2020-07-28, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Ursäkta sent svar, men jag undrar också var presentationen av deltagarna tagit vägen. Är det någon som sett en sån?
Den brukar väl komma någon dag innan sändningsstart, inte redan vid inspelningen?
2020-07-28, 12:33
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Den brukar väl komma någon dag innan sändningsstart, inte redan vid inspelningen?
Ah, det har du naturligtvis rätt i!
2020-07-28, 16:39
Bannlyst
2020-07-28, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av one4two
Rykten från de inhyrda medarbetarna sägs att deltagarna har fått sovit i barack pga av dåligt o kallt väder på ön, men filmandet har skett ute i vindskydd för att det ska bli bra tv .. om detta är sant, men skulle inte bli förvånad. Då är detta spiken i kistan för Robinson.

Då bör de inhyrda medarbetarna bytas ut omedelbart, vi får hoppas att någon på produktionsbolaget följer tråden. Oavsett om det är sant eller inte så ingår det inte i uppdraget att sprida rykten på byn.
2020-07-28, 18:58
Bannlyst
Citat:

Det mesta i detta program är bluff. Deltagarna får tydligen mat inför tävlingarna också, enligt Carl Hamilton.
2020-07-28, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Det mesta i detta program är bluff. Deltagarna får tydligen mat inför tävlingarna också, enligt Carl Hamilton.

Inte så konstigt då det bara är stadsbor och beta-hannar som söker till sådan här skit som Robinson, handlar ju inte hur man ska överleva i ödemarken utan boende och mat utan är bara ett fjantigt socialt spel.
2020-08-01, 23:35
Medlem
Åkte förbi ön nyss. Stackars jävlar säger jag bara. Mygg, knott, brems, kyla och regn.
2020-08-01, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nerminen
Åkte förbi ön nyss. Stackars jävlar säger jag bara. Mygg, knott, brems, kyla och regn.

Har det varit fint väder och värme någon dag?
2020-08-02, 16:46
Medlem
MollyMaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nerminen

Ja, fy tusan för att vara där och bo utomhus i de omgivningarna! Under så lång tid som det handlar om dessutom. Jag avundas dem inte, den saken är klar. Men titta ska jag göra, ska bli väldigt intressant att se hur de ordnat det hela!
2020-08-02, 21:58
Medlem
Det har regnat nästan två veckor i sträck. Kallt och mörkt. Senaste dagarna har det dock varit lite sol till och från 🥶
2020-08-02, 22:00
Bannlyst
##
Inspelningen startade den 20 Juli enligt TV4, och nu inne på 3:e veckan, alltså borde de har haft minst ett Ö Råd på Ön och minst en kanske två har fått packa ihop och tagit bussen hem med svansen mellan benen. Finns alltid nån som läckt nåt .. se nya följare på ..
IG:https://www.instagram.com/robinsontv4/?hl=sv

2020-08-02, 22:51
Medlem
MollyMaes avatar
Citat:
##
Inspelningen startade den 20 Juli enligt TV4, och nu inne på 3:e veckan, alltså borde de har haft minst ett Ö Råd på Ön och minst en kanske två har fått packa ihop och tagit bussen hem med svansen mellan benen. Finns alltid nån som läckt nåt .. se nya följare på ..
IG:https://www.instagram.com/robinsontv4/?hl=sv

Ja de får gärna läcka om hur det varit där, hur förhållandena varit osv. Men vill inte veta något om vem som röstats ut eller vem vinnaren blir förrän det sänds i tv. Annars försvinner ju spänningen i programmet. Samtidigt vill man ju gärna kolla här i tråden på FB under tiden serien sänds!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in