2020-07-27, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linnsson-
Jag skulle aldrig knullat runt. Har testat det och det noll för mig.

Jag vill fördjupa sexlivet ihop med någon. Tillit som växer över tid där ju mer tillit som finns ju bättre sex tillsammans.

Tack gode jävla gud att ni finns kvar. Hur många, tror du, procentuellt sätt tänker såhär bland kvinnor idag med tanke på hjärntvätten som förs att ni SKA knulla runt för det är det männen gör(som att det vore nåt eftertraktansvärt?!)
Citera
2020-07-27, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rammsberg
I denna tråd, precis som i många andra, skriver killar (förmodligen inte kvinnor eller riktiga män) om att kvinnor är slampiga. I andra trådar skriver, förmodligen samma killar, att det är närmast omöjligt att få tag på tjejer, för att de är så kräsna. Något där som inte riktigt stämmer i så fall. Visst, det är tyvärr ett överskot på killar i unga åldrar, vilket är ett problem.(Kanske pga afghaner, unga eller på riktigt i 35-40-årsåldern?)

Kvinnor är inte ett dugg slampigare än förr. Det enda som skiljer är att de idag har bättre möjlighet att bejaka sin sexualitet. Och det är väl bra?

Där kom det igen- bejaka sin sexualitet. Sedan när är det samma som att ligga med så många som möjligt?
Varför är hjärntvätten sådan att tjejerna ska ligga runt lika mycket som killarna? Varför inte tvärtom? För hjärntvätt är det. Ingen mår bättre av detta i längden. Spec inte kvinnor.
Citera
2020-07-27, 05:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FitzChivalry
Det lär väl vara av samma anledning som att killar knullar runt? Eller? Varför inte isf?

För att det inte ÄR lika biologiskt naturligt för kvinnor att knulla runt som för män.
Citera
2020-07-27, 05:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flippaas
Är väl av exakt samma anledning som för killar som ”ligger runt”.

Dvs rent biologiskt- sprida sin säd och sina gener?
Det blir liksom inte skönare av att ligga med massa olika. Snarare tvärtom.
Citera
2020-07-27, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realtesto

Man behöver inte ha sex för att sprida sina gener om du inte visste det!

För att det är spännande, roligt och skönt. Gör inte sex till en sån himla stor grej!
Citera
2020-07-27, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flippaas
Man behöver inte ha sex för att sprida sina gener om du inte visste det!

För att det är spännande, roligt och skönt. Gör inte sex till en sån himla stor grej!

Jaja grattis. Gör man det till en lite "större grej" blir det mycket skönare och mer speciellt.
Tur det finns folk som tycker olika även om man försöker allt i sverige idag med att få tjejer att ligga med så många som möjligt.
Jag gillar sex- MINST lika mycket som du- men det är inte samma som att ligga runt
Citera
2020-07-27, 19:31
Medlem
Citat:
För att det inte ÄR lika biologiskt naturligt för kvinnor att knulla runt som för män.
Tänker det också.
1. P-medel är ju ett nytt påfund. Förr var konsekvenserna av ett runtknull potentiellt tämmeligen dramatiska.
2. Plus att suget efter bebis finns där, även om de inte vill erkänna det. Och även om det inte alltid klickar mamma-bebis. Avståndet knull till unge är nog antagligen kortare, även om de inte vill erkänna det. Rent statistiskt tippar jag att det drar ner runtknullusten.
3. Sen råkar många tjejer ut för amatörknullare i starten som säkerligen sabbar upplevelsen. Egentligen borde alltid mannen lägga sig betvämt på rygg och bara låta oskulden prova sig fram? Jag fick aldrig äran, men det känns logiskt.
4. Det finns en massa herrar som är rena svin också. De vill de inte råka ut för.

1-4 har nog alltid varit en problemflora som hämmat.
Senast redigerad av Kokoluring 2020-07-27 kl. 19:35.
Citera
2020-07-27, 20:15
Medlem
Citat:

Jag tänker såhär, att sen ganska så säkra p-medel kom så kan en kvinna ligga runt ifall hon vill, utan att det blir en massa barn. Vilket före p-medel var ganska svårt, ifall hon inte ville ha en hel hög med barn.

Och då tänker jag också, att oavsett vad biologin säger, så kanske vi människor väljer att stå över den i dom fall vi tycker att det gynnar oss.
Så att den människa, man eller kvinna, som tycker om att ha sex med många olika personer, väljer då att ligga med olika personer oavsett vad biologin säger.

