.

dock så undrar jag om man inte knullar runt med den "coola" killen igen?

Jag vet inte.
Citera
2020-06-25, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokern.festar.runt

Varför måste vi ha ett argument för det? Om vi vill så är vi fria att göra det, precis som män.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in