2020-07-27, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forbjudenmark
Du säger att du va ”kompis” med henne förr. Varför inte bara fråga henne?
Du verkar ju redan ha bestämt dig för att hon är både det ena och det andra så jag förstår egentligen inte varför du är nyfiken?
Läs FUP. Står dessutom tidigare i tråden om avsaknad av sperma och inget som tydde på sexuell kontakt heller.
Min personliga åsikt och gissning utan att känna någon av dom inblandade är att om Johanna vore en risk för sina barn så hade hon aldrig fått ha kvar vårdnaden av dom. Hon har antagligen mer koll på sina barn än många andra föräldrar annars hade barnen bott någon annan stans nu.
Vill inte försköna det som hänt heller. Något grisigt ligger säkert bakom men spekulationer tenderar bara att skapa en massa onödiga rykten. Denna tråden kommer finnas kvar om 15 år och då är barnen såpass gamla att dom går in här och läser. Tänk på det

Eftersom du inte känner någon av de inblandade som jag gör/gjorde så är min hypotes högst berättigad. Johanna kommer från en jobbig uppväxt och har ett stort bekräftelse behov. Och det behöver inte ha skett en penetration bara för att dem hamnat i säng med varandra. Johanna har ALLTID haft en stämpel som lösaktig vilket också vart berättigad. Ingen vet ju exakt vad som hänt, men att Johanna på ett eller annat sätt kladdat på claesson framför thim kan vi nog utgå ifrån
Citera
2020-08-09, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrypskyttenSDP
Eftersom du inte känner någon av de inblandade som jag gör/gjorde så är min hypotes högst berättigad. Johanna kommer från en jobbig uppväxt och har ett stort bekräftelse behov. Och det behöver inte ha skett en penetration bara för att dem hamnat i säng med varandra. Johanna har ALLTID haft en stämpel som lösaktig vilket också vart berättigad. Ingen vet ju exakt vad som hänt, men att Johanna på ett eller annat sätt kladdat på claesson framför thim kan vi nog utgå ifrån

Lösaktig... sjukt tufft att sitta och snacka så om en tjej på ett öppet forum.
Du får dra vilka slutsatser du vill. Antagligen kommer vi inte få svaret ändå. Men man kan ändå tänka sig för hur man uttrycker sig.
Citera
2020-08-10, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrypskyttenSDP
Men va faan är det för ett 1800-tals uttryck. Lösaktig? Så djävla bonnigt! Du menar att hon var en tjej som tar för sig på samma sätt som killar blir glorifierade för? Jag är man och över 60 och har då ta mig faan aldrig använt mig av ett sånt uttryck. Möjligtvis har min morfar gjort det

Visserligen länge sedan jag läste FUP men tror inte ens hennes dåvarande kille hängde ut henne så. Stötta tjejen istället. Hon har säkert helvetiska skuldkänslor och behöver all kraft hon kan få med tanke på att hon skall se till barnen och att de skall få en fungerande relation med sin pappa också.

Lösaktig? Du snackar som nå'n muslim eller nå't
Citera
2020-10-09, 12:50
Medlem
-GGs avatar
Fy vilket intressant fall detta är.

Rena mardrömmen för varje vanlig barnfamilj: En fest av tusen, en gäst man aldrig träffat tidigare, vakna på morgonen och gästen är död och blod i huset!
Citera
2020-10-25, 12:56
Medlem
Nån som sitter på en "uppdaterad" form av FUPen? Får bara upp bad gateway på den versionen som finns i tråden
Citera
2020-11-16, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forbjudenmark
Du säger att du va ”kompis” med henne förr. Varför inte bara fråga henne?
Du verkar ju redan ha bestämt dig för att hon är både det ena och det andra så jag förstår egentligen inte varför du är nyfiken?
Läs FUP. Står dessutom tidigare i tråden om avsaknad av sperma och inget som tydde på sexuell kontakt heller.
Min personliga åsikt och gissning utan att känna någon av dom inblandade är att om Johanna vore en risk för sina barn så hade hon aldrig fått ha kvar vårdnaden av dom. Hon har antagligen mer koll på sina barn än många andra föräldrar annars hade barnen bott någon annan stans nu.
Vill inte försköna det som hänt heller. Något grisigt ligger säkert bakom men spekulationer tenderar bara att skapa en massa onödiga rykten. Denna tråden kommer finnas kvar om 15 år och då är barnen såpass gamla att dom går in här och läser. Tänk på det

Nej vet du vad.. detta känns över gränsen.
Oavsett vad någon gjort så är det inte okay att mörda någon för det.
Du vet inget om hur hon mår och varför saker har hänt. Och vet man inte ska man vara tyst.
Citera
2020-11-16, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AthenaArtemis
Jag ber om ursäkt, jag har inte läst hela tråden. Men vad är detta för WT?! Hur fan kan man dricka så mycket? Dessutom har de små barn hemma! Johanna kan inte ens ta hand om dig själv.
Är det någon som vet om Johanna får ha kvar vårdnaden om barnen? Hon är ju uppenbarligen inte kapabel till det. Eller får hon det om hon går på något 12-stegsprogram?

Hon har vårdnaden om barnen.
Naturligtvis.
Man blir inte av med barnen pga en fylla?
Det var såklart oansvarigt men en enda händelse tar man inte barnen för.
Det är inte så att hon är alkoholist, utan har fått en snedfylla.
Citera
2020-12-06, 16:13
Medlem
Är det någon som sitter på ny länk till FUP?
Citera
2021-01-04, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5454
Är det någon som sitter på ny länk till FUP?

FUP i torrentform

http://shorturl.at/sxK07
Citera
2021-01-04, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rumie
FUP i torrentform

http://shorturl.at/sxK07

https://utweb.trontv.com/gui/share.html#link=magnet%3A%3Fxt%3Durn%3Abtih%3Ab1e4 a119b6d326aeb06da7f06431da2504a1ed52%26dn%3DFUP%25 20-%2520Radhusmord%252c%2520Va%25cc%2588nersborg%252c %2520Joacim%2520Claesson.%2520B%25202583-18%26t r%3Dudp%253a%252f%252ftracker.openbittorrent.com%2 53a80%252fannounce%26tr%3Dudp%253a%252f%252ftracke r.opentrackr.org%253a1337%252fannounce
Citera
2021-01-05, 13:54
Medlem
Peripheryys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Fy vilket intressant fall detta är.

Rena mardrömmen för varje vanlig barnfamilj: En fest av tusen, en gäst man aldrig träffat tidigare, vakna på morgonen och gästen är död och blod i huset!
Snacka om att 27-åringen hade väldig otur som blev medbjuden till denna "fest".

Skönt att mannen fick sitt straff och hoppas att han verkligen kommer att få vara där han är i 18 år.
Flickvänen är ett avskum som ljugit och förstört bevismaterial. Hon borde fått ett hårdare straff.

Riktigt jävla WT över hela skiten.
Citera
2022-06-10, 07:25
Medlem
Ttela.se 9/6-22:

"" Sköt ihjäl gäst hemma i radhuset – har bytt fängelse

Efter att han visat på god skötsamhet har mannen som dömts för Vänersborgsmordet bytt anstalt.

Han förflyttades från anstalten Kumla till anstalten Mariefred med lägre säkerhetsklass
. ""

Låst för icke prenumeranter:
https://www.ttela.se/nyheter/v%C3%A4nersborg/sk%C3%B6t-ihj%C3%A4l-g%C3%A4st-hemma-i-radhuset-har-bytt-f%C3%A4ngelse-1.74489237?utm_campaign=tt_nl _20220609&utm_medium=email&utm_source=rule
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in