För ska vi bara gå på vad biologin säger, i syfte att alstra barn, så bör vi då bara ha sex vid ägglossning, inte med för unga eller för gamla individer osv då det kan öka riskerna för barnet, men för den som enbart har tänkt att ha sex utan att det blir barn behöver ju inte tänka på det om man skyddar sig.

Så jag tror att än hur vi vrider och vänder på det, så kan nog inte biologin förklara detta. Men det finns säkert en uppsjö med förklaringar till varför både kvinnor och män har många olika sexpartners, trots att det räcker med en enda partner för att ha sex.
Citera
2020-07-27, 23:02
Bannlyst
Det är väl så att de flesta tjer som knullar runt inte har någon självrespekt.

Ofta slutar det med depresion och självmord. Det är den bistra sanningen.

Lite som i den amerikanska porrindustrin. Tjejer går in dit som glada nybörjare, men spottas ut som ja...

https://www.youtube.com/watch?v=6-SjJNT_fiw&t=294s

Killen i länken ovan "heter" Randy Spears. En av de mest framträdande porrskådisarna under 80-90-talet!

Med ålder har jag förstått att glädje man har tillsammans! till det är dags att somna in.

Det är så man får ett bra liv tillsammans med sin partner.

Utan tvekan!
Senast redigerad av Varsamt 2020-07-27 kl. 23:36.
Citera
2020-07-28, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag tänker såhär, att sen ganska så säkra p-medel kom så kan en kvinna ligga runt ifall hon vill, utan att det blir en massa barn. Vilket före p-medel var ganska svårt, ifall hon inte ville ha en hel hög med barn.

Och då tänker jag också, att oavsett vad biologin säger, så kanske vi människor väljer att stå över den i dom fall vi tycker att det gynnar oss.
Så att den människa, man eller kvinna, som tycker om att ha sex med många olika personer, väljer då att ligga med olika personer oavsett vad biologin säger.

För ska vi bara gå på vad biologin säger, i syfte att alstra barn, så bör vi då bara ha sex vid ägglossning, inte med för unga eller för gamla individer osv då det kan öka riskerna för barnet, men för den som enbart har tänkt att ha sex utan att det blir barn behöver ju inte tänka på det om man skyddar sig.

Så jag tror att än hur vi vrider och vänder på det, så kan nog inte biologin förklara detta. Men det finns säkert en uppsjö med förklaringar till varför både kvinnor och män har många olika sexpartners, trots att det räcker med en enda partner för att ha sex.

Man kan inte stänga av instinkter. Att p-piller funnits ett tag raderar inte ut något vi genetiskt programmerat sen miljarder år tillbaks.
Många undrar varför somliga känner något emot tjejer som ligger runt. Det är för det är något "onaturligt" rent evolutionärt. Vare sig vi vill det eller inte. Nu försöker vi lära oss att vi ska va jämlika etc på gott och ont. Som vanligt att kvinnor ska bli som män då och inte tvärtom. Och ja- vi får väl se hur det spelar ut. Flest singelhushåll i världen och folk är i längden bara miserabla pga detta. Menmen lär ta många år av att kalla såna som mig för misogyn etc innan man faktiskt fattar det själv....
Detta kan du nog läsa om på egen hand- det är vetenskap. Men politisk inkorrekt sådan.
Citera
2020-07-28, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varsamt
Det är väl så att de flesta tjer som knullar runt inte har någon självrespekt.

Ofta slutar det med depresion och självmord. Det är den bistra sanningen.

Lite som i den amerikanska porrindustrin. Tjejer går in dit som glada nybörjare, men spottas ut som ja...

https://www.youtube.com/watch?v=6-SjJNT_fiw&t=294s

Killen i länken ovan "heter" Randy Spears. En av de mest framträdande porrskådisarna under 80-90-talet!

Med ålder har jag förstått att glädje man har tillsammans! till det är dags att somna in.

Det är så man får ett bra liv tillsammans med sin partner.

Utan tvekan!

Så är det. Synd att våra kvinnor hjärntvättas med att ligga med så många som möjligt i frihetens namn.
Citera
2020-07-28, 00:17
Medlem
Citat:

Jaså inte? Med min första pojkvän fick jag 0 orgasmer. Tror du det var skönt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in