Citat:
Ursprungligen postat av
KrypskyttenSDP
Eftersom du inte känner någon av de inblandade som jag gör/gjorde så är min hypotes högst berättigad. Johanna kommer från en jobbig uppväxt och har ett stort bekräftelse behov. Och det behöver inte ha skett en penetration bara för att dem hamnat i säng med varandra. Johanna har ALLTID haft en stämpel som lösaktig vilket också vart berättigad. Ingen vet ju exakt vad som hänt, men att Johanna på ett eller annat sätt kladdat på claesson framför thim kan vi nog utgå ifrån
Men va faan är det för ett 1800-tals uttryck. Lösaktig? Så djävla bonnigt! Du menar att hon var en tjej som tar för sig på samma sätt som killar blir glorifierade för? Jag är man och över 60 och har då ta mig faan aldrig använt mig av ett sånt uttryck. Möjligtvis har min morfar gjort det
Visserligen länge sedan jag läste FUP men tror inte ens hennes dåvarande kille hängde ut henne så. Stötta tjejen istället. Hon har säkert helvetiska skuldkänslor och behöver all kraft hon kan få med tanke på att hon skall se till barnen och att de skall få en fungerande relation med sin pappa också.
Lösaktig? Du snackar som nå'n muslim eller nå't